Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bedankt all! :D

Nadesy, fijn dat alles goed was!! :D

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke heel herkenbaar zwangerschapsdementie! :D

Marije gefeliciteerd met 27 weken! en mooi buikje :)

Nadesy fijn dat de suiker goed was meis!

hier weinig nieuws te melden, druk weekje weer, maar we zijn aan het aftellen! nog 7 weken werken hierna :D

3. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey meiden! Ik heb dit weekend weinig tijd gehad, dus ben bijna niet online geweest. Maar nu weer tijd om bij te lezen en te reageren.

@ Dawn: Welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen!

@ miniM: Flink gewerkt in het huis al! Wat fijn dat het zo goed opschiet he? Neem je wel op tijd je rust meis?

@ Delilah: Druk weekend gehad meis! Leuk om de maxicosi en kinderwagen in huis te hebben he? De decembermaand is inderdaad erg druk, voordeel is wel dat de maand voorbij vliegt altijd.... en dan komt januari!!! Gefeliciteerd met de 28 weken!!!

@ zondagskind: Veel succes nog met de zooi van de verbouwing. Valt niet mee in de rotzooi, zeker niet als je nesteldrang zou hebben.
    Woah, de voordeur gewoon open en dat smeulende gordijn!! Wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig is er niks gebeurd zeg! Succes morgen bij de HA.

@ eendje: Mooie foto van jullie meisje!! Elke keer is zo'n echo weer een geweldig moment he. Fijn dat je nu zelf gezien hebt dat het echt een meisje is. Ook leuk om te weten hoeveel ze weegt en hoe lang ze is he?

@ MayD: Hoop dat je deze nacht beter slaapt. Slaaptekort is slopend! Ik moest wel lachen om jouw bericht over dementie hoor. Erg is dat he?

@ Moi: Leuk he, Sims?! Ik ben er een tijdje terug helemaal verslaafd aan geweest!

@ toekomstigemam: Bah wat griezelig dat er bij je moeders tante ingebroken is, zeker als ze gewoon thuis zijn. Sommige mensen zijn echt zo brutaal!! Ga je zelf een dekentje maken? Creatief hoor, leuk!
    Gefeliciteerd met de 25 weken!

@ vonnie: Veel plezier in Brugge! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben. Geniet ervan!

@ Marije: Gefeliciteerd! 27 weken alweer! Mooie buik!

@ Nadesy: Wat fijn dat je suiker helemaal goed was!

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hier ook weinig nieuws te melden. Zometeen lekker bevallingsverhalen kijken en daarna Fort Boyard. Lekker tv/bank avondje met manlief.

5. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @ mijn banner ik weet het.. kreeg het toen niet meer voor elkaar om te veranderen hahadus en nog geen zin gehad om te veranderen.

hebben jullie ook zo last van jeuk op de bovenbuik? ik heb dit al een tijdje maar sinds vanacht is het echt heel erg houd me zelfs wakker? zou het gewoon het rekken van dehuid zijn of iets anders?

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Toekomstigemam, die jeuk herken ik wel, heb er niet de hele tijd last van maar zo af en toe. Geen idee of dat van het rekken van de buik komt.

Jade, ik keek eerst ook altijd bevallingsverhalen maar nu ik zwanger ben nooit meer. Vind het ineens maar rare vrouwen, haha!

Marije alweer 27 weken, goed zeg!

Nadesy, fijn dat de suiker goed was. Ik ben benieuwd wanneer ze mij daarvoor willen gaan prikken. Nog niemand over gehoord.

Morgenavond hier in de buurt een maxi cosi ophalen. We hadden er nog wel een maar die is al 10 jaar oud en vond ik bij de jongste al niet meer fijn. Heb wel voor een tweedehands gekozen, drie kids is genoeg bij ons, en voor die paar maanden...
    Verder wat leuke lakentjes, wipstoeltje ed. gekocht krijgt onze jongen toch nog iets nieuws.

