Nadesy, ik heb 2 kids! 4 en 5, die heb ik vanmiddag allebei het bed in gepraat, haha! Bloeddruk is niet schrikbarend hoog, 140/90, maar omdat de bloeddruk eerst moet dalen om daarna op het einde van de zwangerschap weer te stijgen vond de gyn. 'm toch iets te hoog. Dus als dit donderdag weer zo is krijg ik een lichte bloeddruk verlager. Wat moet dat moet! Wen, het is helemaal niet erg dat je je geen zorgen maakt. Iedereen gaat hiet toch anders mee om. Als je je maar wel bewust bent dat er natuurlijk ook iets niet goed kan zijn. Ik denk dat dat wel belangrijk is...
senna mooi buikje meis! volgens mij heel normaal van grootte hoor! joyce inderdaad erg spannend elke mijlpaal is er toch maar weer 1 en jullie ook al bijna weer een echo, spannend! Antares dat zou ik ook gedaan hebben hoor de 1e datum uitkiezen, maar wij hadden niet zoveel keus omdat wij het allebei erg druk hebben op het werk en dit eigenlijk de enige datum was dat het goed uitkwam, dus vandaar hoe laat mogen jullie? wij hebben hem om 3 uur, tis al bijna zover, nog maar 1 nachtje ik zie dat jullie om 1 uur hebben, en kinderen mogen hier inderdaad ook niet mee, misschien kan 1 van de buren ff een uurtje oppassen ofzo? Marije welkom terug, balen zeg dat je een natte tent in moest pakken maar fijn dat je vakantie verder goed was! wij weten het geslacht ook al zoals je onderaan mijn post kan zien moi fijn dat je wat rustiger aan kan doen! en je maakt inderdaad een hoop mee zo! wat een rare mensen bestaan er af en toe toch! fijn dat je je wat beter voelt! Mayke balen zeg dat je nu niet naar fysio toe kan, erg vervelend al die vakanties! doe maar lekker rustig aan! MiniM wat leuk dat je de kleine zo goed hebt gevoeld, begin ons ukkie ook steeds beter en meer te voelen, heel bijzonder! soms trapt hij zo hard dat ik echt denk dat manlief het al snel zal kunnen voelen! hij wil ook zo graag de kleine voelen haha Wen en Nadesy ook al aan het aftellen na de 20 weken echo! volgens mij komt voor iedereen zo langzamerhand de 20 weken echo eraan zondagskind hoop ook dat je bloeddruk goed is! Wen ik maak me ook niet extreem veel zorgen voor de echo hoor, ga er eigenlijk vanuit dat alles wel goed is, maar dat komt ook omdat we met 16 weken nog een pretecho hebben gehad, toen zag alles er prima uit dus ga er vanuit dat dat nu niet anders is, tuurlijk ben ik wel een beetje gespannen, maar het komt vast allemaal goed
@ Wen: ik kan me wel enorm druk maken of alles wel goed zit. Ieder beleeft het op haar eigen wijze...
dank jullie wel voor de reacties! Verder herkenbaar wat jullie schrijven, hier ook nog geen oppas voor de 20 weken echo en voel de beeb ook erg weinig, was bij de eerste ook zo, kwam pas later in de zwangerschap. Had vandaag echt een L*L van een gyn, hij liep wel een uur uit, en wilde mij ff snel snel weer de deur uitwerken. Echt pfff.. heb ook gezegd tegen de secetaresse dat ik volgende afspr bij een ander wil. (aangezien ik een high risk zwangerschap heb zit ik in een team van 4 gyns, dus heb niet elke x dezelfde helaas) Heb wel ff snel een echo gehad omdat mijn zoontje erbij was. Maar hij was not amused toen ik vroeg of hij het geslacht kon zien. Begon over dat hij al uitliep bla bla bla. Naja binnen 7 minuten was ik alweer buiten ofzo. Bloeddruk was ok 130/70. Hebben jullie ook al de neiging dat alles schoongemaakt moet worden/schoon moet? ik zie echt overal wat..
