@3D echo's oooh zo mooi!! ik wil ooooook hahaha mijn gyn doet het automatisch maar de laatse 3 afspraken had ik in het zh dus daar heeft hij zo geen apparaat, dus proberen volgende keer in de prive te gaan @toekomstigemam laat je zot maken meid, denk maar eerst aan jezelf! @Nadesy oow meid zo een mooie buik!! @hier goh gisterenavond zetels leeg gemaakt (kussens + dekens eruit) gestofzuigd mijn man heeft toen wij boven waren met bagon gesproeid (is tegen de beestjes) en ik deze morgen weer alles gestofzuigd... Nu heb ik er deze morgen nog 2 dood gedaan en gisteren avond heb ik er 2-3 boven in ons bed gezien dus ga echt overal mogen spuiten deuren toe en afwachten, zal toch enkele dagen duren voor alles dood is he... grrrrrrrrrr bij die mensen ga ik dus ECHT niet meer op bezoek he!! Wist echt niet dat het zich zo snel voortplante?! Ach ja verder doen en we geraken er wel vanaf zeker
MiniM en Wen ook al zulke mooie foto's! Nadesy mooie buik meis! hier een aantal foto's van onze mooie zoon! wij zijn zó verliefd op hem! hij is al ruim 34 cm en weeg ook al ruim 1200 gram, en krijgt al heerlijk wat spek op de botten! hij was lekker druk aan het bewegen en zat telkens met armpjes en beentjes bij het gezicht mooie cd vol met foto's en een dvd van een half uur meegekregen echt super!
Hiet net bij de kno arts geweest met de oudste omdat hij tijdens de controlle van de school dokter zijn gehoor links slecht was,en laatst moesten we terug komen was het nog steeds zo dus door gestuurd, Rechts 2 propjes uit gehaald daar hoord hij perfect mee,maar links is hij zo goed als doof,30 Oktober weer terug en dan komt er iemand van het audiologisch centrum om alles uit te leggen!
miniM en Marije wowwww wat een mooie echo,s toekomstigemam meid laat je niet gek maken hoor vind dit zo vervelend voor je je moet lekker kunnen genieten van je zwangerschap hele dikke knuffel.. Delilah86 zeker heel erg mooi zeg geniet er van.. Nou ga weer met de beentjes omhoog want ze zijn weer lekker dik gelukkig morgen vrij uitslapen
Toekomstigemam, ik heb je al een pb gestuurd. Maar laat je inderdaad niet gek maken. Om het heel simpel te zeggen, als zwangere heb je heel veel rechten! Nadesy, als je geen goed gevoel hebt bij je vk, dan zou ik ook overstappen. Snurken... Nou hier ook zeg... Mn vriend had t vannacht opgenomen met zn mobiel hahaha Wen en Delilah, mooie foto,s hoor!
Snurken... ik werd maandagnacht wakker, ging naar het toilet, kwam weer terug en zag dat mijn man verdwenen was! Met kussen en dekbed, haha! Lag bij mijn zoon op de kamer op het matras wat voor het uit bed vallen langs zijn bed ligt. Kreeg alleen te horen dat "het niet normaal was!" Nou, ja ik was alleng blij dat hij mij niet wakker had gemaakt... Mooie foto's meiden!! Nadesy, links doof?! Voor altijd of hoe moet ik het lezen?
Ik lach me helemaal rot om je Zondagskind! hahaha, ik zie het al helemaal voor me!! Ach, dan pakken we die mannen ook eens terug. Dit is maar tijdelijk, dat scheelt voor ze!! Wen en Delilah, wat een prachtige foto's! En wat is die van jou al zwaar Delilah! Die van ons woog gisteren ongeveer 930 gram. Dat is 60 gram lichter dan onze dochter rond die tijd. Had ik niet verwacht trouwens, maar ok...
Dat klinkt me bekend in de oren! Als ik jou was, zou ik me ziekmelden en eens goed de tijd nemen je hoofd op orde te krijgen... Ik had last van een Burn-out (bleek na de sessies bij de psycholoog) wat makkelijk kan ontaarden in een prenatale depressie. De stress en onrust die je nu hebt zijn niet goed voor jou en je kleintje. Jullie gaan voor!!!!! Neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt!
Verder een boel mooie echo's en een mooi buikje voorbij zien komen geweldig! Alle dames met week-joepies: Gefeli!!!
@Marije ja best wel.hij vroeg al of het in de familie zat maar niet dus.nu snap ik ook waarom hij zo slecht kon praten etc
Jeetje Nadesy, het zit ook allemaal niet mee! Zijn rechteroor is wel in orde? Een kleine troost misschien, ik heb een neef die sinds zijn geboorte met beide oren slecht hoort. Draagt hoorapparaten. Hij is nu ingenieur! Hoop dat er snel duidelijkheid en een oplossing komt! Knuf!!
@zondagskind D zou denk ik niet beter weten,maar nu moeten wij als ouders wel gaan snappen dat als hij soms zegt huh of wat zeg je dat het menis is,snap je hihi