ja klopt, hier in oostenrijk ook, ideaal zo een regeling, maar wat een nadeel is dat veel jonge moeders mamma worden, en dan binnen de twee jaar weer mamma worden, en dan nog eens en dan nog eens....
Deal!! @joyce, jeetje meid wat heftig allemaal. Heel veel sterkte, denk aan jullie. @moi, ben ook wel bang voor de pijn. Maar denk maar zo, beetje gemeen. Maar je kent altijd wel mensen om je heen. Waarvan je denkt, ik ben toch zeker wel sterker als haar. Nou als die het kan, kan ik het al helemaal. Jeetje 2 jaar verlof, dat is wel heel lang. Weet niet of ik dat zou willen. In Zweden en zo is het toch nog langer?
Dames, maak je maar niet te druk om de pijn. Je lichaam kan dat echt wel aan. Op dat moment doe je wat je doen moet en ga je er gewoon in mee. Komt echt goed!! En daarna kun je super trots zijn op jezelf! Heb net bloed geprikt voor de rhesus- factor, en vandaag 27 weken!!
@Joyce pff meis het zit je niet mee zeg! jullie hebben wel een mega vechtertje op de wereld gezet zeg dikke knuff
en die moment zelf dat je gaat bevallen (zo heb ik het ervaren) neemt je lichaam het van je over... Ik vond dit zelf he. En ja achteraf ben je zelf zo fier op jezelf
ow ja sorry schrijf hier alles vol, maar vergeet telkens de helft JOEPIEEEEE voor alle meiden vanaf week 28, we zitten in de 3de en daarmee ook de LAATSTE trimester!!!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gaat hard he!!
Joyce heel veel sterkte meis.. Eendje gefeliciteerd 28 weken miniM ook gefeliciteerd met 28 weken Nee zie ook niet echt tegen op de bevalling laat het maar op me afkomen moet er toch uit komt vast wel goed.
@joyce, wat heftig meid! heeel veel sterkte voor jullie en een dikke knuf @28 weken dames, jeeej 3de trim. proficiat! @bevalling, vandaag precies een jaar geleden was ik aan het bevallen (jaaa kleine meid is vandaag 1 jaar) en alweer een half jaar zwanger. moet zeggen dat ik wel zin heb in de bevalling! zo'n mooie ervaring! (ondanks de pijn, want tja dat doet t echt)
@ escal joepie 1 jaartje!!! gaat lekker druk worden na de geboorte! Ik heb er bewust voor gekozen te wachten tot de oudste naar school ging voor opnieuw te beginnen... Zag het niet zitten om met 2 op je arm rond te lopen Maar het heeft natuurlijk ook zijn voordelen he Mooi vieren he!!
Heftig joyce....heel veel sterkte voor jouw en je meisje hoor!! Jullie zijn allebei vechters! (dikke knuffel!!!)
Denk dat dat ook de reden is van de regering..maak het makkelijker om kinderen te krijgen. In een land als duitsland waar de 'originele' bevolking enorm slinkt en de 'import' enorm groot is. Niet verkeerd lezen, is niet racistisch bedoeld ofzo!! Weet van bekenden dat dat in finland ook zo is, krijgen ook een bonus als ze nog een kind krijgen dus.... Ipv 2 of 1tje.....
escal gefeliciteerd met je dochter! Pff, wij wilden ook meteen een 2de...ben eigenlijk achteraf met alles wel blij dat het niet meteen gelukt is hoor....Nu gaat dochterlief naar schooltje toe, en dat scheelt toch wel hoor!
Da's wel een nadeel... maar ja, in elke situatie zijn er wel mensen die er een slaatje uit slaan toch?