Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD owh net zoveel als hier :D 1067 hihi
    @moi welkom back!

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden..

Moi welkom terug zo te horen een heerlijke relaxe vakantie gehad.

Marije nog beter een dagje eerder leuk hoor..

Delilah, gefeliciteerd 27 weken zwanger:D

Eendje succes met strijken.

Pff ik hou steeds meer vochtvast niet normaal. Gisteren avond werd ik beroerd in bed missselijk benauwd ben maar naar de wc gegaan heb er een uur gezetten pffff. Voel me nu ook nog niet lekker gelukkig ben ik een dagje vrij ga zo weer mijn bedje in ben zo duizelig..

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie pfff wat balen en klote zeg dat je zoveel vocht vast houd en dat je er ook nog eens zo last van hebt!
    wanneer moet je zelf weer naar de vk dan?

4. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadesy ik moet pas 21 oktober weer naar de VK duurt nog wel ff.. Zit te denken om even de dokter te bellen ofzo.. Ik heb zaterdag weinig gedaan hele dag beentje omhoog gisteren ff naar een verjaardag zit je 2 uurtjes weer vol met vocht lopen word zo moeilijk.. Baal er wel van je kan zo weinig doen daar door

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie doe je goed meis! gewoon nog een keer ook extra bloeddruk controlle vragen kan nooit kwaad

6. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadesy kan om 9:40 komen nee dat vind ik ook betaal er voor hahahaha we zien wel wat er uit komt.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Afgelopen dagen weinig hier geweest ivm het huis, maar wel ff terug gelezen.

Moi, welkom thuis!

Vonnie, ik had laatste week ook last van dikke enkels oor t ocht maar dat is gelukkig over. Balen dat jij er nog steeds last van hebt. Ben benieuwd wat je ha zegt.

Hier, op zich gaat t goed, alleen mn rug nog steeds veel last van. Woensdag weer naar de vk en woensdagavond de 3d echo!

Vandaag de ochted thuis werken, daarna ff naar de locatie en dan naar t huis. De babykamer is op de plintjes na klaar! Over 2 weken komen de meubeltjes en danbegin ik met de verdere aankleding!

Fijne dag allemaal!

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: Welkom terug meis! Fijn dat jullie lekker hebben kunnen uitrusten op vakantie!

@ Delilah: Gefeliciteerd met de 27 weken mijlpaal!

@ eendje: Succes met strijken.... er zijn altijd leukere dingen te bedenken (alhoewel, ik vind babykleertjes strijken WEL leuk)

@ vonnie: Aah wat ontzettend vervelend al dat vocht, en dat je je zo beroerd voelt. Doe maar heel rustig aan meid. Dat je je maar snel beter voelt. *knuf* Succes bij de dokter straks.

Hier: dit weekend weer druk geweest. Ben er nu nog moe van. Maar.....de kast van ons meisje staat en ik heb gisteren een hele hoop kleertjes gewassen. Die ga ik zometeen lekker strijken en in de kast hangen/leggen. LEUK!!

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Moi welkom terug meid!!! Leuk dat je vakantie heel goed relaxt was :D

@Vonnie balen meid!! Hopelijk trekt het vocht wat weg en kun je genieten van je zwangerschap he

@Jade ja he :) Is klein beetje bij voor mijn meid dat strijk ik natuurlijk als eerste :p hahaha Dan mijn jongen zijn was, dan meestal keukenhanddoeken en de kussenslopen en dan pas mijn en mijn mans kleren :p Dat is het minst leuke hahaha

Ow JOEPIEEEEEEE vandaag nog zo een 100 dagen!!!!!!! Vind ik een dikke joepie :D

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden!!!

Zo ff snel update! Vakantie was dus heerlijk! Hotel was geweldig!!!!! Goede bedden, PERFECT eten, groot buffet, veel keuze hihi!! Dinsdag daar aangekomen, savonds lekker gegeten... Woensdagochtend zijn we naar het plaatsje gegaan, beetje gewandeld, wat gedronken... Smiddags zijn we lekker naar het strand gegaan, heerlijk gezwommen in de heldere zee!!!! Donderdagochtend zijn we een rondje gaan rijden, ff in de buurt kijken, onderweg wat gedronken... s Middags weer lekker naar het strand gegaan, heerlijk gezwommen ! Vrijdag sochtends weer plaatsje bezocht, wandelingetje gemaakt, en smiddags weer naar het strand gegaan!! Toen we in de kamer kwamen weer wat bloedverlies bij het afvegen, schrik natuurlijk!!! Maar het was na de ene keer weer weg... Waarschijnlijk bij het zwemmen een adertje gesprongen weer :x En dat terwijl ik echt mijn rust hou :( zaterdag heel de dag NIKS gedaan, opgestaan, ontbeten, en naar het strand gegaan, smiddags nog lekker wat gegeten, en savonds weer in het hotel gegeten... hihi, gebeurd ons echt nooit een dag helemaal niks doen, want zo zijn we allebei niet, maar we waren allebei helemaal op!!!

En gisteren weer vertrokken om kwart over 10... Met een uur wachttijd bij de ferry, en een drie kwartier wachttijd bij de karawankentunnel (een kwartier voor we thuis waren, want de tunnel is bij ons een dorp verderop... pffff)

En morgen, morgen heb ik mijn suikertest en algehele controle weer!! Gaan we eens ff naar die drukteschopper kijken! Hij trapt de hele tijd tegen mijn blaas aan, moet er om de haverklap van plassen!! Vandeweek had ik een glas op mijn buik gezet toen hij aan het trappelen was haha het glas viel er gewoon van af!!!! :D

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    leuk dat je een goede vakantie had meid!! :) hahaha dat glas deed ik bij de eerste ook LOL

12. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Goedemorgen dames,

Zo hopelijk hier f alles gehad te hebben!
    Hebben zulke 2 hectische weken gehad!
    Opa is op 24 sept overleden in het bijzijn van zijn kinderen, kleinkinderen!
    Het is zo hard gegaan, dat ik f een stapje terug moest doen ivm harde buiken!

