Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy mooi pakje voor je kleine! en gefeliciteerd met de 25 weken!

eendje kan me voorstellen dat dat indrukwekkend is! lekker hoor zo'n relax-zondag!

Moi goed bezig met je sokjes! leuk dat je dat zelf kan!

Wen vervelend van die pijn! en handig dat jullie zo'n 2dehandswinkel hebben die het voor je verkoopt dat hebben we hier niet, anders was het ook wel een optie voor mij geweest!

Marije fijn dat het meegevallen is met je schoonzusje! en ik herken het wel mensen die niks uit zichzelf zeggen, best wel vermoeiend!

MiniM jullie zijn dus nog erg druk de komende tijd ;) maar ook wel weer leuk toch?

haha zondagskind, moet toch iemand doen he? als je maar geen belangrijke dingen weggooit zal ze het vast niet erg vinden!

hier gisteren een leuke maar ook best vermoeiende dag gehad! het was erg gezellig!
    en een JOEPIE momentje hier, alweer 26 weken!!!!

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @wen die pijn die jij beschijft bij je schouderbladen heb ik ook. bij mij komt het omdat ik mijn houding verand (moest van de fysio oefeningen doen en heb een bekken band voor de drukke momenten) en nu zit het bovenin vast. maar ook pijn die doorstraalt naar voor.
    sosm zo erg dat ik niet weet of ik zitten moet of liggen of staan of lopen.
    heb een oefening gekregen van de fysio om het wat losser te maken.
    mijn handen met de vingers op elkaar klemmen en dan de hele dag door af en teo drie keer naar achter (bij mij de linkerkant omdat de pijn rechts zit.)
    hopelijk heb jij er wat aan.

voor de rest van de dames sorry dat ik weer een tijd niet geweest ben kan me er gewoon niet toe zetten om na het werk nog achter de pc te kruipen.

heb vorige week me baas aangegeven dat het me allemaal te veel word. woensdag gaan we kijken of ik evt halve dagen kan gaan werken.

gister verjaardag gehad en ff bij me collega haar kinderwagen uitgeprobeert (de stokke) en nu zijn we er ook uit dat wij de stokke willen. om 9 uur lag ik op de bank te slapen om 12 uur heeft me vriend me wakker gemaakt om naar bed te gaan en heb verder geslapen tot 10.10

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    is het bij jullie ook zo dat de site van prenatal het niet doet?
    zo irritant wil de kinderwagen vergelijken maar prenatal doet het niet en babypark doet het niet omdat het zondag is.
    hebben jullie nog sites waarj ullie veel kijken?

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Kids Factory daar hebben wij tot nu toe bijna alles gekocht, maar zit dan ook in breda. Dat is vlakbij voor mij.

Bedankt voor de tips, moet morgen ook naar de vk. Zal het dan ook nog eens voorleggen!

Hoop dat je eruit komt met je werk meid.

Zondagskind, goed bezig jij! Ik ben echt een weggooier. Mijn vriend bewaard ook echt alles. Ben benieuwd wat die kleine straks gaat doen.
    Suc6!!!

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden! gezellige boel hier vandaag, niet druk, maar wel lekker gezellig!

net een vol terras met eters gehad :) heerlijk al die drukte :) nu begint de begrafenis over 20 minuten, mensen lopen af en aan, komen wat drinken, gaan plassen want in de kerk is geen weecee hihi

zo en nu een bammetje eten, want kruimeltje heeft honger (en ik ook :) )

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: GEFELI MET DE 26 WEKEN!!!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Delilah, super zeg, al 26 weken!! Ik ben benieuwd of je ook de eerste bent die gaat bevallen! :)

Moi, fijn dat het zo druk is. Daar leef je toch van he? ;)

toekomstigemam, goed dat je het hebt aangegeven bij je baas. Vind ik knap, dat doet niet iedereen. Hopelijk helpt het een beetje!!

Hier weer veel wasjes gedraaid vandaag. Scheelt me morgen weer. Nu nog even wat strijken en dan weer lekker naar bed.
    Tot morgen dames! :)

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Hier geen nieuws, maar wil jullie ff laten weten dat ik weer even mijn bed in kruip! haha!
    Ben kapot na een weekend lang sjouwen en opruimen. Tja, en om mijn man alles alleen te laten doen... ( eigenlijk moet dat wel...)

Tot straks!!

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    slaap ze zondagskind!! :)
    Hier ook niet veel nieuws... Kijk tv rustig opt gemakje :)
    Owja gisteren avond kwamen er 2 lieve mensen onze poes halen :)
    Noah zocht er deze morgen wel naar, maar heb hem verteld dat een mevr en mr hem kwamen halen. Vond hij best denk ik want op weg naar huis vertelde hij mij dat meneer de poes kwam halen :)
    Dus straks eens strijken denk ik bij een fijne film (nog bedenken welke)
    Tot later he!

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Goeiemorgen meiden! De week is weer begonnen! Ik ben blij dat het deze week lekker weer wordt!