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    toekomstigemam, herken die jeuk wel maar dan heb ik het vooral op de borsten ook erg vervelend. maar volgens mij komt dat omdat je groeit en je huid opgerekt wordt ofzo ;)

zondagskind leuk hé dat shoppen? ik vind dat echt zó leuk al die dingen (nieuw of 2dehands) te kopen voor de kleine!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind jij hebt ook overgewicht toch??? elke vk doet het weer anders,maja moet over 3 weken weer vind het zo dom,maja pff hahaha

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, die jeuk ken ik ook wel, maar vooral op de borsten....

En zeker leuk om dingen te kopen.... Ik moet me soms echt inhouden! ;)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jeuk op de benen en de boobs idd

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zo hè hè, ik heb weer internet!! :D

Liep 13 pagina's achter...:$ op alles reageren ga ik echt niet onthouden, dus ik haak gewoon weer in.

Hier alles goed, op de gewone kwaaltjes na. Moest vanacht alleen echt naar de wc om gal te kotsen omdat ik zoveel maagzuur had. Dat was wel goor. Maar eigenlijk vind ik het heerlijk om zwanger te zijn nu. Geniet er echt van.

Ben wel benieuwd hoe jullie ervaringen of gedachtes zijn over een ruggenprik. Moet opeens veel aan de bevalling denken de laatste tijd, en ben hier gewoon nieuwsgierig naar.

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,hoi,

Ik heb al ff niet meer geschreven... maar lees wel mee... Ben ziek geweest (longontsteking) en Caitlynn had een oor en keel ontsteking.
    @ Wen: ik heb een ruggeprik gehad nadat ik ingeleid was. Ik had m "nodig" omdat ik het niet meer aankon, was te moe.... Mijn ervaring was dat ik mijn weeen wel voelde, maar heel lichtjes. De persweeen kwamen wel door de ruggeprik heen. Ik heb gehoord dat je later meer last kan hebben van naweeen, maar dat was bij mij niet het geval. Ik heb helemaal geen last van naweeen gehad.... Ook was ik niet slaperig, niet ziek, geen krachtverlies gehad. Waarschijnlijk is dit allemaal heel positief geweest, en zijn er anderen die vervelende ervaringen hebben gehad.
    @ bevalling: ik heb bij mijn bevalling van Caitlynn 45 minuten mijn persweeen moeten tegenhouden en weet nu dat ik een bevalling aankan. Ben alleen heel erg bang om dit weer mee te moeten maken en heb dus heel stellig besloten om niet meer ingeleid te willen worden. Ik wil thuis beginnen en poliklinisch bevallen met mijn eigen vk, dan weet ik zeker dat ze me niet alleen laten, zoals die vk van het ziekenhuis gedaan had.
    @ verder: het gaat hier redelijk, helaas veel stress over stiefzoon en alles wat daarbij komt.... Morgenmiddag vk, gewone controle. Over een paar weken bespreking van mijn bevallingsplan.
    Fijne avond,
    Elleke

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ jeuk: Heb ik (nog) geen last van. Meiden in mijn omgeving heb ik er ook over gehoord. Misschien komt het nog?

@ Bevalling: Ik denk ook steeds vaker aan de bevalling. Die komt iedere week weer een stukje dichterbij. Ik weet dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, maar of ik een ruggenprik wil weet ik nog niet. Ik merk dat ik me meer in moet lezen wat betreft bevallen en de voor en nadelen van pijnbestrijding tijdens de bevalling.
    Ik denk dat ik me gewoon voor moet bereiden op 'de hel' (qua pijn) Volgende week hebben we de eerste bijeenkomst van de cursus 'Samen Bevallen' daar worden we vast wijzer van.

14. Jade86

Jade86 Bekend lid

Effe mijn buikske spammen ;) Foto is van vandaag

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @jade mooie foto!!!

@doglover sterkte en beterschap

@jeuk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik dacht dat ik de enige was... vooral op mijn borsten, en tepels grmbl...

