Hey meiden, ja, tis een griepje denk ik hoor.. Heb nu ook opgezette klieren en ben moe bah!!! Net 2 uur liggen slapen!!! Nog leuk nieuws gehad net! Naast de oww zooo mooie box die we van mijn zus krijgen/overnemen, heeft ze me vandaag gevraagd of we ook geinterreseerd zijn in de kinderwagen! HELEMAAL COMPLEET!!! Met maxi-cosi, slaapbakje, alles erop en eraan, oww nee, de regenkap was ze kwijt hihi! Maar echt ik ben zooooooo blij! Mijn zus wil geen tweede, en ik wil heeeeeel graag een teutonia!! Dus nu ben ik in de wolken! Het is een bruine met bloemetjes
Zondagskind, slaap lekker morgen! Ik weet ook al niet meer wat uitslapen is... Dochterlief is elke dag rond half 7 gewoon wakker. MiniM, nog gefeliciteerd met jullie huisje!! Echt supergaaf!! Antares en Doglover, wat fijn dat de echo's goed waren! Wat jammer dat ze weer het geslacht niet goed konden zien... Zij/hij houdt jullie lang in spanning! Oh ja, Doglover, natuurlijk wil ik het weten! Ik stuur je wel een PB'tje! Moi, wat gaaf dat je een kinderwagen van je zus krijgt!! Dat is een grote uitgave normaal gesproken en je weet hoe die gebruikt is, dat scheelt! En sterkte met je griep! @hier, geen nieuws. Ik voel de kleine nu echt regelmatig, heel erg fijn! Verder is er eigenlijk niks....ook wel eens lekker!
@kleine voelen JAAAA vanmiddag voelde ik een wat harder iets in mijn buik hahahahaha alsof de kriebel sterker wordt!
Weet niet of ik het verteld had, maar ik voel de kleine dus niet omdat de placenta voor ligt. Komt vanzelf goed en dan wordt er straks volop tegen mijn ingewanden geschopt i.p.v. naar de buitenkant (schijnt ook niet zo leuk te zijn.....)
Jaaa hier ook een wat harder schopje vandaag! fijn om te voelen! Verder ben ik kapot , hele dag in de dierentuin gesjouwt.. naja zoontje vond het leuk en daar doen we het voor! nog 3 weken vakantie, pff vind het wel lang hoor 6 weken voor de kids. Iedereen gefeliciteerd met een goede 20 weken echo~! Moi sterkte met je oorpijn! Nadesy wat vervelend dat je man pijn heeft , hopelijk gaat dat snel beter! En toen wist ik het niet meer haha.. vanavond niet te laat naar bed, ben kapot..
hier dus ook terwijl ik dat bij de jongste ook had,maar die voelde ikalwel met 18 weken hmzzz soms voel ik iets maar echt niet vaak ben blij dat ik mijn angelsound heb hihi
Hier ligt mijn placenta ook voor, alleen hoog voor, op de echos zie je ook bovenaan de placenta liggen en daaronder kruimeltje... Erg grappig om het iets harder te voelen
wat fijn dat antres en doglover al goede echo,s hebben gehad!!! Ik ben zo vergeetachtig pff ik heb al 3x gelezen en vergeet steeds alles haha.
Mijn placenta ligt ook voor, maar dat was bij m'n dochter ook. En nu herken ik de schopjes gelukkig al snel! Ninja, mooi setje hoor!!
@Ninja Erg mooi pakje! Leuk om rose te shoppen! Wat voor een maatje heb je gekocht? @Moi Teutonia rules!!!!! Ben zo mega blij met m'n wagen! Jammer genoeg (voor de wagen dan )ben ik nu opzoek naar een duowagen. Je zal zien dat het genieten is!
Ik heb nu 56 dat was het kleinste maar ik wil ook nog zeker wat in 50 kopen want bij sem hadden we niets in 50 want iedereen zei dat ie dat niet nodig zou hebben. Achteraf heeft ie 2 maanden in 50 gezeten en moest mijn vriend de eerste dag naar de winkel
Oohh meiden met de 20 wkn echo, wat fijn om te lezen dat alles goed was. Super! @ninja, leuk lekker shoppen voor de kleine. Mijn placenta ligt ook tegen me rug. Voel het ook al een past weken, maar het gevoel wordt steeds sterker. Ik ga vroeg naar bed, slecht geslapen. Morgen vroeg op, heel de dag inkopen doen voor de nieuwe zomercollectie. Leuk, leuk, leuk!
Ik durf niet zo goed in maatje 50 te kopen. Ikzelf en me vriend hebben die maat nooit aangehad. Ben zo bang dat deze hump er ook niet in gaat passen. En die kleertjes nieuw in de kast blijven liggen.
@wen Mijn kleine hadden ze continue groot ingeschat. Zelfs meerdere echo's gehad en bij geboorte bleek ze 7,5 pond te zijn en 2 tot 4 weken maat 50 te hebben gehad.
de kleine van een vriendin van me was 4 kilo en zat ook in maat 50 hoor alleen niet zo lang. Persoonlijk vind ik het niets als ik kleertjes moet omslaan haha het moet gewoon mooi passen. En als je maar 1 sentje hebt moet je het iedere dag in de was doen.
Ligt het aan mij, maar ik vind dat je vaak hoort dat ze het gewicht van de baby slecht inschatten. Ik krijg dus ook 4 groeiecho's, maar hoor zo vaak dat ze het niet goed hadden. Ga toch nog maar wat shoppen dan voor maatje 50. Joepie nog meer shoppen voor de kleine.. Hihihi heerlijk..