@ Moi: Veel plezier met de babykamer uitzoeken! Ben benieuwd. En sokje nr. 2 ook al af! Goed bezig.

@ Nadesy: Leuk zeg, dat pakje! En gefeliciteerd met de 25 weken.

@ Doglover: Beterschap meis. Is geen pretje als het hele gezin ziek is. Hoop dat je je snel beter voelt.

@ Wen: Vervelend die rare druk/pijn in je lichaam. Ik zou zo niet weten wat het zou kunnen zijn. Voel je die druk nog steeds, of is het inmiddels weg? Veel plezier met je kast uitmesten. Ik doe kleding die ik niet meer aandoe in de missie zak, voor de derde wereld.

@ miniM: Fijn dat er geen nieuwe keuken of badkamer in jullie nieuwe huis hoeft. Nog 3 weken flink aanpoten dus, succes! De tuin..... die moeten wij ook nog steeds doen hier, wij wonen nu bijna een jaar in dit huis maar de tuin is nog een beetje 'wild' zeg maar. In het voorjaar gaat het hopelijk gebeuren....

@Delilah: Gefeliciteerd met de 26 weken!! Joepie!

@ Toekomstigemam: Goed dat je aangeeft op je werk dat het teveel is. Hoop dat het mogelijk is om halve dagen te werken meis. Het zal je goed doen.

@ Zondagskind: Slaap nog maar effe lekker uit meis.

Hier zijn we vrijdag naar IKEA geweest voor een nieuwe salontafel, boekenkast en een kledingkast voor de babykamer. Ze zijn de IKEA aan het verbouwen dus het was nog een gedoe om zo dichtbij mogelijk te kunnen parkeren. Gelukkig was het niet zo heel druk. Ik was kapot toen we eenmaal alles in de auto hadden maar gelukkig was daar de Burgerking als troost. Yum yum!
    Zaterdag verjaardag gevierd van manlief. Ontzettend gezellige avond gehad. En gisteren Cult&tumult festival met vrienden. Al met al een druk maar gezellig weekend gehad.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Poging 2 grrrr

@Wen hoe gaat het nu met je???nog veel last van tussen je schouderbladen?

@Marije owh dacht echt dat je er een beetje tegen op zat dat ze kwam hahaha,ik was ook nooit een prater tegen over mijn schoonzus etc,nu wel na 9 jaar hahaha,maja de 1 die praat wat makkelijker dan de ander :D

@Zondagskind,wij hebben amper tot geen bergruimte,dus wij gooien nu veel makkelijker dingen eerder weg,kan me zo voorstellen als je wel de ruimte er voor hebt dat je dan eerder dingen bewaard,en je bent niet slecht hoor zo had ik het ook gedaan bij mijn kinderen haha

@Delilah Feli met je 26 weken mooie mijlpaal weer bereikt :D

@Moi dus een drukke dag geweest gisteren bij jullie!

@Eendje nu de poes alweer weg gedaan waarom?

@Jade owh leuk Ikea daar kijk ik mijn ogen ook altijd uit :D
    en lekker hoor Burgerking :D

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier gisteren een verjaardag gehad,was erg gezellig lekker daar gegeten!

onze oudste zoon slaapt de laatste dagen zo slecht vooral als zijn vader thuis is,vind het zo erg dan word hij midden in de nacht wakker overstuur en dan is hij bang dat zijn vader weer stemmetjes gaat horen en zichzelf wat gaat aan doen,pfff vanmorgen was het ook opeens huilen,had hij gedroomd dat hij samen met zijn vader vliegtuigen ging kijken en dat er een vliegtuig neerstorte op zijn vader,hij weet dat zijn vader Vrijdag weer volledig naar huis komt maar hij is zo bang dat er wat gebeurt,ik vind het zo zielig doet me echt zoveel pijn,ik ben wel blij dat hij me alles eerlijk zegt omdat het echt een binnen vetter is,maar er moet nu goeie hulp voor D komen want een kind hoord kind te zijn,ik vind het vreselijk dat hij al zoveel heeft mee gemaakt!

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen allemaal! :D

Zondagskind, al lekker uitgeslapen? Heerlijk hoor, als je weer je bedje in kunt kruipen... Pff, wil ik ook wel ;)

Eendje, wat jammer dat de poes weer weg moet. Maar eigenlijk ook wel slim hoor, helemaal met zo'n kleintje op komst. Daar krijg je het al druk genoeg mee! :) En ik strijk ook altijd met een fijne film of serie. Ik ben gister weer opnieuw begonnen met het eerste seizoen van Charmed. Nog heeeeeeel veeeeeel afleveringen en strijkuurtjes te gaan ;)

Nadesy, he, wat naar voor je kleine man! Maar wel fijn dat hij je in vertrouwen neemt. Dan kun je hem tenminste helpen.... Wat een impact heeft het op de kinderen he? Vreselijk.... Maar jij doet wat je kunt, meer kun je niet doen meid!