@Wen en Nadesy de nieuwe ah song; De bakjes druiven die gaan hard, dus kom nu gau-au-auw Nadesy, ik mag pas om 18 uur... Dus nog een dag wachten. Maar inderdaad 8 nachtjes.. JOEPIE! Ik maak me ook niet echt heel druj om de 20 weken echo. Maar weet wel dat ik het dadelijk vast heel spannend vind. Ik ga er ook vanuit dat het allemaal goed is hoor, maar die bevestiging is toch altijd weer een opluchting! Verder nog wat JOEPIE momenten hier: - Mijn werk is akkoord met 2 uur minder werken - hypotheek is rond voor het huis - 20 sept de sleutel!
@minim, hier ook nog een keer, gefeliciteerd met al het goede nieuws! Misschien komt het ook wel door de pretecho, en dat ze ook steeds zei, het ziet er allemaal heel goed uit. Natuurlijk ben ik opgelucht als alles straks goed is. En besef ook heel goed wat er wel fout kan zijn. Maar van binnen heb ik gewoon rust, hoop dat dat gevoel juist is. En me niet in de steek laat.. Ga lekker hapje eten in de tuin, het is heerlijk buiten!
Er schiet wel eens door me hoofd dat ze straks bij deze echo zeggen, gefeliciteerd het is een meid.. hahahaha, dat zou wat zijn...
jullie allemaal de 20-weken echo... ik heb pas met 21 weken de orgaanscreening... maak ik me druk, nee, denk dit keer niet, ik hoop wel het geslacht te zien dit keer zo, vanavond gegeten, en nu lekker misselijk te zijn, baaaal
Haha, Wen. Beter dat ze dat nu zeggen dan met de bevalling Bij onze oudste heb ik gym gedaan en daar was een meid die een dochter zou krijgen. Toen de kleine er was bleek het een jongen te zijn...
wen daar had ik het nog met manlief over haha. straks zeggen ze morgen dat het een meisje is maar kan me niet voorstellen dat ze dat zeggen haha
Bij ons was het met de pretecho nog niet 100% zeker wat het zou worden, dus het kan ook nog een jongetje zijn. Nu maar hopen dat onze Prillie volgende week niet zo preuts is dat het de beentjes inclusief navelstreng strak bij elkaar houdt!
@MiniM whahaha bedankt voor de ah song ik swing de pan uit hier Lekker meis 2 uur minder werken, fijn dat de hypotheek rond is! en waaauw al lekker snel de sleutel! @Wen hahaha nou dat had ik dus ook dat ze straks zeggen gefeli jullie krijgen een meid,maar euuuh nee heb echte en pielie gezien
Hier net weer van mijn husband af gezellig met de trein vind Sylvano erg interessant Mama zit continu handje vast hier blijven nee niet te ver pfff vind het altijd doodeng en vooral nu
@Zondagkind nee idd alleen maar goed hoe eerder je medicatie dan krijg des te beter! owwh heerlijk dat ze nog even hebben geslapen
Hahaha, het zou toch wat zijn hè. Er ligt hier al voor een klein kapitaal aan jongenskleding in de kast. Hahaha.. Veel plezier morgen meid, ben benieuwd hoe het was! geniet ervan!
Goedemorgen, Gisteravond om 21 uur in bed!! Wow wat was dat heerlijk! Nog een aflevering van mijn favo serie gezien die ik op dvd aan het volgen ben, en daarna lekker gaan slapen! Nu weer aan het werk, ontbijt staat klaar, ik heb zelf al een schaaltje yoghurt met versgemaakte framboos-kruisbes jam op!! MMMMMMMM Nu een glaasje jus d'orange naast me en lekker ff surfen... De zakelijke dingen heb ik al klaar dus nu is het wachten op de uitcheck en de ontbijters.... Ik wens iedereen een fijne dag!!!!
Hier vanacht echt klote geslapen heb elk uur van de klok wel gezien en waarom geen idee bah! en hier nog steeds zoonlief zonder speen terwijl hij echt speen verslaafd was zo trots op hem!
Goed zeg, nog steeds speenloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom heb je kut geslapen, omdat je gisteren je man hebt weggebracht??? *knuffie*