hahahaha vreemd gaan met een goede vriend! wat hebben we gekke dromen he! lief had gedroomd dat ie op een vliegdekschip was hihihihi! zo, nu even met zijn viertjes 'ontbijten' en daarna de boel schoonmaken, en om 12 uur openen... morgen rustdag... heb een drukke dag in de planning, moet naar het BH (een soort van gemeente iets) waar ik mijn rijbewijs ga omzetten in eentje van hier, tot het einde van het jaar is het namelijk een rijbewijs die onbeperkt geldig is, vanaf januari 5 jaar... en ik ga mijn papieren inleveren dat ik kinderbetreeungsgeld krijg, en met karenz mag
@jade, hele mooie buik. Vind het echt interessant om jullie bevallingsverhalen te lezen, of hoe jullie er over denken. Het komt ook allemaal zo dichtbij opeens. Ben er ook niet van overtuigd dat ik een ruggenprik wil, maar merk dat ik het nu fijn vind om verhalen van andere te horen. Of hoe hun ideeen hier over zijn. Jeuk, ja...check.... Heftig dromen, ja.....check... Slecht slapen, ja.....check.... Hier gister nog even naar het Stadskantoor geweest, om de kleine meid straks te erkennen.. En vanmorgen ook nog even een buikfoto gemaakt, want JOEPIE vandaag 27 weken zwanger...
Jade hele mooie buik zeg! mooi rond ook! moi tjee zeg wat een nachtmerrie, het schijnt wel 'normaal' te zijn in deze duur van de zwangerschap dat je eng kan gaan dromen! eendje haha doosjes met oogjes haha erg grappig wen ook al zo'n mooie buik meis! ik heb gelukkig nog geen last van enge dromen, maar droom wel de raarste dingen maar nog geen nachtmerries gelukkig, ook slaap ik nog erg goed, en erg lang haha, ga er 's avonds echt optijd in om een uur of 9 half 10 want moet de volgende dag meestal weer werken om half 8. anders hou ik het niet vol ik vind het trouwens een heel raar idee (maar wel leuk) dat over zo'n 12 weken wij gewoon papa en mama zijn, en dat de kleine dan gebruik zal gaan maken van alles wat we nu kopen en klaarzetten, heel apart idee, maar ik heb er wel heel veel zin in om die kleine straks te verwelkomen!
@eendje, ja gaat hard he die toeter. Hij scheurt ook hard, da's dan weer minder.. @delilah, ja wat gaat het snel he die zwangerschap. Geniet er maar van dat je zo goed nog slaapt. Bij mij was er ook zo goed als niks aan de hand, tot een week of 2 geleden. Sloopt je wel hoor dat slechte slapen. Als al onze kindjes redelijk op tijd komen, ben jij de eerste hier. Leuk hoor, ben zo benieuwd. Naar alle namen, en koppies van onze kleintjes. En hopen dat alles goed gaat straks bij iedereen, en allemaal gezonde kindjes..
Wen inderdaad ik hoop ook op goede bevallingen en gezonde kindjes! en ook ik ben erg benieuwd naar alle kleintjes!
@ Wen: Mooi, jouw buik! @ Delilah: Wat fijn dat je nog zo goed slaapt zeg! Heerlijk, geniet ervan! Ook ik ben erg benieuwd naar al onze kindjes. Zo bijnzonder dat we over een aantal maanden allemaal (weer) mama zijn! Hoop op goede bevallingen en gezonde kindjes voor ons allemaal!
@vonnie, heb 13 pagina's gemist. Dus misschien vraag ik het dubbel, maar hoe is het met je vocht? Werkt het ijskoude afspoelen en de creme een beetje?
