a.s Woensdagavond klokslag 7 uur ligt deze mama to be, met ontbloote buik en trappelende benen klaar op de stoel!!
@Wen owwwh leuk leuk het blijft elke keer weer een wondertje hoor dat het zo in je buik zit! hier woogt de kleine al 1067! schrok ervan,weet het is een meeting maar toch ze kwam uit op ruim 27 weken!
@ Nadesy: oooh wat mooi zeg!!! Je bent nu helemaal verliefd zeker? Oh, al ruim 1 kilo zwaar dus. Ik zou dat liever zien dan een kindje wat te licht is eigenlijk. Als de echoscopist er niks bijzonders over gezegt heeft hoef je je ook geen zorgen te maken denk ik. Super leuk die foto's!
@antares fijn van je meid haar knuffel!! Nu echt hopen dat de post goed zijn werk doet en haar knuffel snel terecht is @Vonnie ach meid ben je nog niks verder he, echt wel aan de bel trekken meid!! Nu flink benen in de lucht he @toekomstm. fijn dat je minder mag werken! Je kunt de rust goed gebruiken he @Delilah ow mooie buik meid!! Ook heel tof grijs truitje met riempje! @Jade ja hoor hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn he Ow en Joepie meid 24 wk! @Nadesy fijn meid de 3D/4D echo! En zo speciaal nu je man mee is En het is toch zoooooo mooi he!! Hele mooie foto's meid!!! @hier goh meiden jullie hebben flink gepraat Moest wel 4 pag bijlezen hahaha Gezellig he Hier vandaag openklassedag geweest bij Noah Dus effe foto spammen en eens een fotootje van de voorlopige kleertjes Moet nog een zak kleertjes van bij mijn papa gaan halen en nog 1 grote bij een vriendin Dus hier ook veel 2de hands maar ben er zelf blij mee Bekijk bijlage 186809
@ eendje: Jij hebt zeker al veel kleertjes! Leuke foto's van de kleertjes en op school bij je zoontje!
Nadesy wauw wat een mooie foto's! hoop dat wij volgende week ook zulke mooie foto's krijgen!! eendje zo wat een kleertjes al! en leuk kamertje hoor! vocht vasthouden, helaas kan ik me nu ook aansluiten voel me nu af en toe net zo'n zeekoe, word toch best wel dik nu! ook dikke voetjes en enkels das echt wel minder maar goed, tis voor een goed doel!
Nadesy wauwwwwwwwwwww mooi echo meid lekker van genieten. Eendje zo dat zijn al een heleboel kleertjes leuk man. Delilah welkom bij de vocht club voelt niet lekker aan he heb er ook last van voel me echt zo opgeblazen bleeehh komt door de warmte lekker met de voetjes omhoog Wen superrrrrrrrrrrrr ben zeer benieuwd. Nou we hebben er wel geld voor maar 150euro voor 20 minuten vind ik aardig prijzig
@vonnie, dan zou ik eens verder kijken hoor meid. Wij betalen 100 voor een uur waarvan min 40 minuten echotijd. Duurt altijd langer bij hun, dus dat is fijn. En voor 15 extra zetten ze het op dvd.
Maagzuur... Hier gelukkg niet! Af en toe een zuur pijpje zal ik maar zeggen maar verder afkloppen! Melk, 3 a 4 glazen worden wel geadviseerd toch? Wauw Nadesy, mooie foto's! Ben blij dat we volgende week ook mogen! Tegelijk met Wen, alleen pas om 20 uur.... Wen, bij ns is ht 95,- inl dvd. Echo duurt 3 kwartier. Eendje, jij hebt al veel spullen zeg! Hier veel gedaan vandaag, maar wel op rustig tempo verdeeld over de dag. Nu the voice kijken.
Dank je meiden Ben er zelf ook wel blij om nu verlang ik tot ze komt En hopen dat er niets aan groeid tussen de benen he Want ik maar er zo een meid van he hahahahaha @vocht hier enkel bij extreem warm weer, dan zwellen de voeten en benen een beetje op... Maar gelukkig nog niet extreem. Dus meiden moed he! Koud water en omhoog leggen zeggen ze mij altijd. 3D echo hier nog wachten, ga op de volgende controle vragen of ik de volgende keer mag in de prive komen, daar heeft hij ook zo een machine, of zou dit al te laat zijn? Zou rond de 30 wk zitten denk ik... Zo hier maken we er een lui weekendje van! Ow mijn schoonzus, haar schoonzus is bevallen een flinke meid! saartje 51 cm en 3.700kg. Das al een flinke meid he!
@mini, zo bij jullie nog goedkoper. Lekker hoor. OOHHH ik heb er zo zin in, kan niet wachten. @eendje, hahaha heel herkenbaar hier ook al dikke kast vol.. En leuke foto van je zoontje. Volgens mij heb je nu met de foto's plaatsen alleen al de naam van je dochtertje al verklaapt.. Of ik moet het helemaal mis hebben.. volgens mij hebben de mensen hier allemaal een zonnensteek opgelopen. Het is gewoon druk in de winkel. En die hangt toch echt vol met wintercollectie. Ik zit beneden aan de administratie, maar het is gewoon heel de dag al druk in de winkel. Lekker hoor, maar snap er niks van.. Meiden, geniet van het mooie weer, ik moet nog even werken tot 5. en dan ook buiten in me tuintje lekker relaxen. Mannetje is weg, komt vanacht pas thuis. Moet me ff alleen vermaken vanavond. Maar dat komt goed, ben kapot. Dus lekker vroeg naar bed..
Hier heb ik 70 euro betaald voor dvd cd rom met 52 foto's en nog genoeg foto's meegekregen!normaal is het 100 euro maar als je de geslacht bepaling daar ook heb gedaan krijg je 30 euro korting dus nu heb ik de geslachtsbeping gratis gehad!
Wij betalen 85 euro voor de 2D-, 3D- en 4D pretecho inclusief DVD met uitleg en foto's. We krijgen ruim een half uur echo. Onze geslachtsbepaling inclusief DVD met uitleg en foto's was 50 euro. Nog 3 weken!!!!
Hoi hoi! Hebben jullie het ook zo warm? Ik krijg niets gedaan, man is al de hele dag op zolder bezig, laatste beetje bij de buurman aan het stallen. En ik... doe helemaal niets. Veel plezier jullie allemaal bij jullie 3-4D echo's. Hier gaan we dat niet doen, ik vind het nm. niet mooi. Volgens mij ben ik een van de weinige die er niets aan vind. Ik vind het wel heel bijzondar dat het kan! Dat je een foto kunt maken van het kindje in je buik. Dus dames, veul schik!! Groetjes!
@zondagskind, heb ik wel vaker gehoord hoor. Mijn beste vriendin vindt ze bijvoorbeeld doodeng. Die durft er nog geen eens naar te kijken.
@Wen haha echt!ik vind het heel mooi als het mooie beelden zijn hahaha! ik liet het gisteren aan mijn schoonzusje zien en die zei zo die heeft een grote neus,ik zeg en bedankt he,de vrouw zei zelf een mooi klein neusje hahahaha,nee ieder zijn ding dan
Ikzelf en mijn vriend vinden het wel super mooi. Ik vind het zo knap en bijzonder. Heb gister mijn vriend jou foto's nog laten zien, zo van kijk schat. Zoiets gaan wij straks ook zien. Vind dat voetje en handje zo mooi bij jou!
@Wen ja die zijn erg duidelijk he,heb er nog 1 en dan zie je ook echt de teentjes!ben nu bezig met de dvd aan het uploaden via you tube