Zo, lekker even geslapen vanmiddag. We (dochter en ik) zijn nu net weer lekker wakker geworden. We doen het rustig aan Alles was goed, kleine had nog steeds een dikke buik. Maar niet verontrustend. Met 34 weken mag ik nog een keer een groeiecho. De prik bij het bloedprikken deed niet eens zeer! Dat is ook wel eens anders Zo, en nu even lekker bijlezen! @Zondagskind: gefeliciteerd alvast met je oudste! Die van mij wordt komende zondag al weer 2 Wat fijn dat de kleine je lekker heeft laten slapen vannacht! @Escal: wat jammer van je bekken... Kan me voorstellen dat je baalt dat je niet gewoon lekker kunt werken... Sterkte!! @Jade: nou, ik heb het wel gezegd tegen de vk en ze deed er niet raar over of zo... Maar als ik vaker harde buiken krijg is het wat mij betreft wel een teken om het wat rustiger aan te doen! @Wen, balen van je pijn! Maar wel supergaaf dat je haar zo goed voelt! En die bolling kunnen inderdaad de billen zijn. @Antares, wat leuk zo'n verrassingsecho. Dus je hebt een groot ventje in je buik?! Bij die van mij is de buik juist een weekje dikker... @Luieremmer, ik vind een luieremmer wel handig. Vooral als je van die lekkere dunne poepluiers hebt en dan handen tekort komt. Wel handig om dan alvast de vieze troep weg te gooien Wij hebben er eentje waarvan je telkens een hendel moet omdraaien, is luchtdicht, scheelt een hoop stank. We hadden eerst een gewone emmer met een deksel. Die is ook functioneel hoor. En gelukkig kunnen we de zakken kwijt bij het KDV. We hoeven niet eens zelf zakken te kopen, die krijgen we ook van het KDV @Beweging, echt super!! Wordt met de dag drukker inderdaad. Zo verschrikkelijk gezellig!! kan ik echt van genieten. Toen m'n dochter eruit was, was dat ook hetgene wat ik miste! Bij mij ligt de placenta nu ook anders, net zoals bij Antares. Wat een verschil met m'n dochter! @Moi en Nadesy, over wie hebben jullie het??
Lijst Januari 2012 mama's 1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Totaal: 26 Jongens: 9 Meisjes: 12 Onbekend / geheim: 5 Geboren: 10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke Afspraken 22 oktober Jade86 - Pretecho 3D/4D 24 oktober zondagskind - controle VK Nadesy - controle VK 25 oktober Antares - controle vk Delilah86 - controle vk MayD - controle VK Toekomstigemam - controle VK 27 oktober Jade86 - controle VK 1 november Nadesy - groei echo Doglover76 - controle vk + bespreken bevalplan Marije - controle vk 2 november Maitestar23 - 2e GUO 3 november Antares - groeiecho 14 november Eendje - groei - liggingsecho gyn Even mijn afspraak erbij op gezet. En de geboorte van Nienke wat duidelijker gemaakt. Weet niet of julie het mooi vinden zo?
Je ziet trouwens ook wel in verschillende topics dat de lijst in een ander topic staat bij bevallingslijst forum. Is dat niet een idee voor ons? Scheelt een hoop zoekwerk
@Wen haha das echt leuk he als je ze zo goed voelt! Wacht maar nog enkele weekjes als ze zich dan eens willen ''strekken'' Dan duw je toch heel subtiel terug hoor van auw niet zo ver hahahahaa Hier ook al een echte druktemaker, maar Noah was erger... Die stopte ook voor niks of niemand, hier het dametje stopt steeds als papa iets probeert... @Antares (denk ik) hier al 2x enkele druppels urine verloren *bloost* moest niezen en hop beetje in m'n broek :s Vond ik zo vervelend!! Maar ja alles zit opeen gepropt in ons lichaam he... @hier gisteren lekker vroeg naar boven gegaan 20.30 sliep ik al! Deze morgen nog eens 30 min geslapen en voel me nu toch beter... Ga dan ook eens beginnen met lijstje te maken voor wat mee moet naar het zh en wat ik ZEKER in huis moet hebben als ik thuis kom, doe ik liever zelf want als ik mijn man moet vragen... hehe Lijstje voor de kaartjes nog aanvullen en kijken hoeveel doopsuikers ik moet hebben... Ja ja er komt nog werk voor me
@marije een kennis van mij is ook een kennis (via internet toch? ) van nadesy, kwam ik achter toen we net hier op zp bevriend raakten! alleen ken ik haar omdat ze de beste vriendin is van mijn zus en nadesy haar via een forum geloof ik (als ik het goed is hihi) en die is vandaag bevallen!!
dames kom me weer melden, laatste paar dagen niet meer online geweest, helaas is de oma van manlief van dinsdag op woensdagnacht overleden had al eerder eens gepost dat het erg slecht met haar ging, ze is dus nu overleden, gelukkig heeft ze geen pijn gehad maar is ze in haar slaap overleden. heb niet echt tijd gehad om hier te reageren, ga ik nu wel weer proberen te doen
@Moi, aaaah, duidelijk! Ik was een beetje nieuwsgierig @Delilah, gecondoleerd meis! @Eendje, veel werk he, zo'n geboorte? Ik heb ook het idee dat ik hopeloos achterloop met dingetjes....
@Delilah sterkte voor jullie meid!! @Marije ja hier al lijsjes voor vanalles -nog te kopen -mee te nemen -adressen kaartjes -doopsuiker -nog zeker te doen -klaar te leggen en schrijven voor mijn man voor de oudste (normaal moet je hier 5d in het zh blijven bij 2de) ... Zullen 5 lange dagen worden zonder mijn boy's!!