@hier: vandaag lekker vrij. Al naar de speeltuin geweest en eendjes gevoerd. En nu zit ze lekker tv te kijken, ze was helemaal huilerig... Ze begint 's nachts ook ineens te huilen omdat het zo donker is. Nu hebben we wel een nachtlampje gehaald, maar die is eigenlijk een beetje te fel naar onze zin. Is nog best lastig, want je kunt ze niet uittesten in de winkel he? Ach ja, komt wel weer goed!
    Straks nog even strijken en dan zijn we weer klaar voor vandaag :)

Oh ja, JOEPIE!! Vandaag al weer 25 weken zwanger!! :D:D

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier vanmorgen bij de vk geweest. Ze vond me klachten toch wel wat raar. Kan evt hyperventilatie zijn zonder dat je het zelf door hebt.
    Alles was gelukkig goed, bloeddruk was goed en me suikers ook. Ook heeft ze voor de zekerheid de eiwitten in me urine gecontroleerd, die waren ook goed. Dus ze zei, geen zorgen maken. Zal wel niks zijn.
    Ok, dan doen we dat!

@zondagskind, ondertussen al weer wakker? Lekker hoor! :)

@nadesy, wat rot van je zoontje. Hopelijk kan zijn vader hem straks zelf wat geruststellen.

@Marije joepie! 25 wkn, goed hè. Ik morgen. Heerlijk! En geniet van je vrije dag.

Hier ook vrij, maar druk bezig het kamerje aan het leeghalen. Vanmiddag op pad voor stof. en daarna nog ff lekker in de zon!
    Morgen begint voor mij de zwcursus. Ben benieuwd.

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy Noah kon de poes niet gerust laten :s Stond echt vol krabbetjes! Is gewoon een jonge poes maar voelde echt aan mezelf dat ik hem heel de tijd in de gaten moest houden of hij de kat gerust liet en er de hele tijd op roepen.... Echt niet fijn meer!! En zo nog kleine dingen die iemand anders misschien niet erg vind maar ik ergerde me eraan... Heb hem in de week enkele keren uit de gordijnen gehaald, dus nieuwe gordijnen mogen hangen gisteren (zat vol klauwtjes, heb gezien dat hij aan de kabels van playstation en dvd geknabbeld had grrrr En hij gebruikte mijn bloembakken BINNEN als kattebak grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Had gisteren (heel raar want wist niet dat katten dit deden) op de grond geplast! hij had in de grote planten bak zand gekrabt en wilde dat erover leggen... hmm Dus ja het beestje zit bij een lief koppeltje met al een andere poes dus zal er wel makkelijker zitten he. Ik was echt soms helemaal over mijn toeren als Noah de kat weer eens niet gerust liet.
    Dus ja sorry maar heb de keuze gemaakt om hem weg te geven.

Wel naar voor je zoon he! Kan echt geloven dat je zelf soms niet weet wat je ertegen moet zeggen. En is papa genezen? Of kan hij ineens terugvallen? Ik denk echt dat dit voor jou het moeilijkste is, je moet je zoon helpen en ook vertrouwen in je man dat hij geen domme dingen meer doet he. Veel sterkte meid!!!! dikke knuffel voor heel je gezinnetje!!

@Marije joepie meid!!! we gaan toch allen hard he? :D

@Jade fijn ik ben helemaal zot van de Ikea man jammer genoeg niet! Vind dat je er zo'n leuke en goedkope meibeltjes kunt vinden en zo'n leuke accesoires :D

@Wen fijn dat je een dagje vrij hebt :) en die hyperventilatie heb je dat anders soms? Of nog nooit gehad?

hier nog geen film gevonden die ik wil zien, maar kijk 'How i met you're mother' vind ik wel leuke serie :D

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Marije: gefeli met de 25 meis!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier zo ff de vk bellen of ik echt dat drankje moet nemen,en of het nie op de oude manier kan,erg he maar omdat die assistente dat zo zei durf ik gewoon niet meer,ben daar heel gevoelig voor :(

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje ja begrijpelijk tja het is een kitten met streken he hahaha!

nee zijn vader is nog lange na niet genezen!

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden..

Ohh wat is er veel geschreven ben van het weekend ook niet online geweest erg druk weekend gehad.

Moet ff een hoop bij lezen hoop dat dat gaat lukken..

Hier nog steeds niet lekker ik hou heel erg veel vocht vast heb er behoorlijk last van ik slaap al 4 dagen brak 3 a 4 uurtjes en ben ik klaar wakker tintel gevoel in mijn armen en benen.. Ik ga zo de VK bellen wat ik er aan kan doen drink al ontzettend veel water benen omhoog maar ja gaat niet altijd moet ook werken.. Pff heb er behoorlijk veel last an benauwd om 1uur kan ik bellen krijg ik de VK zelf aan de telefoon ben benieuwd..

Liefs Yvonne

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie vervelend meis!goed dat je de vk belt,mischien kun je je bloeddruk even na laten kijken

knuff

Deel Deze Pagina