Antares, welkom thuis! En veel beterschap! Wen, 25 weken! Proficiat! Lekker verder zoeken meid, er is keuze genoeg. En tweedehands en zelf opknappen? Succes ermee!
Moi hele fijne vakantie toegewenst, enne kijk je wel een beetje uit voor een zwangerschapsmasker? kan je krijgen van zonnen en zwanger zijn. Wen gefeli met 25 weken!! en leuk zeg zwangerschapscursus, ikzelf doe zwangerschapszwemmen, ook erg leuk om te doen! Antares! welcome back! mooi vakantie gehad? balen zeg dat je nu ziek bent, beterschap! Nadesy en hoe bevalt het om je man weer lekker thuis te hebben? hoef ik denk ik niet te vragen, ga er vanuit dat het extra genieten is, maar ben gewoon heel blij voor je! eindelijk weer lekker positieve dingen op je pad!
kamertje hebben we al, staat op afroep. Ben gewoon nogal kritisch . Ik kom niet uit de kleur en aankleding. Luxe probleem hoor, besef ik me heel goed.. @antares, welkom terug! Balen dat je nu ziek bent! beterschap.
wij hebben gisteren bij babydump de stokke besteld kunnen we in week 47 ophalen pff kan nu al niet meer wachten haha. wel heel vervelend dat we nu alles aan schaffen haha heel erg geld vliegt alleen wel de deur uit zo net weer lekker onzeker geworden over me werk hopelijk komt daar gauw duidelijkheid in. heb ons kindje daardoor ook nog niet in kunnen schrijven bij ons op het kdv. aangezien ik nog steeds niet weet wat voor dagen ik ga werken. zo nu ff verder op prenatal site kijken en kopen
@ Antares welkom back he Nu flink eerst uitzieken...balen he!! @Wen Joepie 25 hier morgen whiii ik tel eigenlijk nu meer af naar de 30 wk weet niet waarom. En vandaag is het 1-cijferige weken aftellen gaat reuzesnel denk ik 9-8-7-... :d whiiii spannend!!!!! Hier flink al 2 manden gestreken en in de kast gelegd. Heb nog half mandje staan ben het echt beu En ik ben moeeeeeeeeee hahahaha pijn aan mijn rug-bekken en bovenaan tss mijn schouderbladen. grrr @toekomstige mama ja ja kindjes zijn duuuuuuur he Hier ook en zou nog kleren bijkopen :s Erg he heb naar mijn zin nooit genoeg Eens kijken op jullie prenatal-site hebben wij hier niet
toekomstige mam, wat heb je besteld dan van stokke? ik heb de kinderstoel van stokke besteld! krijg hem deze week al binnen als het goed is! maar je kunt zoveel van stokke bestellen, kinderwagen, bedje enz. vandaar mijn vraag
nee, die heb ik niet, wel de babyset erbij genomen, vind de newbornset niet zo mooi, en best wel duur eigenlijk
Dat hebben wij dus ook, maar heb een vriendin heeft het wel. En die zweert erbij. Schijnt ideaal te zijn. Ga hem vanavond toch maar bestellen denk ik, even gebruik maken van de korting bij de prenatal. Nu nog een kleur kiezen, pufff... Merk echt dat ik niks meer kan beslissen sinds ik zwanger ben. Zo irritant..
@Delilah lief dat je er naar vraagt!ja het is echt super dat hij er is en erg onwerkelijk heb telkens het gevoel dat hij elk moment weer terug moet,maar blij zijn we zeker weten @Stokke persoonlijk vind ik de kinderwagen ervan echt niet mooi,laat ik het zo zeggen de duwstang vind ik ervan lelijk hahaha rest valt mee
Hoi allemaal! Antares, welkom terug! En beterschap! Stokke, kinderwagen vind ik ook niet mooi. De kinderstoel daarentegen wel. Maar wij hebben de stoel die mijn man voor zijn 1e verjaardag heeft gekregen, dus het is wel leuk om onze kids ook daar eten in te geven MayD, hahaha, dank je! Wen, gefeliciteerd met je 25 weken! Nadesy, super dat je man weer terug is. Lekker van genieten. Hoe pakt je zoontje het op? Hier: weer een dagje gewerkt. Vanavond niet veel op tv zag ik al. Denk een aflevering Charmed kijken en dan lekker naar bed
@delilah ik heb de kinderwagen besteld. we willen ook nog de kinderstoel met die babyschaal. maar dat doen we morgen bij de prenatal zelf ff.. aangezien ze op de site heel veel dingen niet meer hebben wil ik toch in de winkel ff kijken en dan zien we wel of we hem bestellen of toch via internet doen
Even gauw laten weten dat wij hier ook nog leven Zag dat ik minstens 10 pagina's moet bijlezen Dat zal ik morgenochtend gaan doen, dan moet ik verplicht even lekker rustig aan doen van mezelf Morgenmiddag intake van de kraamzorg, ben weer benieuwd. Hopelijk kan de zelfde kraamverzorgster komen als die we ook bij Kylie hadden, daar hadden we zoveel lol mee Voor iedereen alvast weltrusten en slaap lekker. Tenminste als dat lichamelijk nog een beetje mogelijk is
Hoi, Weer ff bijlezen... Jade, ja ik zit inderdaad in Eindhoven, vlakbij. We zijn voor alles geslaagd bij de babydump. Jullie? Wen, 25 weken! Joepie! Ikke morgen! Ook joepie! Antares, goeie vakantie gehad? En beterschap! Hier, een drukke dag gehad op het werk en ook in het huis. Er moet stiekem toch veel gebeuren en dat hakt er wel in. Net samen een lijstje gemaakt met wat er moet gebeuren, want iedereen doet maar wat met alle goede bedoelingen maar we storen ons daar behoorlijk aan..... Hulp is kei fijn, maar wel hulp waar we wat aan hebben! 3x de badkamer poetsen heeft weinig zin. En iets doen en elke 5 minuten roepen om hulp schiet ook niet op... Maar komt goed! Mag natuurlijk niet klagen met alle hulp..... En om maar te zwijgen over alle goedbedoelde adviezen.... We doen het graag op onze manier in ons huis! Zo genoeg geklaagd! Heb vanavond ook nog een echo gehad bij de Fontys Hogeschool (vk's in opleiding voor echoscopiste) en onze 'Frits' weer gezien! Is ie niet knap??
Oh miniM dat klinkt zo bekend... ik heb nnu met iedereen de afspraak dat ik wel om hulp zal vragen als ik dat nodig heb... Ze wilden ook wel meehelpen met de babykamer in orde maken, maar dat wilde ik toch liever samen met mijn man doen... Knappe "Frits" hoor! Gefeli met de 25 trouwens!!!
Thanx!! De babykamer mag best geschilderd worden, gewoon wit. De meubels e.d komen pas eind oktober dus dan is de verhuizing al achter de rug en doen we die kamer verder zelf.
@miniM mooie echo meis! en idd alle hulp is fijn,maar gewoon zeggen wat je graag gedaan wilt hebben dikke knuff feli met je 25 weken