@ Escal: mooie foto en mooi buikje! @ Joyce: ja, dat wilde ik ook vragen... hoe is het met jullie vechtertje Nienke?
Hoi hoi Is deze week kabouterweek bij de kleine op school, dus effe mijn kabouter aan jullie laten zien Kennen jullie in Nl kabouter Plop? Love you boy!!
ben ook wel benieuwd hoe het met Nienke is! Harde buiken, daar krijg ik ook steeds meer last van, toch best wel vervelend, gaat me nu toch beperken in wat ik nog kan doen! Escal mooie buik meis!
@delilah nu staat de foto erbij @Nienke ja ben ook wel benieuwd! Jammer op zo'n ogenblik dat ze geen ''buddy'' heeft he? Ze zal wel heel erg bezig zijn met de kleine meid!
@eendje, geweldig. Wat een lieverd. @harde buik, jep hier ook. Indd met bukken, uitstappen. En na de sex zijn ze het ergst. Hier net fysio geweest. Gilde eerst bijna van de pijn, maar nu is het lekker. Hij heeft het goed losgegooid. Het zijn hier dus ook voornamelijk me bekken, en me kont hahaha. Heb nog nooit bij de fysio een kontmassage gehad. Maar hetnwas heerlijk. Hij vind dat ik te veel werk, en dat moet minderen. Ben ik het nog niet helemaal mee eens. Ga eerste met z'n oefeningen aan de gang. Zorg datbik wat vakker ga liggen. En is het over 2 wkn nog steeds hetzelfde kan ik altijd nog af gaan bouwen. Dit kan dus ook doorstralen naar tussen je schouderbladen. Dat ook weer verklaart. Ben ik trouwens de enige met een groeiecho met 28 weken, ben beniuwd hoe het gewicht dan van jullie kleintjes is. @minim, lekker dat de overdracht is gedaan. Is het genieten in je nieuwe huis?!
Goed dat je nu dan naar een nieuw gaat en even gaat kijken. leg anders je angst goed voor aan vk/ gyn. Zal toch wel een goede rede hebben dat je in het ziekenhuis moet bevallen... wel moeilijk inderdaad. @eendje, leuke plop @nienke, ja ben ook erg benieuwd!! @minim, hopelijk wer[t t halve dagen werken zijn vruchten af ja. hou ons op de hoogte he! wen29, fijn dat het goed helpt! en qau werken, gewoon naar je lichaam luisteren. hier ook geprobeerd te blijven werken helaas niet gelukt.. hopelijk bij jou wel! hier geen groeiecho. bij sem wel gehad dus kan het straks wel even voor je nakijken hoe het toenw as bij haar (ze was dachten ze te klein)
@iedereen thnx Vond het zelf zo'n cutie met die muts hihi @Wen hier weer echo op 31+5 maar hier in België is het toch elke maand 1x, laatste maand zelfst 2 wekelijks of wekelijks dacht ik... Wel fijn dat het een beetje helpt! Hier deze avond macaroni met kaassaus en stukjes hesp... Hopelijk smaakt het me een beetje Hier dus ook bij alles harde buiken, zoals ik al zei niet echt pijnlijk eerder lastig :s En ook bij alles! Dit weekend na het strijken moest ik me maar draaien en hij kwam al hard... Maar goed nog een 12-tal weekjes
grrrr suikertest was niet zo goed 2+3de waarde lagen net iets te hoog... dus maandag bij de dokter gaan en ik denk weer bloed trekken. Ze zei wel meteen dat het door vanalles kan komen te veel gesnoept in het weekend ofzo... dus ja afwachten wat ze gaan doen e
@wen hier een groei echo met 30 weken 1 Nov @MiniM bevalt jullie nieuwe woning? @huis nog niks terug gezien vandaag of morgen komt het op het internet
@miniM owwh heerlijk meis dan lekker genieten! @Antares ja en hier met 35 weken weer een echo voor de ligging is ook weer iets nieuws! @Eendje balen van je suiker meis! knuff
ik weet eigenlijk helemaal niet of hier nog een echo komt of niet, zal het volgende week eens aan de vk vragen! ben wel benieuwd eigenlijk
hier op 3 november weer een echo... of dit een groeiecho is weet ik niet, gaat net ff anders hier hihi... heb het heel gezellig met mijn zus en neefje!! morgen gaan we naar het dierenpark, heb dr zin in!! overmorgen naar de ballenbak, hihi!
Groeiecho heb ik afgelopen week gehad, kleine was 1130 gram geloof ik.... Met 27,3 week. Dikke buik, dus wat zwaarder dan normaal Eendje, wat een lieve kabouter plop! Escal, prachtige foto!!! @bevallen, ik hoop dat ik deze keer wat sneller beval.. Heb 29,5 uur over de ontsluiting gedaan....(na het breken van de vliezen). Maar goed, de weg is gebaand, dus het moet gewoon wat sneller