zo ff de deur open zetten zodat ik kan zien of dochterlief eraan komt..snel ff haar nieuwe trein (gisteren gekregen en mocht ze nu mee spelen uit school) klaar zetten voor haar...dan beginnen aan het eten. ooh moet vanaaf werken......bijna 4 weken thuis geweest hahahaha.
Antares, kan idd zijn dat ze dat bedoelde ja! Hoe dan ook, erg cool! En fijn dat ze de knuffel hebben terug gevonden!! En alvast veel plezier met spelen!
Zondagskind, gaaf dat je je buik zag bewegen! En fijn dat je het aankleedkussen van je broer kunt krijgen, super! Alle beetjes helpen!
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje- FV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Jongens: 9 Meisjes: 12 Onbekend / geheim: 6 Afspraken 30 September Nadesy - pretecho 3D/4D 1 oktober MayD - Pretecho 3D/4D 4 oktober Delilah86 - controle VK moi78 - suikertest zondagskind - controle VK Jade86 - controle VK MayD - controle VK 5 oktober MiniM - pretecho 3D/ 4D en controle VK Wen29 - pretecho 3D / Marije - pretecho 3D/4D Nadesy - controle VK 6 oktober Delilah86 - pretecho 3D/4D 10 oktober eendje507 - controle gyn 11 oktober Maitestar23 - controle VK Doglover76 - controle VK 13 oktober Marije - groeiecho 2 november Maitestar23 - 2e GUO
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje- FV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Jongens: 9 Meisjes: 12 Onbekend / geheim: 6 Afspraken 30 september Nadesy - pretecho 3D/4D 1 oktober MayD - Pretecho 3D/4D 4 oktober Delilah86 - controle VK moi78 - suikertest zondagskind - controle VK Jade86 - controle VK MayD - controle VK 5 oktober MiniM - pretecho 3D/ 4D en controle VK Wen29 - pretecho 3D / Marije - pretecho 3D/4D Nadesy - controle VK 6 oktober Delilah86 - pretecho 3D/4D 10 oktober eendje507 - controle gyn 11 oktober Maitestar23 - controle VK Doglover76 - controle VK 13 oktober Marije - groeiecho 25 oktober Antares - controle vk 2 november Maitestar23 - 2e GUO 3 november Antares - groeiecho Antares, heb je afspraken erbij opgezet! Edit, Nadesy ook even aangevuld
Antares wat fijn dat de knuffel is gevonden echt super.. Zondagskind oohh dat lijkt me ook zo gaaf dat je je buik ziet bewegen.. Nou meiden half 2 gebeld zou terug gebeld worden door de VK is nog niet gebeurd zal wel een bevalling tussen gekomen zijn weet het niet ga ook niet meer bellen vind het dan wel best zo. Paracetamol werkt ook niet echt had er al 2 ingenomen maar merk er weinig van.. Zo ben aan het borduren leuk van woezel en pip had ik zin in haha
hallo dames ff een kort berichtje van mij ga vanav volgende week 5 uur minder werken en halve dagen hopelijk kan ik dan wat meer rust vinden. gisteren bij de prenatal de tripp trapp babyset en newbornset gekocht. en nog wat kleine dingen. begin deze week de kinderwagen en maxicosi nu hebben we echt zo's beetje alles en kan ik gaan beginnen met knutselen nu duik ik me bedje in want ben heel moe van het w erken vandaag. heb zere benen en voeten en boven rug dus ga ook echt ff liggen zodat vriend lief vanavond nog wat aan me heeft en ik niet om 9 uur weer naar bed ga zoals gister.
