Mayke ja ik mag inderdaad weer 's morgens in V dus denk dat we dan een andere VK hebben? of zou het wel dezelfde zijn dat ze dan 's middags in W is? ik denk dat ze die vraag nog wel veel vaker gaat horen haha vonnie gefeliciteerd met 26 weken! ellleke knuffel voor jou meis!! toekomstigemam fijn dat alles er goed uitzag vandaag bij de VK! haha leuk om te zien dat iedereen zo naar het verlof uitkijkt! ikzelf doe dat namelijk ook moet na deze week nog 6 weken werken! 2 december is mijn laatste werkdag dus dat schiet al mooi op!! en dan nog 4 weken en dan ben ik al uitgeteld! het gaat zó snel nu! Nadesy hoe is het trouwens bij jou? heerlijk aan het genieten nu je gezinnetje weer compleet is? geniet er lekker van meis!!
Nog 29 dagen werken, zaterdag 26 november is mijn laatste werkdag. En dan lekker pas 1 mei weer beginnen..
Kleine meid kan niet eerder als 1 mei op het kdv terecht. Dus heb er wat vakantie achteraan geplakt. Maar vind het wel lekker hoor..
Dat is zeker lekker Wen! Mijn verlof begint op 13 december, maar ik plak er denk ik ook wat verlof voor, zodat ik de laatste werkdag waarschijnlijk 7 december heb. En dan ergens in april weer beginnen denk ik Heerlijke vooruitzichten!! hahaha En Zondagskind, ik snapte je wel hoor Ik kijk nu ook meer op tegen de bevalling dan bij de eerste. Je weet hoe erg het kan zijn... Hier is de knuffeldoek weer terug. Dochter had hem nog niet eens gemist! hahaha Delilah, jij woont ook in Twente dus? Veel Twentenaren hier!
@all lief dat jullie zo aan me denken en mijn kleine neefje en zus! Het dierenpark was leuk, alhoewel neeflief een beetje huilerig was... Bij elke keer nee ging ie pruillippen en huilen, nee dat mag je niet, BOEHOEEE! Haha, lekker ding! Thuisgekomen boterhammetje gegeten en in bed gelegd, heeft lekker liggen slapen tot een uur of 4! Ik ben zelf tussendoor ook lekker gaan slapen, en waarschijnlijk had ik het nodig, ben twee uur in coma geweest!!! Morgen rustdag, we gaan met zijn allen naar het Atrio, een winkelcentrum in Villach, en daar zit Lollipop, een ballenbak met speeldingen enzo... Is de kleine man ook weer tevreden! Kinderwagen mee, en hoppa! Daarna lekker eten bij de running sushi! Alhoewel ik geen sushi mag nu natuurlijk hebben ze er ook lekkere bami, en andere lekkernijen, dus het komt wel goed! Vandaag al heel de last van buikpijn, beetje harde buiken denk ik.. Toch doe ik rustig aan verder... Nou ik ga lekker een bakkie thee nemen, en dan ff niksen! Toedeloeeee!
h3 mieden zal jullie even een snelle update geven ik en nienke liggen nog in het ziekenhuis ben 2x onder het mes geweest, het Help syndroom en de vergiftiging doen lichaam en geest niet veel goeds. hoop dat ik me snel beter voel nienke haar longen rijpen niet goed, en het klepje van het hartje baar de aorta ofzosluit niet goed als die vandaag niet dicht blijkt moet dekleine geopereerd worden jullie nog sterkte allemaaal
Joyce, jeetje het valt allemaal niet mee! Heel veel sterkte voor alles wat er nog komen gaat en hopelijk blijft jullie knapperd zo hard vechten!! Dikke knuf!
Volgens mij wel dezelfde, want op dinsdagochtend kun je in W geen afspraak maken.... De VK van dienst komt ook altijd rond een uur of half 2 binnen...
@all bij mij gaat op 18 november de mutterschutz in, 8 weken voor en 8 weken na... na de 8 weken na gaat mijn Karenz in... Karenz is in principe 2 jaar niet werken, maar er voor de kleine zijn.. nu ben ik zelfstandig en ga ik wel gewoon wat bijwerken, maar bijvoorbeeld mijn buurvrouw is 2 jaar lang thuis met de baby en kan daarna weer gewoon naar haar oude werk terug!
@Joyce vecht ze meid!!! Ook ik denk vandaag extra aan je kleine meid! hopelijk komt alles nog goed! Jij ook vlug aansterken he! Big hug!! @hier niet veel nieuws kleine half dagje naar school, mama opruimen, morgen poetsen dus nu al het kleine werk doen he @kleine uitpoepen Geen stress dames hahaha hij of zij is erin geraakt en komt langs dezelfde weg weer uit hahaha enkel beetje groter LOL Ach ja pijn... Die pijn vergeet je toch echt weer hoor, bij het eerste lachje smelt je zo weg
@pijn ik ben ook schijtbang voor de pijn hoor als ik eerlijk ben... heb een hele lage pijngrens, ben echt een tutje wat dat betreft hahahahaha! nu doen ze in het ziekenhuis bij ons hier een voorcursus met akkupunktuur, om de bevalling makkelijker te maken, die begint bij mij 19 december de gewone pufcursus begint 3 november voor mij, vind ik zooooooooo spannend!!!!!
@ Moi: ik wou dat ze hier in NL zo'n regeling hadden! In Duitsland is er ook zo'n soortige regeling. @ Eendje: Over baby uitpoepen... ik denk er ook zo over hoor...