Vk bellen kan nooit kwaad als je heel erg twijfelt,ik heb hellp syndroom gehad bij de 1e en ik had totaal nergens last van,dus het zegt niet altijd wat
@MiniM succes vandaag met verhuizen! @Buddy ik heb zelf internet op mijn foon dus ik kan zelf jullie dan wel op de hoogte houden
Ja buddy ik kreeg je smsje je kreeg ook meteen (normaal) 1tje terug he hahaha fijn dat je zo blij met je buddy bent!! Whiiiiiiiiii klein Joepie momentje he
@mayd, ik vraag me ook af of dat wel mag. Denk zelfde als voor een sauna trouwens. Dus dan zal het wel goed zijn! Geniet ervan.. @moi Daar heb je vaker last van gehad he, die hartkloppingen. Heb het ook wel eens nu. Maar gelukkig niet zo erg. Het is echt een rotgevoel. Doe maar lekker rustig aan meid! Zit hier alle kanten heen te draaien op me stoel. Rug is echt killing vandaag. puff.....
@wen das balen he die rug houd ons overeind en beslist eigenlijk wat we wel of niet kunnen doen he... Hier alles prima vandaag, juist Noah die zooooo blij is dat hij thuis is hahahaha Hij is super actief vandaag ;D LOL Zijn er nog onder jullie die op Facebook zitten?
ja heb het 1 keer gehad nu, maar is heer irritant, maar wel vervelend.... zit dan ook lekker met de beentjes omhoog in de bar in een hoekje... normaal aan de eettafel, maar daar staat het zonnetje pal op, dus daar ben ik even weggegaan... zit nu lekker in een donker hoekje... heerlijk!!
zo ik ben echt niet actief hier... sorry daarvoor. Ik lees soms wel eens wat mee maar kan me er niet zo tot zetten om mee te kletsen. hier gaat de zwangerschap niet echt lekker. kom net uit het zh omdat ik bloed braakte en hevige aanvallen had. Ik heb dat in de eerste zwangerschap ook gehad maar toen had ik galstenen maar aangezien me galblaas eruit is nu. Maar toch dachten ze weer galstenen. gelukkig niets kunnen vinden maar ze gooien het op pds en maagklachten. ik slaap erg slecht door het maagzuur moest met de maagzuur remmers stoppen maar antagel werkt hier maar 15 min. geen pretje dus. De laatste paar weken bestaat de zwangerschap en mijn leven uit veel naar het zh moeten en dat is niet echt leuk. ik ben ook blij als ik mag gaan bevallen want genieten doe ik totaal niet. @ buddy ik heb internet op me tel en dan hou ik jullie daarmee op de hoogte. ik hoop dat ik in me verlof wat meer puf heb om hier mee te kletsen.
@ninja, ah gadsie meid. Je heb het zeker niet gemakkelijk op zo'n manier. Nog even volhouden meid. En je weet ons altijd te vinden, als je wel even wilt kletsen. Goed op jezelf en die kleinen passen hoor. En sterkte! Liefs...
dank je!!! ik voel me ook z,n zeur als ik alleen me eigen problemen vertel hier. Ik heb sommige op hyves want ik vind het wel leuk om jullie te volgens dus als iemand wil mag ie me toevoegen!!! Hyves
@ninja ach meid zo jammer dat je zo niet kunt genieten van je zwangerschap he!! Gaan ze nu verder onderzoeken waar het vandaag komt of houden ze het op ja maag? :s Echt schrikken he! voel je je nu al wat beter of niet echt? dikke knuffel he!!!!
Ik heb al heel veel onderzoek gehad helaas komen de klachten weer terug en ze kunnen maar niets vinden dus houden ze het maar op pds en maagklachten. Ik voel me nog niet lekker. Maar dat komt door het maagonderzoek van gisteren en heb onwijze pijn op me rug. Ik verlies ook nog steeds bloed vaginaal maar dat hebben ze vorige week ook al helemaal na gekeken het dat kwam niet uit de baarmoeder gelukkig
@Ninja ach meid!! Zo is het echt niet leuk he!! :s En als je vanonder bloed ziet heb je nooit een goed gevoel he!! Hoop dat je je echt snel beter voelt meid!! big hug!!
MiniM succes met verhuizen! eendje leuk zo'n 2dehands beurs! haha fijn dat je zo blij bent met je buddy Wen werk ze Mayke oh lekker zeg zo'n stoomcabine! Moi das minder, doe je wel rustig aan? Ninja wat naar zeg dat het niet zo lekker gaat, is toch niet echt hoe je je zwangerschap voorstelt! hopelijk word het allemaal weer een beetje beter, want je bent er nog niet! sterkte meis! hier gaat het goed, vanmorgen de begrafenis gehad, en gelukkig is alles rustig verlopen, het weer werkte gelukkig ook wel mee, geen regen gehad alleen maar het zonnetje, wel net zo fijn!
Tuurlijk mag het wel! Alleen als je het niet gewend bent... Maar ik ga wekelijks in de cabine, dus da's wel oké
@ Ninja: oh meis, niet leuk dat je van die nare klachten hebt. Doe je wel rustig aan? @ Delilah: mooi buikje!
@niinja bah wat vervelend meis @wen heb vandaag vanmorgen niet echt last gehad maar smiddags wel mar merk toch dat het vooral uit me bovenrug komt en niet van bovenbuik. dus denk maar niet dat ik ga bellen. vandaag met kamertje bezig geweest met de muur. zal zo ff foto posten. vind hem heel leuk geworden.