Hallo Meiden.. Moet nog een hoop bij lezen hahah.. Delilah86 Gecondoleerd meid. Moi heb ik ook last van al 5 weken pff en ik ben gebroken maar kan gewoon niet meer slapen word er zelf moedeloos van.. miniM kan je niet ergens anders naar toe ik vind dit belachelijk ik kon gelijk de volgende dag terecht zou het echt niet pikken. Mijn 2 dagen waren top in bruggen en we zijn ook nog ergens anders geweest leuke babykleren gekocht helemaal happy ermee. We hebben mooi weer gehad geen regen ofzo dus dat is mooi straks ff foto,s op hyves zetten op facebook staan ze al zit niet zoveel meer op hyves..
@ Vonnie: fijn dat je het mooi hebt gehad @ hier: nu scones aan het bakken en vanmiddag gezellig een high tea met mams.
MayD mmmmm wat lekker zeg krijg er al trek in haha.. Nadesy dit is mijn facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100001455237036 hier doe ik geen spellen op heb nog een andere daar wel.
@slecht slapen, ja, tis echt niet normaal... elk uur van de klok gezien vannacht.... en vanaf 7 uur tot half 9 kunnen slapen... pffff lief is nu het bad eruit aan het slopen in de komende babykamer owwww wat spannend allemaal hihi! Vind het zooo gaaf!!!!
joepie moment! 28 weken en gisteren een ladekast voor meisje haar kamer gekocht! nu kan ik alle meubels naar de baby kamer doen en lekker alles uitzoeken!!!!!
@ Moi: gefeli met de 27!!!! @ Antares: Gefeli met de 28 weken (ik was al zo vrij om voor ons beiden een joepie te posten hihihihi). Leuk he, met de babykamer bezig te zijn? @ All: een linkje van onze kinderwagen: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture45191.jpg
@delilah, gecondoleerd meid! . je had er inderdaad al wat van gezegd maar blijft altijd moeilijk! sterkte en succes zaterdag @verjaardagen eerste, leuk zeg, een van 6 een van 2 en hier a.s. woensdag alweer 1 jaar! toch lekker feestmaand dus @moi, leeeuuuukkk, heerlijk aan de slag! @mijlpalen, proficiat 26/27/28 weken dames! hier gister 25 weken, de 28 weken mijlpaal nadert @hier, manlief heeft vanmiddag vrij om aan de babykamer verder te klussen even schuren, schilderen en dan poetsen en decoreren, zo'n zin in
@mayd, wauw gaaf he die kinderwagen! hou daar ook echt van (ouderwetse wagens) hier nu een kees duowagen. (achterelkaar)