Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Iedereen houd hier van Kerst he?!
    Ik iets minder, mijn eerste liefde stierf op 21/12 en werd begraven op 24/12 dus voor mij heeft het (JAMMER GENOEG) een andere betekenis gekregen... Maar moet wel eerlijk toegeven het is nu in dec 8j geleden en het zal nu het 2de j zijn dat ik er toch een beetje naar uitkijk. Noah word groter en ik weet dat hij het nu op school ziet enzo dus hij zal me wel meeslepen in zijn kerst-sfeertje :) En natuurlijk zoals Delilah zegt he dan zijn onze cadeautjes er bijna!!!! :D :D Onze kleine mini'tjes :D Whiiiiiii daarom alleen al tel ik af!! :)

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik hou ook wel van kerst hoor... alleen is het hier best moeilijk... vorig jaar was mijn zus er met haar zoontje en mijn zwager, owww wat was ik blij... elk jaar achtereen gaat gewoonweg niet, dus komt ze nu over 10 dagen :) owwwwwww wat heb ik haar gemist! Mei hebben we elkaar voor het laatst gezien!!! met mijn neefje komt ze, die heb ik vanmorgen nog gesproken op skype! lekkere babbelaar hahaha!

ik ben blij als ze hier is!!

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    ff mijn buik showen.

met zelfgemaakte buikband

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @TOekomstigemam mooi buikje meis!en mooie buikband!

5. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @moi sneeuw... waar woon jij????

mijn oma belde net ze had van vrouwtje waar ik schoonmaak dingen gehoort over me werk dus wou ze dat allemaal ff weten.
    later zegt ze wat hoorde ik heb jij een kinderwagen gekocht. ik ja die kunnen we in week 47 ophalen weet je wat ze zegt mar die haal je toch de eerste week als het kindje er is? ik zo nee die hebben we nu gekocht en waar moet hij staan dan ik zo op de babykamer zolang als de baby eris kan ij erwel uit. zegt ze maar dan word de kamer zo vol:S
    haha oma's:p

ik heb ook zin in kerst lekker met de familie bij elkaar.
    moet zeggen sinterklaas mag ook wel zijn hoor:p

6. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @toekomstigemam, mooie buik in een mooie band hoor!! :) Ik ben zo technisch niet aangelegd hahahaha :p :)

éMoi ja ik geloof dat het voor jou ook niet altijd makkelijk is he, wel fijn dat je je mama altijd in de buurt hebt. Mijn moeder is geëmigreerd naar Spanje en heb ze sinds ze weg is nov 2007 nog maar 3x gezien, 1x is ze hier geweest als noah net 3 maandjes was en 2x als wij daar waren feb-mei dit jaar... Maar meot zeggen dat ze ons veel pijn gedaan heeft met zo holderdebolder te vertrekken! Onze band is echt niet meer wat het was... Maar goed :D

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @toekomstigemam ik woon in Oostenrijk :D

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik moet zeggen dat ik met mijn zus nu een stukken betere band heb, we missen elkaar echt, en dat is fijn!! we bellen ook veeel meer als toen ik in nederland woonde!!!!

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi!!

Nog even snel een berichtje voor the voice weer begint :D

Mooie buik en buikband toekomstige mam!!

Moi, gefeli met je 26 weken! En weer een prachtig plaatje met sneeuw :D

Kerst, hartstikke gezellig met allemaal "moetbezoekjes". Maar die zijn meestal gewoon erg leuk! Ben benieuwd hoe het gaat met dikke buik :D
    Maar eerst natuurlijk Sinterklaas vieren!! Dat vind ik het leukste feest van Nederland :D
    Helemaal nu we een dochter hebben en haar voor de gek kunnen houden. Ze snapt het nu nog niet helemaal, maar dat zal volgend jaar anders zijn. Hebben we zo'n zin in! :D

Eendje, dat is inderdaad wel heftig. Dan zul je altijd wel een ander idee met kerst hebben.... Wel knap dat je het licht blijft zien!!

Wat betreft depri zijn nu: kan ook met de weersomslag te maken hebben. Van regen wordt niemand vrolijk.

Hier weer lekker weekend! Gisteren eindelijk geslaagd voor een cadeautje voor de 2e verjaardag van dochter. Kan ik dat ook weer uit m'n systeem zetten!
    Fijne avond iedereen!!! :D

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, nog meer reden om jaloers te zijn.... SNEEUW!!! :D:D:D
    Mijn zoontje vroeg gisteren nog wanneer er sneeuw kwam. Daar kan ik toch zo van genieten, en de kids vinden het ( gelukkig) ook geweldig. Geef mij maar de herfst en de winter, heerlijk!!

Dat is een groot nadeel van wonen in het buitenland, je kunt niet meer zomaar ff op de koffie. Fijn dat er tegenwoordig wel weer de middelen zijn om elkaar ff tezien en te spreken via internet.

