Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    **Knuffel terug***

Maak je niet te druk meid. Uit ervaring weet ik dat mensen doorgaans niet lezen..... erg jammer.

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

ja, dat is best jammer hoor, want alles staat erin, dus ik verwijs ze daar ook naar terug... en weet je, de dame in kwestie heeft het gelezen want het boek ligt naast haar bed ;)

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Moge meiden,

@Marije, gezellig dat je er weer bent, en fijn dat de vakantie leuk was. Wij krijgen een jongentje, weet niet of je dat nog had meegekregen.

@Senna, ik vind je buik juist super mooi. Hele mooie vorm. Daar mag je trots op zijn! :)

Hier weinig te melden eigenlijk. Vandaag nog lekker dagje vrij, lig nu in bed. Ga me zo nog maar eens een keertje omdraaien. En hopelijk vanmiddag nog een zonnetje meepikken.
    Merk wel dat ik dikker wordt hier.. :x Niet alleen me buik. Terwijl ik echt goed op me eten let..

Maar joepie, morgen 19 wkn zwanger, volgende week de 20 wkn echo.
    En joepie, er is weer een nieuwe AH song. Maar die eer laat ik over aan minim & nadesy...:p

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije welkom back!

@MiniM owh heerlijk hoor dat de kleine lekker druk was :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen hahahah!ik geef de eer aan miniM :D

ja geniet jij nog maar ff van het uitslapen binnenkort is dat verleden tijd hahaha :p

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MiniM nog 8 nachtjes slapen en dan onze 20 weken echo,hoelaat mag jij :D

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Wen: Nog 7 nachtjes slapen en dan is onze 20-weken echo... hoe laat mag jij? Wij zijn om 15.15 aan de beurt en 45 minuten bezig (wij hebben extra screening i.v.m. mijn hazelip)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nog 1 nachtje slapen...:p we moeten om 13 uur...ergens heel erg onbekends...en ik heb geen oppas...kleine meis mag niet mee!!! Weet ff niet wat te doen.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Dat is wel heel erg balen pffff ik zou zo ook niet weten wat je kunt doen..

Hier belde ze van de week op of we een kwatier eerder konden eerst ja gezegt maar achteraf bleek ik dacht echt niet te redden met de oppas want hij mag niet mee. Ik snap het wel goed maar het is wel erg lastig dat ze geen avondopenstelling hebben ofzo he toch net wat makkelijker te regelen met de oppas

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd...naar de VK enz mag ze ook gewoon mee...en bij de pretecho, die was in de avond...dus oppas zat...maar om 13 uur....kon ook wel om half 5 in de avond.......maar dacht het niet! metmijn misselijkheid als ik niet op tijd eet.............en de spits enz.........

Ik zal eens vragen aan mijn papa of hij zin heeft om een half dagje vrij tenemen voor zijn kleindochter....kan hijleren hoe de pamper aan moet....whahahah (gisteren had hij hem achterstevoren aan gedaan....)

11. moi lekker druk!
    en het niet willen lezen en dan vragen zooo irritant!

mayd fysio ? heb je al last va BI ?

wij mogen dus vrijdag voor de echo ..ben benieuwd van de week was er een dag dat ik het hel goed voelde en nu al twee dagen niet of nauwlijks brr dat is wel eng hoor.

Antares haha heel herkenbaar ik doe ze dus ook nog weleens verkeerd bij mijn nichtje:D

vanmorgen een buitenritje gemaakt lekker ontspannend paard was mooi rustig dus dat ging beter dan gister

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares woon je niet in de buurt?wil met liefde oppassen

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weet niet....woon in noord brabant, tussen den bosch en nijmegen...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hmzz niet heel erg in de buurt jammer!woon in Deventer

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb last van BI en Isschias... al vanaf 12 weken...

Spannend, vrijdag de echo! Je voelt je idd af en toe onzeker als je niets voelt. Zal vast wel goed komen.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce ik voel de beeb ook niet elke dag hoor heel soms,maar bij mij ligt de ligt de placenta ook aan de voorkant,terwijl dat bij Sylvano ook zo was maar toen had ik hem al vanaf buiten nu gevoeld maja elke zw is weer anders :D

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Joepie! Net een heerlijke dut gedaan samen met de kids! Kom net me bed uit rollen.

Verder, ook ik voel de beeb bijna niet. Dacht laatst een klein joepie- moment te hebben en de beeb te voelen, vanaf die dag niets meer gevoeld. Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Donderdag om 14.00 naar de vk. Dan weten we weer meer! Hopelijk is dan ook de bloeddruk goed, anders aan de pillen.

Antares, ik hoop dat je nog iets kunt regelen voor morgen.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind hoeveel kids had je?
    hoe hoog is je bloeddruk dan meis

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Wij gelijk om half 9 in de ochtend, ik zei zet ons maar als eerste dr op. Hoef ik niet heel de dag te wachten.
    Wij hebben geen extra screening, doe wel mee aan het tripleP onderzoek. Dus iets meer tijd ingepland.
    Ben eigenlijk helemaal niet nerveus voor de 20 wkn echo, vind het gewoon leuk weer een echo.
    Maar soms denk ik wel, ik zou me toch zorgen moeten maken ofzo. Ik kan best wel paniekerig zijn soms, als ik wat heb of me vriend of familie. Maar hier heb ik gewoon niet echt zorgen over. Is dit raar?..;)

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @joyce, ik voel het de ene dag ook meer als de andere dag. Was heel normaal volgens de vk.
    Tot hoelang mag je paard blijven rijden eigenlijk?

Deel Deze Pagina