Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @delilah mooie buik

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waaaauw super mooi!

3. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ninja sterkte meid niet leuk kan me voorstellen dat het niet echt genieten zo is:(.

delilah mooie buik hoor groeit lekker door.

toekomstigemam wauwwwwwwwwwwwww wat leuk gedaan zeg.

MiniM succes met de verhuizing

Ga straks lekker pannenkoeken maken mmmm zo trek had ik daar in.. Zal wel weer daarna last van mijn maag hebben maar ja soms ff een uitzondering maken:D

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Teokomstigemam: wauw gaaf zeg, die muurschildering!

@ Vonnie: eet smakelijk straks!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

wow!!! erg gaaf zeg

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    delilah mooie buik meis gaat hard nu he haha

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ons kamertje nog zonder aankleding dat is me schoonmoeder aan schoonmoeder aan het maken alles lekker roze haha. Het word roze fuschia ruit met grijze stippel zo gaaf maar dat zien jullie nog wel.

Heb net alleen gedroomd dat het een jongen is haha laten we dat maar niet hopen voor dr al die uren werk voor niets pffff

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    en een buikfoto met 26 weken,wel waazig is een foto van een foto kan met deze laptop geen foto,s uploaden

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Ninja mooi kamertje al en mooie babybuik!!

@toekomstigemama Wauw seg zo mooi die muurschildering!!!
    zou willen dat ik ook zo creatief ben... Maar ben ik dus niet he LOL

@Hier hehe lekker weer kleren bij gekocht :p Had voor 20€ een hele zak mee! En alles merkkledij! dus ben er wel blij mee :p :)
    Kreeg net ook telefoon dat ik bij een vriendin een hele wasmand kleren gratis mag gaan halen :) is vanaf 62-68 tot ... Dus ben er zeker blij mee! Al wat ik niet kan of wil gebruiken geef ik dan weer verder he ;) :)
    Zo hier gedaan met eten, eindelijk mijn savooikoolstomp gegeten :p Met spekblokjes in en een lekkere boerenworst erbij :D MJAM MJAM Heb nog een bordje langs de kanten gezet voor later en nu hop op de bank tv kijken en als de droger gedaan is de babykleren alvast flink strijken :D

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jam jam stampot!!! dat wou ik afgelopen wo gaan maken haha maar toen werd het zh eten. had me zo verheugd op boerenkool stamp!!! achja een ander keertje dan maar.

Ik ben alleen al vanaf 12 uur ooo man wat heerlijk haha sem is zo druk op het moment heb nu al lekker geslapen en kan me eigen dingen doen. Papa heeft een teamuitje en sem is bij me ouders en die gingen vandaag uit eten met hem haha. Toe maar he

eendje fijne avond

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @ninja das echt genieten he zo heel eventjes alleen zijn :) Ik geniet ook van de momenten dat Noah naar school gaat! Je kunt eens lekker kijken wat je zelf wilt, rusten, ... :)

Dank je meid! Jij ook geniet van de rust he!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @ninja, welcome back, doe rustig aan he meis!

@mayd mmm heerlijk stoomcabine! in nl ging ik altijd met mijn vriendin een hele dag saunaen, 11 uur tot 22 uur savonds... inclusief eten, en lekker relaxen! mis ik wel hoor! vorig jaar zijn we met kennissen geweest hier in de buurt, echt zoooo lekker!!!!!

@vonnie mmmmmm pannenkoeken, ik zei net tegen mams ik wil morgen pannenkoeken eten!

@toekomstigemam, wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww! wij gaan voor dinos hebben we besloten!!! :)

@all heb echt een K*Tdag vandaag, kennen jullie dat???? heb hartkloppingen gehad, en ik slaap gewoon mega slecht... vanmiddag om half 4 naar bed gegaan en tot 5 uur liggen slapen! dan slaap ik lekker, want dan kruip ik op de bank onder mijn dekbedje... maar in mijn bed heb ik kramp in mijn hele benen, ik ben elk uur wakker, en ik hoor dan alles pfff

een lichtpuntje... mijn zus is onderweg hierheen met de kleine man :D morgen om 13 uur komen ze aan hier! ben ik even blij, wow wat heb ik ze gemist! 13 mei voor het laatst gezien... tussendoor wel geskyped enzo, vanmiddag nog, maar niet echt vastgehouden en geknuffeld... ben geloof ik vandaag toos emo heel erg...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ moi dikke knuffel meid! probeer jezelf niet te druk te maken. Het is idd erg vervelend als je slecht slaapt ik word daar echt sjaggie van hoor haha. en die kramp in je been das echt zo klote pffff.

maar geniet er morgen van!!! heel veel plezier lekker knuffelen haha

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je! ja ik kan er gewoon niet van slapen, en dan hoor ik lief naast me liggen slapen.. hij slaapt met een masker, en die draait dan mijn kant op en blaast in mijn oren grmbl!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zwaai, wou ff reageren maar weet het niet meer. Heb ff sensatie avondje gehad..... nu ff tot rust komen ofzo.

Wou melden dat ik lekker naar de kapper was geweest hahaha, maar toen ik thuis kwam was er brand bij de buren....spannend!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    spannend, heel erg???

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou we werden gesommeerd naar buiten te gaan en hebben zeker 45 min niet naar binnen gemogen... Hele huis van de buren is zwart......was een dvd speler!!! stond uit, en alles...maar toch fik erin!

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej meiden,

Wat is er veel gekletst! Moest wel 7 blz. bijlezen.
    Ik heb onthouden dat Ninja weer thuis is, de lekker rustig aan meid! Veel beterschap.

Verder weet ik het echt niet meer, sorry meiden!

Hier, vandaag en gisteren een mega drukke dag gehad, veel mannen over de vloer die met het dak bezig waren. Ik heb echt nog geen 5 minuten rust gehad. Ben om 8 uur op de bank in slaap gevallen, en kruip zo mijn bed in. Morgen verjaardag van onze dochter, gelukkig wordt het niet heel erg druk.

Vanmiddag flink last an mijn hormonen gehad, haha! Ze vroeg oorbellen aan mijn 2 zusjes, en ja die moesten nog geschoten worden. Ze dee het zo goed, wilde persee mijn handen vasthouden en op het moment dat ze de gaten schoten kreeg ze allen maar tranen in haar ogen... En moeder stond als een kind te janken... schaam.... haha!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen dames. Gister een nieuwe voordeur besteld... gaan ze hopelijk voor eind november monteren.

Nu lekker ff F1 kijken... laterrrrr

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Ik ben net ontwaakt in ons nieuwe huis:)
    Gisteren een (te) drukke dag gehad met de verhuizing maar t merendeel staat al op de juiste plek, dus dat komt wel goed.
    Nog wat dozen uitpakken, lampen en gordijnen hangen enz.

En woensdag komen de meubeltjes voor de babykamer!

Ik heb niet meer terug gelezen maar haak vanaf nu weer in!

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina