Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi doodeng zeg! bah hahaha

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    erg? dan moeten ze de pepernoten en chocolade letters maar wat later in de winkel doen haha

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha inderdaad Nadesy!

Ik zal dan wel de uitzondering als man hebben. Elk jaar op 18 mei gaan we uit eten (onze verkeringsdag, nu al bijna 9 jaar) en elk jaar op 6 juni (onze trouwdag - 6-6-6 ) nemen we een dag voor ons zelf. Lekker naar de sauna of een ander leuk uitje. Dat regelt hij dan.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mayd aah wel leuk!

hier word nooit wat geregeld ja van mijn kant *snik* hahahaha nee vind ik niet erg hoor!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwh meiden gisteren zo'n leuk nieuws gekregen van mijn broer en schoonzus! ze zijn 7 weken in verwachting moest het hier ff kwijt,kan het verder nog nergens kwijt haha inverband meelezers

en het leuke is afgelopen Dinsdag waren we daar en ik maakte een grapje tegen over mijn man,ja ze is al 8 weken zwanger wist je dat niet,en toen wisten hun natuurlijk al dat ze in verwachting was,vond het wel toevallig hihi

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @all dit jaar ben ik ook niet beneden hoor als die enge beesten komen hahaha!

ik heb zooo lekker geslapen! baal wel, gisteren een heel eind op weg met mijn mutsjes te breien... laat ik een steek of 5 zo plop vallen!!! ik kreeg ze niet meer terug heb heel het mutsjes opnieuw moeten opzetten pfffff

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ondanks dat ik zooo goed geslapen heb, ben ik me een partij moe niet normaal meer... zou zo kunnen slapen... kan helaas niet pffff

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    haha nadesy 6de zintuig? LOL
    @moi hier ook soms een slag v d houte hamer... En meestal op momenten dat ik me eeeecht niet kan neer leggen :p
    hier net bij Aldi nieuwe donsdeken gekocht :) jaja weer een nieuwe :p maar de vorige nieuwe was wel te dun, nu het beetje frisser word voel je de koude al echt, en dit is 4-seizoenen :) Dus ideaal ;)
    Heb ze al meteen open gelegd, de lakentjes in de wasmachine :) ruikt deze avond de hele kamer weer naar fris gewassen lakens :D Mmmmm :)
    Maandag eindelijk weer op controle :D
    seg vraagje moest ik nu in 3-4 weekjes terug moeten gaan zou zo een 3D echo nog mooi zijn? Zou rond de 30-31 weken zijn... :S Heb er geen idee van he

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Schijnt dat je beebje dan een beetje aan de grote kant is voor een 3D echo, maar het kan wel. In een ander kletsgroepje waar ik hier op het forum zit heeft een vrouwtje ook met 31 weken een 3D echo laten doen.

@ Moi: vervelend als je weer op niet moet beginnen! Ik heb het een keer gehad bij het naaien van een jurk. Helemaal klaar, kom ik erachter dat ik de mouwen verkeerd om aan heb gezet. grrrrommmm....

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik had dan zoiets gehad ik doe niet meer en het hele werje beland in de prullenbak haha.

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi!
    Wat een enge pieten Moi! ;) Geef mij maar de gewone zwarte pieten! We hebben vandaag al wat schoencadeautjes gekocht voor dochter! hihihihi

Wat zijn jullie creatief allemaal, ik niet hoor... Ik koop alles gewoon. :)

Nadesy, wat leuk van je broer! Gefeliciteerd!! :D

Hier, vanmorgen voor het eerst naar de kapper met dochter geweest. Ging echt heel goed, ben supertrots op haar! :D
    Verder ben ik met alle papieren troep bezig... Sjonge jonge, er liggen gewoon nog dingen van 2009 die opgeruimd moeten worden..zucht! Maar goed, het einde is al in zicht! heerlijk!!

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Marije joepie pappier-werk hahaha ken ik alles van hier zet ik mij ook zo 1x per jaar ofzo of minder (schaam schaam) met al de papieren en zie dan ook soms papieren voorbij komen waarvan ik denk goh hebben we dat nu nog liggen of soms zelfst lege !! evelopjes hahahaha Ach ja...
    Hier net samen met Noah de bedden flink opgedekt :) verse lakens erop :D ruiken de kamers weer naar versgewassen lakentjes :D hahaha niet makkelijk hoor alleen gaat veeeeeeeeeeeel sneller hahaha :p Maar goed hij was zo lief mama te helpen he ;)

Ow heb gevonden wat ik tegen de muren wil... Zilveren krulletjes met vlinders. Weten jullie wat ik bedoel? nu enkel nog zien waar ik zo'n stickre vind of soort stempel ofzo want met de vrije hand is niks voor mij hoor :p LOL

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hiiiiii allemaal,

Hier ben ik weer..! Duurde even..! De laatste keer dat ik schreef was op mijn vakantieoord, maar toen de vakantie eindigde begon de hectiek weer. Weer kids naar opvang/school brengen, werken, koken, opruimen, in bad doen, wasjes...etc!