@gisteravond lekker fort boyard gekeken en daarna in een diepe coma geraakt op de bank... heerlijk! zo om een uur of 22 naar mijn bedje gestrompeld en daar verder gesnurkt!

vannacht een hele nare droom gehad... kwam er maar niet uit pfff... ik was met de autotrein op reis, en er was iets op het traject, waardoor we een ander traject moesten nemen... we kruisden het spoor, en daarna ging de reis verder... de omleiding ging over een pas heen, maar niet bochtjes, bochtjes, bochtjes, nee een hele steile helling !!! de eerste paar wagons redden het de helling op, maar daarna werd het zwaarder voor de locomotief om te trekken, en toen heeft ie de handrem erop gezet, zodat we niet naar beneden zouden donderen, maar ook niet meer verder konden.... doodeng!!! uiteindelijk hebben we met de conducteur afgesproken om de deuren open te maken, en iedereen veilig te stellen aan de zijkant.... er liep een weg naast richting een dorp... iedereen liep door elkaar heen niet normaal meer... toen we allemaal in het dorp waren was ook de machinist uitgestapt, en heeft op afstand de handrem eraf gehaald... de hele trein donderde naar achteren, alles in de brand, onze autos ook allemaal!!! wat een verdriet en wat een angst!!! daarna ging de wekker......

pfffff ben er moe van, dit was me het nachtje wel ;)

16. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @moi wat een nare droom zeg bah.

ik heb vanacht redelijk geslapen maar vanaf 5 uur wouden mijn benen niet meer stil liggen jee wat vervelend zeg.

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goedemorgen meiden :)
    @jeuk hier ook de boebies :p is je onderhuid die open gerekt word... soms helpt smeren maar lang niet altijd, je huid goed gehydrateerd houden zou(moeten) helpen... Maar niet bij mij :p
    @ruggeprik, ik had hem bij de eerste snachts om 1u begonnen en om 9u had ik nog maar 4 cm van de stress :s Dus besloten ruggeprik te geven zodat ik kon ontspannen, en moet zeggen dat ik hem weer zou zetten! De prik doet effe pijn maar is niks vergeleken met de weeën ;) + je kunt als het lang duurd toch soms effe ogen toe doen... De persweeën voelde ik dan ook weer heel goed.
    @Hier gisterenavond een tupperware avondje geweest gezellig onder vrouwen! :) Maar man man wat erg dat zwanger zijn! Heb de hele maar echt de hele nacht gedroomd over doosjes!! met benen met oogjes :s Man man :p hahahaha
    Zo hier nu poetsen :D
    *smijt mezelf van de pc* :p
    Tot later meiden!!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jade: mooi buikje hoor!

@ Hier: ietsje beter geslapen vannacht (alle beetjes helpen)

@ Bevallen: door de zwangerschabsbegeleidingscursus hoop ik genoeg tools te krijgen om zonder ruggeprik of iets de bevalling door te komen. Ik ben toch van plan in het ziekenhuis te bevallen, dus als het nodig is is alles wel voor handen.

19. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: He wat een rotdroom! Akelig zeg! Ik snap wel dat je daar nu nog moe van bent.
    Ik heb ook raar gedroomd vannacht. Ik ging vreemd met een vriend van ons! :$:)
    Voelde me zo rot en vies toen ik wakker werd! Bah!

Oh! En ik herrinner me nu ook dat ik voor het vreemdgaan gedroomd heb van de bevalling.
    Ik kreeg een ruggenprik, maar omdat ik niet goed stilzat konden ze 'm niet in mijn rug doen, Daarom kreeg ik de prik aan de voorkant, tussen mijn ribben :(Brrrr,,,,. En toen wilde de VK mijn vliezen breken en moest ik boven een po gaan hangen om het vruchtwater op te vangen, maar wij waren helemaal vergeten om een po te lenen bij de thuiszorg! Dus toen moest de VK er zelf snel 1 halen. LOL.
    Wat een nacht zeg!

@ eendje: hahahaha een tupperware droom! Succes met poetsen vandaag!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Jade Wauw wat heb jij een mooie gladde buik :D Das een foto boven het bed waard :p :D
    Hehe dromen e... soms word ik er moe van wakker!!!

Hier poetsen gedaan :D Mijn man had gisteren avond al alles boven gezet dus moest enkel poetsen :D lieverd toch?! :p :)
    Dus nu mezelf op de bank gezwierd met lekkere tas nesquick en koekje :D

Deel Deze Pagina