Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @escal, gefeliciteerd met je kleine meid. Heeft ze al met haar handen een halve slagroomtaart over d'r gezicht uitgesmeerd. hahaha vind ik altijd zo leuk om te zien.

Als het allemaal weer mag lukken om een tweede kindje te krijgen, mag er van ons zeker een jaar of 3 a 4 tussen zitten. Tenminste nu denken we er zo over. Lijkt ons zelf het leukste.

En een bonus krijgen als je een tweede kind krijgt. Dat is toch belachelijk meiden. Dat gaat toch tegen al het natuurlijke in. Of denk ik nou zo krom..

2. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Nee hoor, vind ik niet, en kijk eens naar China, wat daar allemaal gebeurd... En vroeger kregen ze kinderen bij het leven omdat de pastoor het wilde.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ja dat ik ook wel weer zo. Ik kan mezelf alleen (gelukkig) niet voorstellen dat wij de beslissing voor een kindje of 2e kindje laten beinvloeden door zulk soort overwegingen van een overheid.

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ja hier in België krijg je bij ik denk 3de of 4de kind ook vermindering van belastingen, electriciteit, enzo en moet eens kijken hoeveel mensen er door meerdere kids hebben en er niet echt goed op letten... Ik zei vroeger ook ik wil er 4 (zijn zelf ook met 4 thuis) maar nu ik zie hoeveel aandacht een kind van je wil heb ik eecht wel genoeg met 2 :) Moest er nu (per ongeluk) een 3de komen zal het welkom zijn, maar zeker niet gepland :p :D
    Ach ja wat sommige mensen niet allemaal doen soms om geld ofzo te krijgen he ;)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Escal merk je nu aan je lichaam at het zwaarder is het zwanger zijn?gefeli met je dochter!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ppuffff.. Nationale zeikwijven dag hier in de winkel. Ga allemaal thuis tegen je vent lopen zeiken, of doe er wat aan. Maar laat mij met rust...:x Ben blij dat ik af en toe nog ff naar achter kan wegduiken.

Zo dat lucht op....:D

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Escal: gefeli met je dochter!

@ Wen: idd vervelend, van die lui die ongewenst tegen je aan lopen te kwaken!

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Wen hahaha Laat je maar eens lekker gaan hier hahahaha...

Zo hier net alles klaar gezet om te gaan koken :) aardappels geschild savooikool gesneden en de gehakteballen zijn lekker gedraaid :) Zal wel weer wat zijn deze avond in bed want zit lekker veel ajuin in hahahaha... ach ja zolang het smaakt he :D

Ow effe vraagje hebben jullie alles al gewassen? Ik heb alles gaanderweg gewassen, de moment dat ik het kocht/kreeg meteen gewassen en in de kast gelegd, nu was mijn vraag zou ik alles nog eens wassen? de lakentjes enzo doe ik toch nog 1x in week 35 ofzo maar al de kleren ook nog eens? Alles ruikt nog lekker fris als je de kast opent dus ik denk eigenlijk niet nodig?

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahahahaha heerlijk die hormonen!:D:D:D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen Amen! pff erg soms he

@Eensje toevallig heeft mijn moeder gisteren alles voor mij meegenomen om het te wassen zo lief :D

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje als je alles al een keer gewassen hebt is toch goed,gebeurt toch niks geks in de kasten :D

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben het al weer kwijt, maar ff klagen lucht soms zo lekker op hè..:D

Hier nog niks gewassen. Doe ik straks in me verlof wel. Er liggen wel lekkere stukjes zeep en van die geurzakjes tussen.

Hier vanavond lekker makkelijk luie huisvrouw stoommaaltijd met vis van de AH. Heb er een hekel aan om zelf vis te bakken. Dus dan maar zo, eet ik toch netjes me vis.

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goh dat word een raar weekje... Mijn man is echt ene die nooit thuis is, altijd werken 6/7 en nu belde hij net heeft het topje van z'n vinger eraf :s is nu genaaid en is een weekje thuis!!! Ik weet het is echt jammer voor hem maar ik ben eigenlijk blij dat ik hem eens een weekje ga thuis hebben!!! :D
    Hmmm rare meid e sorry liefie :p

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahahaha ja erg he..:) staan ze te zeiken met hun maatje 38 dat je een vetrolletje ziet in dat shirtje. Terwijl jij ernaast sta met van nature al volle rondingen.. Hahaha:D pijn in je rug, zwangere pens, peenhaar en rooievlekken kop. En zo waren er nog 100 dingen vandaag.. Hahahaha..

Maar ja ben nu lekker thuis, me hulp is vandaag geweest. Dus alles blinkt, is schoon, bedje verschoont en ruikt heerlijk... Maakt een hoop goed.

Vanavond finale van wie trouwt mijn zoon, ik lach me rot..:)

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Oohhhhhhh jij bent slecht.. Haha..

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahahahahahah arme jij!!

En vanavond idd voor de buis! En de rest van mn leven duimen dat ik nooit zo'n moeder word!

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy haha nee iets raars in de kasten gebeurt hier niet :p Gewoon saaie kasten hebben wij he LOL Doe ze gewoon soms open om eens te kijken :D Had deze week nog een pyama genomen en dan denk ik oooh zo klein :D

@Wen erg he :( hehe voel er me beetje schuldig zo te denken, maar het is sinds februari dat hij 1 zaterdag thuis was en dat was voor de doop van m'n neefje... En dat betekend ook dat ik sinds dien niet meer uitgeslapen heb :p Telkens opstaan want hij werkt zoveel he :D dus mss nu deze week eens ergens... :p Gaat lekker zijn met z'n 2tjes... Of mss net niet hahaha ruzie de hele tijd :p ach ja we zien wel he :D Kan zijn dat hij het zelf niet uithoud en eens hij zich beter voeld hij meteen weer aan het werk gaat :p Hem kennende ;)

ow en dat van die maatjes is ergerlijk he!! Mijn stiefdochter was ooit aan het huilen, ze was toen 19j omdat ze in sommige jeans een 36 ipv 34 moest nemen :O Stond ik daarnaast met mijn 40/42 :s Dacht toen ook effe mens denk eens na!! Maar goed :p

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje nou meis ik kan me jou gedachten goed voorstellen vooral als je man al zo har werkt,wel sneu voor je man!

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy ja ja ik ga hem wel extra verwennen als hij thuis is :) Het zal toch fijn zijn he zo eens eventjes wat tijd alleen :) Chanse dat ik zwanger ben anders zou ik misschien nu wel zwanger kunnen geraken hahahahahahahaha grapje he :p heb hem ook meteen gevraagd welke vinger hahaha zei meteen geen zorgen is linkerhand, de wijsvinger hehe :p Erg he zooooooooooo geobsedeerd :p LOL

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    lekker gehaktballen mmmmmm

auwwwwww dat is niet fijn dat ie gehecht is... maar wel gezellig dat ie thuis is hihi

wassen, nog niet gedaan, ik heb alles gewassen van mijn zus gehad, en het nieuwe ga ik allemaal nog wassen, maar dat doe ik binnenkort, zodra het kamertje klaar is hier...

Deel Deze Pagina