maagzuur voel je boven in de buik net onder het borstbeen en zo naar boven. Maar kan ook uitstralen naar je rug. Dat voel je dan z,n beetje tussen je schouderbladen
dan zou het misschien toch maagzuur kunnen zijn hier verder een lekker relax daggie en dan morgen weer werken komt weer een drukke week aan, en ben bang dat het druk blijft totdat ik verlof heb, en dat duurt nog 7 weken
@maagzuur hier gelukkig maar heel zelden last van en dan maar beetje, ook soms na het eten als ik me buk... Maar ik weet het dus probeer het zo weinig mogelijk te doen @Moi genieten!!!!!! Je zult het waarschijnlijk al vermeld hebben maar hoe lang blijven ze? @Delilah fijn meid 29 wk!! nog 1 weekje en je begint in 1-cijferige getallen af te tellen!!! Wiiiiiii
@all reis is goed gegaan, zus en neeflief zijn veilig aangekomen!! neeflief gaat zo eten en dan lekker zijn bedje in hij is helemaal kapot!!! heerlijk, ben blij!!!
Plassen, ik moet ook vaak eruit om te plassen... En dan telkens maar een beetje... Maar ja die voetballer op je blaas he Alle Joepies; gefelciteerd met jullie joepie momenten! Maagzuur, ik heb niet echt last van maagzuur, maar wel regelmatig zo'n zure slokdarm. Rennies werken dan gelukkig wel. Patat, hier vanavond ook patat! Lekker! Vriend is het nu halen!
@ miniM: er is een hele makkelijke oefening voor, zodat je niet elke 5 minuten naar de WC hoeft. Jouw lijf houdt je door die druk namelijk voor de gek met je plasdrang. Ik hoef er 's nachts maar 1x uit als ik voor het slapengaan nog wat gedronken heb.... Ook overdag kan ik het behoorlijk lang ophouden (door die truc dus). @ Moi: Veel plezier met je bezoek meis!
Je moet de kringspier bij je vagina/plasbuis ongeveer een halve minuut heel licht aanspannen (ongeveer 30% op spanning, niet voor de volle 100% aanspannen). Als je dat vaker doet, vooral als je al net naar de WC bent geweest, geef je je hersenen een seintje dat je niet naar het toilet hoeft. Als je binnen een half uur weer aandran krijgt doe je het weer. Als je het vaker doet, hoef je ook niet zo vaak te plassen en verdwijnt de continue drang. Ook heeft de fysio gezegd dat je bij het regelmatig uitvoeren van de truc/oefening later in de zwangerschap minder last van incontinentie zult hebben.
Goedemorgen, Thanx voor de tip. Hier vandaag inspectie en overdracht van de flat en beginnen met halve dagen werken.
Hier straks vk bellen vragrn of het normaal is dat ik na een uur zitten kast heb van me bovenrug.gister nml hele dag rustig aan veel gelegen feen last gehad en town gingwn we naar kruimeltje en vlak voor de pauze had ik weer last.zie ook best wel op om weer te werken vandaag. Als goed os word ik robd drie uuur gebelt door ....ivm ziektemelding ze zulen wel willen weten wat ik heb denk ik
doe maar kalm aan meis... je hoeft ze niet precies te vertellen wat je hebt, maar je kunt wel aangeven wat de klachten zijn en dat dat voor jou onwerkbaar is... Maak je maar niet te druk of je wel of niet bericht van de VK hebt voordat je contact hebt met je werk.
Oh maar ik maak me daar niet druk om hoor mar omdat de pijn erger is sind vorige week wou ik sowieso vk belleb
Goedemorgen meiden! Hier zijn het maagzuur en het vele plassen ook heel herkenbaar, gelukkig helpt een rennie wel goed. Gisteren een leuk verjaardagsfeest gehad, dochter is lekker verwend! Vrijdag is het dak eraf gegaan, zaterdag hebben ze de platen erop gelegd. Dus is het gelukkig weer dicht, aankomende zaterdag komen ze alles aftimmeren en wordt het kozijn ingemeten. Ik hoop de week erna de pannen erop, dan is het nog afwachten wanner het kozijn klaar is. En dan.... moet alles binnen nog!! Voorlopig dus nog in de zooi!