iedereen dus druk bezig. wij hadden voor sem ook een erg grote kamer maar is met een mooie klamboe, gordijnen en donkerder kleurgebruik op de muren al heel wat warmer geworden! Voor de beeb hebben we een wat kleinere kamer maar nog steeds erg royaal voor een babykamer. ben dus erg benieuwd hoe het er uit gaat zien straks!
Hier vanavond Model zitten voor een kennis die is kapster! het moet iets trendy's worden ik zat zelf aan dit te denken ik ben benieuwd hihi
@nadesy, leuk!! jij had het pas geleden toch al een heel stuk afgeknipt. Oké! Wie helpt mij mee bolletje aan te klagen. Die truffel/chocolade en karamel kruidnootjes zijn echt killing voor de zwkilo's... En dan vooral de truffel.....
@wen hahahaha ik zou alles mogen aanklagen Heb eigenlijk het liefst een echte maaltijd :s vlees-aardappels en groenten... Zou ik 2x per dag eten en is eeeeeecht niet goed voor de kilo's he Nu hou ik me aan smorgens tas chocomelk... soms 2 smiddags broodje kaas-ham en dan in de nm nog iets wat ik vind vandaag 2 appels, en een boule de berlin heb in totaal 4 tassen chocomelk gedronken en dan deze avond aardappelen, bloemkool in kaassaus en kotelet mmmm zou nog kunnen eten seffens in bad en dan in bed, maar eerst nog een tas choco... XD LOL Klaag jij Nesquick mee aan? hahahaha
Ik breek even weer in.. las het net op hyves.. Gefeliciteerd met Nienke! Prachtige naam! Klinkt als een klein vechtertje.. Zet 'm op Nienke!
@eendje, ik doe mee hoor.. hier net stampot boerenkool met uitgebakken spekjes en lekker een stuk rookworst op!! Lekker..
AAAAAAAAh ik zoek al 3 dagen boerenkool Ze zijn uitverkocht en wacht op nieuwe hahahaha En heb er zoooooo een zin in!! de spekjes liggen al in de ijskast hopelijk morgen En je hebt gelijk heeeeeeeeeeeeel lekker!!!! Zit hier nu met de laatste nesquick en dan naar bed Tot morgen meiden!!
Wij hebben verse boerenkool in de koelkast morgen eten..hmm lkkr Reageer via me elefoon dus kan niet op iedereen reageren. Jeetje joyce wat scchrikken. Gefeliciteerd met je dochter wat een vechtertje Hier het lijkt wel of de pijn in mijn bovenrug erger is deze week.werk hqlve dagen maar heb wel meer last
@ eendje en wen: erg he? die vreetzin? Wat jij met boerenkool hebt, eendje, had ik maandag met zuurkool. Ik MOEST en ZOU zuurkoolstamppot eten! Met spekjes EN rookworst LOL. Gelukkig was dat gewoon verkrijgbaar in de winkel. Hoop dat t morgen lukt met de boerenkool meid!
Mogguh meiden! Heerlijk geschopt gisteren! Een luieremmer en wat pluchebeesten voor in de babykamer gekocht Begin is er hihi! Nu zo naar belastingadviseur voor papierwerk, en verder lekker werken!!!
Goedemorgen! Ik had al een gevoel....ben er 2 dagen niet geweest en dacht: straks is er al eentje bevallen!! En ja hoor... Joyce, gefeliciteerd met Nienke! Heel veel sterkte in deze tijd, het zal niet makkelijk zijn. Hopelijk blijft ze goed vechten!!! Ik was vanmorgen om 5 uur al wakker en kon niet meer slapen. Maar nu ben ik natuurlijk ontzettend moe...pfff. Straks de groeiecho en nog even bloedprikken ivm de rhesusfactor van het bloed. Gisteren had ik een harde buik die echt heel zeer deed.... Leken wel weeen. Beetje eng eigenlijk... Maar goed, hij/zij zit er nog steeds in! Antares, ik had ook last van paniekaanvallen voor deze zwangerschap. En ik heb ze gelukkig sinds ik zwanger ben niet echt meer gehad. Maar het hangt er soms wel tegen aan, dan wordt ik benauwd en zo... Maar goed, ik kan het goed wegkrijgen met andere gedachten. Niet zo doemdenken en zo... Misschien helpt dat jou ook wel.... Verder heb ik alles gelezen, maar ik haak (net zoals Wen ) gewoon weer in!
Nadesy, ik vind het mooi!! Ik durf dat niet, heb zelf altijd lange haren gehad en zal ze niet snel zo kort doen... Maar ik vind het bij anderen altijd erg mooi en pittig staan!