@gemeente pfff wat een gedoe... heb zoveel papieren nodig om het alleen al aan te vragen.... donderdag naar de belastingadviseur, gaat ons helpen met informatie aanvragen pffff
Nou meiden 2 keer bevallen en heb niks kwa pijn medicatie gehad,hier in NL zijn ze er toch ook niet zo happig op om meteen ene ruggen prik te geven? ik moet zeggen ik kijk vaak bevallingverhalen op rtl8 en als ik dan zie hoe snel ze daar al een ruggenprik krijgen,natuurlijk heb je dan minder pijn,zij ook ook al geef mij deze keer maar een ruggenprik maja of het zo gezond is etc ikke niet weten,en niemand is er nog dood gegaan aan de pijn van een bevalling,dus meiden jullie kunnen het
Sorry meiden ik ben hier mega druk in huis kwa schoonmaken vanmiddag komt de makelaar hier! pff nu ff snel broodje eten en dan stofzuigen alles dweilen en de bedden opmaken!
hee, nee, dat is hier dus niet.... maar ik woon als eu burger hier in oostenrijk, en heb recht op kinderbetreeungsgeld, dat is na de bevalling een x aantal maanden geld wat je van de staat krijgt... alleen ondanks dat ik een normale eu-burger ben komt er een hoop bij kijken...
ooh ok, soort kinderbijslag dus. Kan me voorstellen dat daar een hoop ingewikkeld papierwerk bij komt kijken. @nadesy, suc6!! Ik zeg boeken op kleur. Alle prullen het in de kast. En dekbedovertrekken effen of met een lengtestreepje op bed..
@Nadesy en hoe was het? @Moi ja ze willen zo'n dingen niet gemakkelijk maken he altijd voor alles wat je extra wilt aan geld vragen ze veel papierwerk en je word van hier naar daar gezonden... Ze geven nu gewoon niet graag geld weg Hier kreeg ik ook gisteren mijn briefje mee om het kraamgeld aan te vragen, dus morgen (als ik het niet vergeet) in de vm eens bellen om te weten naar waar ik het moet zenden... Is toch 800 euro dat men krijgt he Hier net zalig (sorry meiden die er geen tijd voor hebben) middagnappie gedaan! Goh was kapot! gistere avond was ik thuis om 22u en moet zeggen kan er absoluut niet meer tegen, heel de avond op een stoel zitten... alles doet er pijn van! Maar goed Heb toch een avondje tussen vrouwen gezeten he
Hahaha, maar alle kleine beetjes helpen. Ik had het echt allemaal gedaan. En vorig jaar binnen een week ons huis verkocht. Foto's zagen er mega strak uit hierdoor.
Hoi allemaal, Daar ben ik weer ff tussen werken en klussen door. Ben vanaf vandaag halve dagen gaan werken. Heb goed last van n bekken en rug en de bedrijfsarts kwam zelf met dit voorstel. Zo fijn dat mn werk zo goed meedenkt en begripvol is! Dat maakt het een stuk makkelijker! Wat betreft ons huis, ik zit nu in een half leeg apartement. We hebben al wat dozen verhuisd en zaterdag gaan alle spullen over. Dan wonen we er echt. Tis echt een paleisje geworden, en dat in 3 weken tijd!!! Dus ben erg trots op alle harde werkers! Eens ff terug lezen... Jade, mooie buik meid! Moi, wat een rare droom... Gelukkig is het maar een droom. @dromen, ik droom ook raar en veel maar slaap wel redelijk door. Meestal 1x wakker om ff te plassen en dan slaap ik weer verder. Met al het gesnurk van dien als ik mn vriend moet geloven... Dat deed ik natuurlijk niet, tot ie het had opgenomen met zn mobiel @jeuk, ik had er ook erge last van. De vk adviseerde om gewoon je gebruikelijke bodylotion te smeren ipv olie oid en ik heb er sinds dien geen last meer van. Van de olie enz gaat je huid dicht zitten wat de jeuk kan veroorzaken. @kindjes, ja gek he. Straks allemaal (weer) mama! Ben ook zo benieuwd. Qua bevalling weet ik niet zo goed wat ik moet vinden, ik laat t maar gewoon gebeuren denk ik nu.... Wel op pufcursus. En ook in zk.