Jade gefeliciteerd met 23 weken! en leuk zeg feest in het dorp! zondagskind inderdaad foto! eendje zo dat is een beste buik! maar wel mooi!
@eendje, hahahaha ben meer afgeleid door dat rijtje tenen helemaal onderaan de foto.. maar flinke toerter ook, kan me er nog weinig bij voorstellen dat ik er straks ook zo bij loop. Andere pyama dan.. Mijn buurvrouw is hoog zwanger, nou mijn buik is nu al dikker als die van haar. Snap niet waar dat kind zit bij haar?
hahaha die pyama heb ik ook niet meer Weet niet hoe het komt maar hij was een (beetje) uitgerekt hahahahaha Ja ja zo'n toeter Was er (met kleren over) best fier op Straks lopen we allemaal zo rond de dikke toeter club hahaha
Dames! Helaas geen foto van mijn moeke- blouse! haha! Het is een heel normale blouse hoor, allleen aan de voorkant extra ruimte voor een dikke baby- buik! Haha, een doodsimpele positieblouse. Gewoon zwart. Ik ben niet zo van de foto's, en erg charmant zie ik er met die dikke buik ook niet uit! Daar zitten jullie echt niet op te wachten! Kids liggen hier al lekker op bed, ik ga ff op de bank en straks lekker naar bed. Mijn man "klaagde" vanmorgen al dat we zo weinig sex hadden de laatste tijd, zielig he! Maar als hij in bed komt om 11 uur dan lig ik al bijna 2 uur te slapen, jammer dan! Ik zei dat hij niet zo zielig moest doen en dat er vast mannen genoeg waren die het nog slechter hadden, haha!
@zondagskind, die van mij vind het nog wel eens eng. Hij gelooft niet dat ze er niks van kan merken. Hij zegt ook, ze merken zoveel. En die duikboot die dan opeens om de hoek komt kijken zou ze dan niet doorhebben. Hahaha..
Hahahahaha, ja zoiets. Ik lag ook echt dubbel toen die het voor het eerst zo omschreef. Hhihihi Duitse helm. Ik weet waar jij de eerste volgende keer bij jullie aan moet denken.. Google Images
Vond het zo zielig voor je man.. misschien dat je nu na het zien van dat plaatje wat meer in de mood bent. Hahahaha...
Hellow! Moi: toch stiekem wel leuk toch, dat gepuzzel. Nu gaat het echt vorm krijgen! Hopelijk goed gegaan met het ontbijt? En gefeliciteerd met je 24 weken MiniM: veel plezier!! MayD: ik vind het best sneu voor haar, maar goed, we kunnen inderdaad niet in de toekomst kijken. We zien het wel. Bedankt voor je lieve berichtje, geeft hoop! Enneh, gefeli met je 25 weken! Wat ziet je kamertje er leuk uit! Echt heel fleurig ook, heel origineel! Daar hou ik wel van Eendje: ook een positief verhaal over scheel kijken. We gaan het zien Zondagskind: druk druk druk! Succes met de zolder, pfff Nadesy: pfff, ook al zo druk!! Wen: de hik kan zeker! Wel jammer dat je al last van maagzuur krijgt, dat is zoooo irritant! Maar troost je, als ze eruit is ben je er direct van af! Eendje, ook al zo druk...hahaha! Delilah, vervelend die striae he? Ik heb het ook hoor, maar dan vooral op mijn buik! Wen, ik had ook na de bevalling nog heel lang m'n handen op m'n buik om het getrappel te voelen...hahaha. Bij mij duurde het echt wel eventjes voor ik gewend was aan mijn lege buik Vonnie, fijn dat alles weer goed was bij de VK. Nadesy, wauw, gaat echt hard he? Mooie kleren heb je aan trouwens Hihihi, en wat een leuke oude foto! Jade, ook jij bedankt voor je posi verhaal! Enneh, gefeliciteerd met je 23 weken!! Klinkt goed, dat weekend! Eendje, wat een mooie toeter!! Ik zal ook eens een foto van mezelf opzoeken van de vorige keer. We hebben sindsdien een nieuwe comp, dus die moet ik even van een cdtje plukken... Sex: hahahaha, Wen, die man van jou weet het wel te zeggen! hihihi Hier ook al lang geen sex meer gehad hoor, ik lig ook vaak al 2 uur in bed te slapen voor hij in bed komt... Tja, het komt wel weer @hier: gelukkig weer weekend en inderdaad lekker the Voice kijken! Duurt alleen wel tot half 11, dan slaap ik normaal al Welterusten allemaal!!!