@Vonnie is je vk alleen?wel balen dat je zolang moet wachten ik zou aan de bel blijven trekken hoor meis!knuff
Nadesy, Ik weet niet of ze alleen is eigenlijk maar aangezien ik nog steeds niet terug ben gebeld zal dat wel.. Ja zal ik dan toch maar bellen merk wel dat sinds gisteren de kleine weinig voelt bewegen voor heen echt vaak weet niet komt omdat ik nu vocht vast houd. Ga maar weer eens bellen.. Toekomstigemam groot gelijk dat je minder gaat werken kom je een beetje aan je rust toe.. Slaap lekker
Het was leuk om de kleine ff te zien maar je moet je er niet te veel van voorstellen. Ik zou t bij een eventuele 2e niet meer doen. De 'juf' in het begin had 2 mooie foto's gemaakt van zn koppie, verder kwamen de studenten en die doen hun opdracht, praten tegen de juf en dan de volgende met het zelfde riedeltje. Dat tot 4x toe Maar goed, naar je kindje kijken is natuurlijk kei leuk! Ik heb volgende week de 3d echo in Helmond en daar kijk ik wel echt naar uit. Dan draait t echt om ons ipv de student.
@ Wen: Aaaah da's echt balen van je iPhone en je man zn bril! @ eendje: Leuk he? Al die roze kleertjes? Ik heb ook al een hele berg roze en bijna allemaal tweedehands. Scheelt een heleboel geld, en als de kleertjes er nog goed uitzien, why not he? Veel plezier met wassen en strijken van de kleertjes, leuk leuk!! @Marije: Fijn dat alles goed was bij de controle. Leuk dat je kindje zo lekker beweeglijk is! Ik zie soms ook wel bewegingen aan de buitenkant van mijn buik, maar niet dat ik echt de vorm van een voetje uit zie steken ofzo hoor. Gewoon een bobbel die dan effe naar buiten floept. @ Antares: Gelukkig dat ze de knuffel terugsturen! Hopelijk hebben jullie 'm snel terug! @ Zondagskind: Mooi he, als je je buik ziet bewegen? @Vonnie: Als je ongerust bent en die pijn blijft houden, gewoon blijven bellen meis, net wat Nadesy zegt. Sterkte, hoop dat je snel de VK aan de lijn hebt. @ toekomstigemam: rust maar lekker uit meis. Fijn dat je minder kunt gaan werken, dat zal je meer rust geven. Wat een geruststelling om alle spulletjes besteld/in huis te hebben he? Dan kun je weer verder met het volgende.
hey dames, kom me ook weer ff melden, weinig puf om alles bij te lezen, gisteren en vandaag echt enorm drukke dag op het werk gehad, pffff hoop toch dat het iets rustiger word, want anders trek ik dit niet tot 36 weken! morgen nog 1 dagje en dan lekker weekend gelukkig! zo weer genoeg geklaagd, ik probeer jullie bij te houden, maar dat kan alleen als ik vakantie heb haha, als ik moet werken kan ik het bijna niet bijhouden maar het is wel erg gezellig!
Liever een wat drukker topic dan eentje waar helemaal niet in gepraat wordt... En logisch dat je niet altijd alles bij kunt houden. Over een week of 10 hebben we allemaal een heleboel tijd!
ik vind het ook heel gezellig hoor maar af en toe is het gewoon teveel om op te reageren haha nog 9 weken werken en dan heb ik weer lekker veel tijd! heb nou al zin in verlof heb trouwens weer een nieuwe buikfoto we groeien gestaag door
Hoi meiden.. Ff snel alles was gelukkig goed bloeddruk was weer gedaald en geen eiwitten in mijn urine ja er is weinig aan te doen als alleen met de benen omhoog liggen en af en toe fietsen. xx
@Vonnie idd ik ben ook blij voor je dat je bloeddruk goed is en geen eiwitten hebt meis! maar het blijft vervelend als je vocht vast houd knuff
@ Delilah: Mooie buik meid! @ Vonnie: Oh wat fijn dat alles goed was en je geen eiwitten in je urine hebt. Veel met de beentjes omhoog dan. Hoop dat dat de pijn en het ongemak zal verlichten voor je. Dikke knuffel!
Delilah86 je buikje groeit lekker mooi door . Ja komt denk ook door het weer ga ik meer uitzetten. Ik heb vandaag wel voor het eerst heerlijk door kunnen slapen scheelt ook weer.