Maar ik heb ook goed nieuws..! De dinsdag na aankomst mocht ik voor de echo ivm de navelstreng en het vocht. Het vocht is weg!! En baby groeit goed!! Ik kan nu eindelijk gaan genieten.. Ik ben zo blij:)

Hoe is het met iedereen hier? Nog vol te houden?

liefs,
    mamaT

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Fijn nieuws MamaT!!!

15. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ toekomstigemam: Mooie buik hoor!

@ escal: Oh wat vervelend dat je voorweeen gehad hebt. Dat is schrikken. Fijn dat het rust nemen helpt en dan het goed gaat met de beeb.

@ miniM:Valt niet mee met bekkenpijn en rugpijn he. Vooral niet als je eigenlijk mee wilt helpen met de verbouwing. Goed dat je toch meer rust neemt voor jou en de beeb.

@ Moi: Enge beesten zeg! Dan inderdaad liever zwarte Pieten, daar was ik vroeger al bang genoeg voor, hahaha.

@ Kerst en Carnaval: Kerst is extra leuk dit jaar, want dan kom de kleine al bijna! Carnaval vieren zal er denk ik niet van komen begin volgend jaar. De kleine is dan ongeveer een maand oud en ik denk dat ik dan geen behoefte zal hebben aan hossen en zuipen. Maar wie weet.....?

@ Nadesy: gefeliciteerd met je broer en schoonzus! Leuk dat zij ook een kindje krijgen! Bijzonder dat jij er zelf al een grapje over maakte, terwijl je eigenlijk nog niet eens wist dat ze zwanger was. Zou dat een vorm van intuitie zijn ofzo???

@ Marije: Papierwerk opbergen is ook niet mijn hobby, maar soms moet het gewoon echt gebeuren he. Toevallig heeft mijn man het vandaag nog effe bijgewerkt.

@ MamaT: Welkom terug! Lekker genieten nu meid! Fijn dat alles goed is.

Hier: Voel me de laatste dagen niet zo lekker. Ben zoooo moe!!! Vandaag hebben we een rolgordijn gekocht voor de babykamer en ik was kapot toen we daarvan thuiskwamen. Heb net lekker effe geslapen, was wel nodig zeg!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MamaT owh meis wat fijn zeg!heerlijk nu genieten!

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MamaT fijn meid!! Extra genieten dan he!! :)

@Jade merk ook hier dat ik er minder tegen kan, toen we laatste keer bij vrienden gingen is toch zo een uurtje rijden van hier, als we thuis kwamen heb ik me gedoucht en ben meteen in bed gekropen, was echt bek-af!!

anders was het een stille dag, mijn man heeft weer gewerkt tot 5u dus ja tegen hij thuis was en nu net gegeten is de dag om he ;)
    Morgen zouden we nog gaan kijken voor schoentjes voor Noah (wat ik eigenlijk vandaag wilde doen) dus hopelijk vind ik iets naar m'n zin in Molecule ;) :)

Fijne avond meiden!!!

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    MamaT, geweldig!! :D En nu lekker genieten!

Jade, goed dat je toegeeft aan je vermoeidheid. Wel balen dat je het hebt.... Doe maar lekker rustig aan.

Eendje, nee, ik weet niet wat je bedoelt...hahaha ;)
    Hopelijk kun je wat mooie schoenen vinden voor Noah. :)

Fijne avond iedereen! :D

19. Dawnn

Dawnn Actief lid

13 sep 2011
    101
    0
    0
    Hialeah-Miami Fl.USA
    Hallo allemaal,

Ik weet eigenlijk niet of ik nu al eens geschreven had hier hihi. Maarja ik ben dus ook in januari 2012 uitgerekend. Om precies te zijn op 5 januari. We krijgen een jongetje! :D
    Ik weet niet of ik hier nog mee mag schrijven? Ik ga dan in ieder geval mijn best doen om zoveel mogelijk mee te schrijven.

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Dawn welkom meid :)

@Marijke dus zal ik het beetje uitleggen he :p hahaha Wil dus zo sierlijke lijntjes met krulletjes en boogjes op de muren geschilderd hebben met zilvere verf en daarbij enkele vlindertjes... Ik denk dat het wel mooi zou zijn ;) :)

Deel Deze Pagina