Hoi lieve allemaal! Lekker geslapen? Ikke wel, alleen heb zo een verdomde kramp in mijn kuit gehad vannacht GRMBL! Gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan! Ik ben om 21 uur in coma geraakt, en om 22 uur stond lief bij me, die moest ff plassen tussen het werken door... Om 22.30 uur was hij ook weer boven! Maar ik heb hem dus niet boven horen komen... Zo ver weg was ik... Wel een nadeel van zo vroeg slapen, ik wordt om 2 uur wakker... Dan ff draaien, draaien, draaien, draaien.. Vandaag moeders helpen, we hebben een aantal reserveringen erbij gekregen, dus moeten er 6 kamers af... Nu mag ik niet veel doen van moeders, maar ik kan we de handdoeken klaarleggen, zeepjes, en douchegelletjes, etc... Meer mag ik niet Dan wil ik denk ik nog ff helpen met strijken, want dinsdag heb ik natuurlijk kleding nog voor de vakantie... Ga ik mijn witte benen even wat zon gunnen! Woooowww dat zijn melkflessen!!!!! Verder alles in orde bij jullie? Heb wat fotoos voorbij zien komen van wiebeltenen en dikke buiken, heb wat gelezen over duikboten met helmpjes op, etc... Vanmiddag komt ook mijn vriendinnetje even langs met haar lieffie... Maandag vertrekt zij weer naar Nederland... Maar als het goed blijft gaan tussen haar en haar lieffie, dan duurt het niet lang meer voor zij hier komt wonen, en dan hebben we net als in Nederland maar een uur rijden naar elkaar hihi! Geweldig!!! Zij komt nu 2 keer per jaar hier heen, mits het niet 3 keer per jaar is haha! Nou, ik ga nog es ff werken... Toedeloeee!
HAHAHAHAHAHAHA die duikboot is echt goed!!! Lag hier dubbel Ik ben weer de uitzondering he zou elke dag wel sex willen En normaal ben ik zo eentje die 1x per week of zelfst per 2 weken genoeg heb maar als ik zwanger ben... En mijn mannetje wil dan niet zoveel :s Tja alles veranderd zo he Voel me er soms wel wat slecht door maar goed het zijn nog enkele weken he dan is alles weer normaal Dan mag hij eerst weer weken-maanden wachten hahahaa Achter Noah denk wel 3-4m dat we niks hadden Voelde me erna weer een maagdje LOL Hadden beide toen wel niet veel nodig hahahaha Zo zo weeral weekend! @Moi fijn van je vriendin!! heb je toch iemand in de buurt he Want denk zo van land veranderen dat het niet niks is he?! Wij zijn van provincie veranderd en woon zo'n 2u rijden van de familie en dat vind ik soms al zo eenzaam... Heb hier nu 1 vriendin en das al fijn vind ik Zo hier nu lekker genieten van het mooie weer en mijn kleine mannetje!! tot later he!
Thnx Marije. De kleuren lijken op de foto wel feller dan ze eigenlijk zijn hoor... als je in het kamertje staat is er wel veel kleur, maar wel heel rustig omdat alles bij elkaar past.
Hoi allemaal, Hier weer boven water na een mooie en gezellige bruiloft! Wel een mega lange dag, dus hakte er wel in maar vandaag en morgen doe ik lekker niks! Vriendlief is ontbijt aan t maken, jaja lekker op tijd, en zo gtst en the voice terug kijken! Ff terug lezen... Joepie-dames, ik zeg ook nog even Joepie voor jullie! Delilah, balen van de straie... Ik moet t nog afkloppen... Moi, heerlijk op vakantie! Kroatie schijnt heel mooi te zijn en, ook mooi meegenomen, goed betaalbaar! Nadesy, mooie buik! Jade, cult & tumult, veldhoven toch?
Leuk om je weer in het land van de levenden te zien MiniM! The Voice was erg leuk! Moi, wat fijn dat je vriendinnetje nog zo relatief vaak langs komt. Eendje, geniet van het mooie weer! MayD, dat is ook de kunst he? Alles zo doen, dat het (hoe druk ook) gewoon rustig wordt. Hier aan het wachten op de "visite". Schoonzusje die op 5 januari is uitgerekend komt zo langs. We hebben helaas niet zulk goed / veelvuldig contact, anders was het wel heel leuk geweest. We schelen maar 4 dagen! Ach ja, kan nog komen! Ze woont ook niet in dezelfde stad, dat is ook een kleine drempel... Fijne dag allemaal!!
hoeveel paracetamol mag je per dag nemen??? ik heb namelijk kiespijn, en wel hele rare kiespijn, kiespijn waar een jaar of 5 geleden mijn verstandkies is getrokken... dus eigenlijk tandvleespijn... heb vanmorgen een halve paracetamol genomen, en een uurtje geleden ook weer... maar ik weet niet precies hoeveel je mag.. ben er een beetje koortsig door helaas blegh...