Nu hebben we afgelopen vrijdag de begrafenis gehad en hopelijk nu voorlopig f een rustige periode tegemoet!

Hier gaat alles goed voor de rest, heb geprobeerd terug te lezen van iedereen, maar het was f teveel!

Ik probeer vanaf vandaag weer elke dag te kijken en weer mee te schrijven!

dikke kus

13. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden..

hammelientje jemig dat is zeker niet leuk sterkte ermee. Hoop dat het vanaf nu wat rustiger gaat..

Moi klinkt erg goed meid heerlijk..

Nou bloeddruk was ietsjes hoog en ja voor de rest zoutloos eten :$ ze kunnen er weinig aan doen baal er wel behoorlijk van. Zo maar weer voetjes omhoog boodschapjes zijn binnen lekker rustig dagje houden. Morgen weer werken weinig zin in..

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie hoe hoog is je bloeddruk?

@Hamellientje gecondoleerd meis!

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @hammelientje gecondoleerd meid!! En veel sterkte voor jullie beide in de moeilijke tijden!!

hier nog niks gedaan :( voel me effe rot... Ach ja niet klagen en verder doen he. Heb gewoon baal-dagje ;)

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadesy normaal 110 en nog wat maar nu was die 118 dus valt mee dan toch.. Ach ja ik weet het ook niet laat het nu zo wel wacht wel weer op 21 oktober als ik naar de VK ga..

Eendje mag altijd klagen hoor je hart luchten scheelt ook weer.. Dus je heb een baal dagje dikke knuffel..

Zo hier ff een buik foto van mijn 23 weken en 5D

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!

Vonnie, mooie buik! Maar wat balen dat je zoveel vocht vasthoudt... Hopelijk wordt het in de winter beter!!

Moi, klinkt wel lekker allemaal! :D Dat glas op de buik ken ik ook...hahaha. Deed ik bij deze ook een keer, een kopje koffie en die werd zo omhoog gegooid...hahaha. Gelukkig ging het wel goed! :D

Hammelientje, gecondoleerd met je opa. Hopelijk nu betere tijden!

Mini, wat gaaf dat het babykamertje al bijna klaar is!

Jade, leuk he, al die kleertjes? Je bent er lekker op tijd bij! :D

Eendje, leuke joepie!! :D En een baaldag af en toe mag!

Hier: joepie!! 26 weken!!! :D:D
    Verder merk ik dat alles zwaarder wordt. M'n dochter optillen is best lastig en ik merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg.
    Ik kan soms ook gewoon geen energie vinden om leuke dingen met haar te doen.... Gister ging manlief fietsen met haar en ik heb ze maar laten gaan. Ik kon het gewoon niet... Daar baal ik best van, maar het is voor een goed doel, toch?! ;)

18. Hoi allemaal!

Ben helaas niet zo actief als ik zou willen :(
    Lichamelijk wordt het gewoon al een stuk zwaarder door van alles en vind het daardoor moeilijk om mee te kletsen want wil verder ook niet zoveel klagen. Het is en blijft toch een mooi wonder om mee te mogen maken, maar als een oud wijf om de 10 minuutjes even moeten zitten bijkomen is weinig aan eigenlijk :(

Het ontwerp voor Kylie's monumentje is klaar en straks gaan we kijken naar geboortekaartjes. Beetje dubbel allemaal, maar vooruit.... Maar ook dat maakt het soms niet makkelijk...

Ik hoop dat het met jullie allemaal een stuk beter gaat!

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Vonnie wat naar zeg dat zoveel vocht vasthoud, ik heb het sinds deze week ook en vind het ook verschrikkelijk:( hopelijk word het snel wat minder warm en hebben we wat minder last van vocht!
    mooie foto hoor, ook super leuk jurkje by the way! heb hem al vaker voorbij zien komen hier op het forum, vind hem erg leuk!

MiniM voor jou ook dus bijna de 3D echo! leuk!
    en wat fijn dat de babykamer al bijna klaar is!

Jade zo te horen ben je niet voor niets zo druk geweest leuk hoor dat het steeds meer een kamertje word! is hier ook zo, kan er zo elke dag ff kijken!

Eendje JOEPIE nog 100 dagen, wat gaat de tijd toch snel he?

Marije gefeliciteerd met 26 weken!

maitestar wat naar dat het niet zo lekker gaat, en wat dubbel inderdaad om met beide kindjes bezig te zijn!

Moi welcome back meis!! fijn dat je zo'n fijne vakantie gehad hebt! wel schrikken lijkt me dat inderdaad van het bloedverlies, maar gelukkig is het bij de ene keer gebleven!
    je hebt lekker rustig aan gedaan zo te lezen, lekker hoor, heb je wel verdiend meis!

Hammelientje gecondoleerd met je opa, inderdaad heftig!

hier niks nieuws te melden eigenlijk ;) morgen mogen we weer op controle bij de VK ben erg benieuwd hoeveel ik ben aangekomen :p ben er een beetje bang voor haha :D

20. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    hoi allemaal

morgen weer verloskundige. zit er helemaal doorheen momenteel qua werk enzo
    zal morgen als ik terug ben kijken of ik meer kan reageren. ik wil het wel maar kom er niet aan toe.
    sorry dat ik jullie verwaarloos.

Deel Deze Pagina