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @toekomstige mam, moooooi! begint echt te groeien nu he :D
    @moi, heerlijk zeg die sneeuw! mooiste van de winter (rest ben ik echt van zomer hoor haha)
    @eendje, bah, inderdaad een nare periode dan! hopelijk gaat het dit jaar beter door de kinderspirit (weer eens wat anders dan kerst spirit he)
    @zondagskind, heerlijk he die uitspraken van kids!
    @kerst, vind het wel gezellig maar niet helemaal mijn ding, doe mij maar carnaval (limburgers he, ghehe)
    @hier, moet ivm bekken en voorweeen nog steeds rustig aan doen. wereldje is best klein nu dus. even wennen dat ik niet meer (veel) kan werken maaaaar met de beeb is alles goed :D daar gaat t natuurlijk om he :)
    nu ff lekker de voice kijken!

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @escal al fijn dat het prima gaat met de kleine he :) daar doen we het idd voor :D
    @Moi fijn dat jullie band er sterker door geworden is, dan is het echt SUPER jammer dat je haar zo weinig ziet he! :)
    @Kerst jah nu door Noah (die regelmatig al naar sneeuw vraagd :p) en door de toekomstige meid die beetje na kerst zou moeten komen maakt het toch leuk he :D Ik heb er wel beetje zin in hoor ;) :)
    hier ga ik zo meteen eens naar boven :) er begint een goede film met Tom Cruise die ik best wel wil kijken :p
    slaapwel meiden!!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha dames,
    Hoe is het hier?
    Eens ff terug lezen...

Weer, wat een pokkeweer vandaag... En Moi, sneeuw??? Vorige week was t nog 30 graden toch? Vreemd he...

Kerst, ik hou er ookvan! Laatste keer met zn tweetjes! Volgend jaar met zn drieen;) maarvhou ookvan Sinterklaas, carnaval enz.

Hierverder druk met klussen. Vaak rust proberen te nemen... Al vind ik het moeilijk. Wel lastvan mn rug en bekken sinds enkele dagen...

Nu lekker the voice kijken.

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @sinterklaas... heb ik alleen wat meegehad vroeger, nu eigenlijk niet.. wordt hier ook gevierd... het heet hier KRAMPUS en het is een witte sint en geen pieten maar KRAMPUSSE, doodenge beesten die met een zweep slaan... brrrrr

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    toekomstigemam mooi buikje! en mooie buikband! knap gemaakt!

moi fijn zeg dat je je zus snel weer ziet! en fijn dat je een goede band met haar hebt, ikzelf heb ook een supergoede band met mijn zus, we schelen ook maar een jaar, maar zijn eigenlijk ook erg goede vriendinnen, zij is de enige (naast mijn man ;) ) die alles van mij weet, die ook als enige de naam van de kleine weet en ga zo maar door :)
    het is erg fijn om een goede band met je familie te hebben toch?
    en die beesten op het plaatje brrr daar zou ik ook niks mee hebben

Marije fijn weekend!

Escal begrijpelijk dat je wereldje een beetje klein word zo, wel naar dat je last hebt van voorweeën en van je bekken! enne ik ben ook de voice aan het kijken :D

16. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Escal, doe maar rustig aan, Wat vervelend zeg, voorweeen en je bekken.
    En verder... carnaval, helemaal mijn feest. Jammer dat ik er dit jaar weinig van zal meemaken, en het wordt nog wel een groot feest! Dit jaar 5x11, helaas...

Sinterklaas vind ik ook een geweldig feest, lekker thuis met de kids en met ons thuis surprises met super lange gedichten. Gezellig!!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Toekomstigemam: mooie buik(-band)!

I love sneeuw en kerst. Zelf jaren in Duitsland gewoond en daarvandaan de kerstspirit mee naar NL genomen. Lekker gezellig met cadeautjes onder de boom en met familie bij elkaar.

Sinterklaas vieren we bij mijn zus en haar kids. Ook erg leuk!

Ik ben ook benieuwd hoe het met de dikke buik zal gaan.

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @zondagskind, inderdaad jammer dat we dit jaar minder kunnen vieren maar weegt natuurlijk niet op tegen de beeb (neem tenminste aan dat je daarom minder kunt vieren)
    @moi, iieeeks, heb toch liever pieten hoor ;)
    @sinterklaas, ben 4 december jarig dus meestal meer mee bezig dan de sint.

19. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Op zich best erg is het oktober hebben wij het over sint en kerst haha.

Vandaag vier jaar samen met vriend lief geen bloenetje gehad ben benieuwd of er morgeb nog wat komt

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @moi aaaaaaaah ben ik blij dat ik rond die tijd niet daar ben :O Zou zo bang rondlopen hahahaha XD lol

@toekomstigemama je weet dat mannen zo'n dingen vergeten he :p Daarom na 7j worden die dagen hier niet echt meer gevierd... Waren dit jaar in mei 1j getrouwd en zelfst die dag ging zo voorbij :p Tja mijn man is ook niet van de romatischte kerels :p hahaha Zijn enkele dagen of weken (weet het zelf ni meer lol) avondje naar de cinema geweest met z'n 2tjes :D Noah was bij mijn broer toen :) Was voor al heel mooi :)

Deel Deze Pagina