Het valt ook niet mee... en D. weet inderdaad niet beter want hij heeft het waarschijnlijk al langer, toch? Voor hem zal alles alleen maar makkelijker worden qua horen.
@zondagskind geen idee of het makkelijker gaat worden voor hem,we zullen zien einde van de Maand,ja idd hij is denk ik niet beter gewend
@Nadesy ach meid zo jammer voor je jongen seg!! @delilah ow zo'n mooie echo! Ziet er al zo echt uit he @hier deze nm eens gaan winkelen, alleen, zo kon ik rustig eens overal tussen kijken zonder Noah in de gaten te moeten houden en overal alles terug te moeten gaan zetten. had weer goed gesproeid voor het weg gaan, nu ga ik deze avond stoelen omhoog zetten en al dweilen en net voor we boven gaan nog eens goed overal sproeien, morgen is Noah thuis en kan ik niks doen... dus deze avond dan maar he
Thanx dames voor jullie reacties op de echofoto's wij zijn natuurlijk helemaal in de wolken met onze mooi zoon Nadesy wat een tegenvaller weer van je zoon! gaan ze er nog wat aan (proberen) te doen verder of laten ze het gewoon zo? zondagskind haha die mannen hebben het wel heel erg zwaar met ons he? Marije ja de echoscopiste zei wel dat het een flinke was haha, we zullen wel zien wat het uiteindelijk word hier hebben we vanmiddag de kast van de babykamer ook in elkaar gezet! nu zijn de meubeltjes in de babykamer allemaal klaar, zal over een aantal weken als de accessoires ook op de plek hangen/staan eens een paar foto's plaatsen!
ff gauw berichtje van mij ben er uit gekomen nu.. eindelijk hopelijk kan ik nu ook echt weer gaan genieten
mooie fotoos delilah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat een groot mannetje haha! Vond de mijne met 31cm en 870gram al groot hier rustig, overdag wat drinkers, en nu wat jeugd die wat drinkt... er zijn nog gasten onderweg, dus daar is het wachten nu op... uur of half 11 gooien we de tent dicht... morgenochtend om 7 uur weer beneden zijn voor het ontbijt... blij als mijn ouders zondag weer thuis zijn... ben weer begonnen met iets te breien, de sokjes zijn namelijk af ben nu met een bijpassend mutsje bezig!!! Heerlijk joh!
@Toekomstigemam hoop ik ook voor je meis! @Delilah ikke is benieuwd naar de foto's @Moi owwh goed bezig jij!
zo ff ego berichtje... ik ben moe, doodmoe... maar er zitten nog mensen in de bar, en ik vind het lullig om martijn alleen te laten... maar ja, ik heb vanmorgen het ontbijt gedaan en ben om 7 uur beginnen, en morgen doe ik ook het ontbijt... weliswaar pas om kwart voor 8 beneden zijn..
goeiemorgen Hier ook goh regenbuien en zo veel wind! Het koertje hier ligt al vol bladeren van de bomen... Goh denk dat we stilletjes van die vuile parasieten vanaf geraken... Het vele leegspuiten van bussen helpt ikke blij!! Ow heb mezelf iets gegund gisteren, kennen jullie het spelletje Sims? Ik was zoooo verslaafd aan het spel op pc, maar mijn laptopje kon de vele pakketjes die erbij werden gezet niet goed meer aan en ben er toen mee gestopt want hij blokkeerde steeds Nu heb ik gezien dat het spelletje ook voor ps3 bestaat Dus meteen besteld en normaal zou het er vandaag al zijn! hehe klein joepietje Als Noah naar school is en mama heeft effe tijd zet ik me voor de playstation
@moi ja he!! maar o zo verslavend hahahah Het is er jammer nog niet Goh ik denk dat de kleine meid hierbinnen of aan het verhuizen is of haar koffers aan het pakken is hahaha Zo druk daarbinnen! @Nadesy hoe gaat het nu thuis? Gaat dat een beetje, kan je man zich aanpassen? En je oudste nog nachtmerries?
Moi let je wel een beetje op jezelf meis! wel je rust pakken hoor, is erg belangrijk! Nadesy hier is het weer ook erg somber! regent de ene keer, andere moment schijnt de zon weer en dan regent het ook zo weer eendje fijn dat het erop lijkt dat het vele spuiten eindelijk begint te werken! haha Joepie voor de sims!
@delilah lief van je, ja ik denk wel aan mezelf... mijn ouders zijn weg, dus ik kan niet ff mijn bedje in kruipen nu... zit nu aan tafel, benen omhoog, en kijk een filmpje... doe rustig aan... ff grappig, het sneeuwde net hier de foto is weliswaar niet hier in het dorp hoor, maar boven op de berg Dobratsch, 20minuten hier vandaan
is hier iedereen al bezig met kamertjes enz....wij nog niet...ja af en toe beetje..voel me laastse paar dagen zo slecht weer. bleuhhh. Wat ik ook merk is dat ik zoveel last heb van mijn humeur...ben gewoon depri....meer mensen last van en tips misschien?
Moi mooi plaatje zo met die sneeuw, doet mij ook inderdaad aan de kerst denken, en als ik aan de kerst denk..... dan word ik helemaal vrolijk, gezellige maand altijd én dan is de kleine er ook bijna én heb ik dan lekker verlof Antares wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt, hier gelukkig geen last van depri zijn, maar denk dat iedereen dat wel heeft op zijn tijd! komt vast wel goed meis!
@Moi wauw seg zo veel sneeuw al Ik ben er zelf niet zo gek van eigenlijk, vind het koud, nat,... Hahaha ben een echt zomer-persoontje he. Maar op foto of achter glas (ik binnen in de warmte) vind ik het SUPER!! @Antares ja bent niet de enige meid... Had hier ook enkele dagen van enkel zwart zien :s Maar bij mij helpt het van afleiding te zoeken in het zoeken naar kleren voor onze meid en lakentjes, gordijntjes enzo... Moet mezelf soms echt bezig houden, soms helpt het ook helemaal niet he, dan zou ik het liefst in m'n bed kruipen, deuren en gordijnen toe en me aan niemand laten zien... Maar met een kleine van 3j gaat dit nu eenmaal niet he. Zou zeggen kop meid het verbeterd wel Big Hug!!