@ antares: Cool! Die extra echo! Fijn dat je mannetje zo goed groeit meis! @ Luieremmer: Ik heb er wel een. Kan nog niet zeggen of ie handig is of niet. Ik ga ze wel in een luierzak doen i.v.m. stank hoor. Maar ik zie mezelf 's nachts nog niet naar de bak lopen om buiten de vieze luier weg te gooien als de kleine een poepbroek heeft gehad. Dus dan is zo'n emmer wel handig denk ik. @ Druk kindjei: meisje wordt hier ook steeds drukker. 's Nachts lijkt het wel alsof ze soms deuken in het matras schopt als ik op mijn zij lig. Maar ik heb nog geen uitpuilende kont gesignaleerd. Ik vind het fijn om te merken dat ze zo druk is, dan weet ik dat het goed met haar gaat. Alleen 's nachts als ze me wakker houdt is het iets minder leuk, hihihi. @ Wen: Oh da´s lastig, als ze zo hard op je blaas trapt dat je bijna in je broek plast. Hier ook vaker plassen, maar vaak kleine beetjes. @ Marije: Fijn dat de groeiecho goed was! @ eendje: Extra slaap pakken als je voelt dat het nodig is, goedzo. Ik was ook al begonnen aan een lijstje met dingen die we nog moeten kopen voor de kleine. En ook een lijst met adressen voor de geboortekaartjes. Leuk om te doen, maar inderdaad wel veel werk. @ Delilah: Gecondoleerd met je mans oma meis. *knuffel!* Veel sterkte de komende tijd. Hier vandaag naar het UWV geweest voor 'speeddates' met verschillende uitzendbureaus, is verplicht als je in de WW zit. Na mijn verlof ga ik als gastouder aan de slag, maar tot die tijd ben ik verplicht om te solliciteren. En dit doe ik ook. Maar met zo'n speeddate zien ze meteen mijn dikke buik en ben ik bij voorbaat al afgewezen. Wie wil er nou iemand hebben die maar tot 9 december beschikbaar is? Maar ik klaag niet hoor, ik vind het wel best zo.
Hier ego... Ga kapot vd pijn... Lopen gaat bijna niet s avonds. Fysio gebeld, geen plek. Pas volgende week donderdag...net een mail met noodkreet gestuurd of ik aub eerder terecht kan! Of dat ze anders een andere kunnen adviseren.
@delilah, gecondoleerd meid. Sterkte zaterdag. @minim, had in ons andere topic al gereageerd. Sterkte meis. Kom net thuis, is mijn kraampakket bezorgd. Bak vol watten, maandverband en nog meer van die ongezellige dingen.. Truste meiden..man staat bier te hakken in de kroeg. Ik me mandje in, met een heel druk meisje...
@ Delilah: sterkte meis... @ miniM: bah, pijn is echt niet leuk! Ik hoop dat je snel een plekje bij de fys krijgt @ Jade: ach je zit je tijd wel uit toch... Heb je iig genoeg tijd om dingen te regelen.
Hoi meiden, ff een reactie, voor zover ik het allemaal nog weet.... @ beweging: ukkie ligt hier met het hoofdje naar boven, maar ik voel het goed hoor... Bij mij is de bult aan de bovenkant dus het hoofdje. Dat was dinsdag bij de controle duidelijk te voelen zei de vk. @ luieremmer: ik heb er alleen boven een, zo'n simpele met een losse deksel. Ik heb er geen problemen mee, alleen moet je rekening houden met het formaat van je pedaalemmerzakken (moet vrij groot zijn anders passen ze niet). Ik leeg m om de dag. @ hier: kan niet slapen, kan mijn draai niet vinden. Ben er maar uit gegaan, in de hoop dat manlief dan in slaap kan vallen. Hoop dat ik straks nog plek in bed heb.... Vandaag naar de advocaat geweest ivm omgangsregeling stiefzoon (haal en breng regeling). Hoop dat er nu iets gaat gebeuren, want zoals het nu gaat is niet leuk meer.... Waarschijnlijk veroorzaakt dat ook dat ik nu niet kan slapen. Welterusten, Elleke
@ miniM: ooh meis wat ontzettend vervelend van de pijn! Volgende week donderdag duurt nog lang, ik vind dat ze je met spoed door moeten verwijzen naar een andere Fysio. Je woont toch in Eindhoven? Misschien is het veel te ver voor je, maar ik heb bekkenfysio gehad in Veldhoven bij gezondheidscentrum de Andromeda, daar kon ik heel snel terecht. Sterkte! @ doglover: Dat er maar snel iets geregeld wordt i.v.m. de omgangsregeling dan. Dat geeft je vast meer rust. Succes ermee meid. Hier: Ook ik kan de slaap niet meer vatten. Lag al vanaf 3:30u wakker. Ben uiteindelijk om 5:30 maar zachtjes uit bed geslopen en ik hoop dat m'n man er niet wakker van is geworden. Ik ga vanmiddag wel weer een uurtje liggen. Meisje is erg druk in mijn buik. Ik merk dat ze goed reageert op aanrakingen. Net lag ik in bed en telkens als ik mijn hand op mijn buik legde voelde ik haar hoofd of kontje tegen mijn hand duwen Leuk om op die manier al contact met haar te maken! Vandaag en JOEPIE moment hier. 26 weken alweer!
@ Jade: Gefeli met de 26 weken meis!!! ANTARES EN IK ZIJN VANDAAG 28 WEKEN ONDERWEG JOEPIEEEE Weer een mijpaal bereikt!