Die pijn tussen je schouderbladen kan vaak doorstralen naar je borst. Heb ik ook al paar x gehad. Is heel vervelend. Maar volg je gevoel meid. Bij twijfel gewoon bellen.
Hahaha, je weet dus wel gelijk wie! bedoelde niet die grote neger hè, die had ook een blauw shirtje aan..
Marije hier ook de voice! Wen haha inderdaad die ogen wauwie! toekomsigemam altijd bellen als je het niet vertrouwd! al hoeft het natuurlijk niet wat te zijn, wel zo fijn als je het zeker weet! het gaat wel om jou én de kleine meis!
@wen ik weet het dat zei me fysio ook maar omdat k deze week ook vaak alleen aan de voorkant wat voel twijfel ik wel heel erg. denk dat ik morgen gewoon ga bellen en dan kijken wat zij zegt.
Doen wat jezelf wilt meid. Ik kan wel denken dat het niks is, maar ben geen dokter. Hou ons even op de hoogte!
Hoi meiden, Ik heb een heleboel gelezen, iedereen met mijlpalen: gefeliciteerd! Merk dat ik er veel minder mee bezig ben dan jullie... Misschien door alles wat er hier in huis speelt. @ Ziekenhuisopnames en dergelijke: Misschien toch handig als we de komende tijd alvast een buddylijst opzetten.... Een buddy is iemand die je kunt bellen of sms-en, als er iets is en je zelf niet op zp kunt melden. Het handigste is als we kijken naar mensen die niet al te dicht bij elkaar zijn uitgerekend, anders kan dat wel eens problemen opleveren bij de bevalling. Ook dat is namelijk een mooi moment om je buddy te laten melden hoe het allemaal met je gaat..... @ Escal: zou jij mijn buddy willen zijn, aangezien wij ook samen op de oktober2010 mama's zitten? @ verder: zou ik het niet meer weten, heb zelf niet zoveel te melden..... Welterusten, Elleke
pff heb heerlijk geslapen op de bank vanacht. vriend was nachtje naar zijn oduers en mijn tante komt om 9 uur al dus ik was gisteravond op de bank in slaap gevallen om4 uur moest ik wel ff naarde wc maar toen weer terug op de bank gaan liggen haha nu wel wakker. om 8 uur ff ontbijten en dan aankleden. vandaag gaan we verder met de babykamer
Goedemorgen, Hier vandaag verhuizen... Dus zal hier winig zijn. Wen, buddy's? Liggen wel gelijk maar igenlijk ben je mn buddy al he
@ miniM: succes met verhuizen vandaag! Tja, buddy's... ik wil het wel, maar denk dat ik makkelijker post op het forum dan iemand bel (don't get me wrong).
zo zo moet die serie van jullie echt eens bekijken he!! Over wat gaat dit? @buddies mij ok, wie wil mij hahahaha LOL Hier straks 2de hands beurs van baby en kinderkledij en speelgoed-buggy's enzo Gaan toch eens kijken is hier net om de hoek! Voor de rest niet veel te melden... later meiden!
@eendje ik wil jou wel als buddy hoor!!! ik had het een paar maanden ook al geopperd, maar toen was het nog niet ter sprake gekomen verder....
Suc6 vandaag met verhuizen. Je heb echt het perfecte verhuisweer! Droog, zonnetje en niet te warm! Natuurlijk ben ik jou buddy!!! Zal je zo ff pb'en met mijn telefoonnummer! @toekomstigemam, hoe is het vandaaag met de pijn? @all, hier weer aan het werk. Vanavond lekker weekend!!
@Moi fijn!!! Dan zijn wij buddy's he Ik stuur je zo meteen mijn nummer he ow voor diegene die fb hebben je kunt mij vinden als Jasmin Caers Van Steenbrugge Ik speel er sims op en zit er ook elke dag op Laat wel effe weten wie je bent he
misschien dom maar zouden we een lijste van d buddy's kunnen aanleggen? Zo zie je meteen bij wie je kunt aankloppen Buddy's: MiniM-Wen29 Eendje507-Moi78 vul maar aan he meiden En wie er verstand van heeft (ik niet dus) LOL Maar er maar een kleurboekje van
owwww lekker!!! mag dat eigenlijk wel????????? ik heb heel de morgen al een gejaagd gevoel met hartkloppingen, dus ik zit rustig in een hoekje... pffff