Hoi moi, Ik dacht het al, had het al willen vragen.... Zoveel nederlanders met dezelfde voornaam zullen er niet in St. Egyden wonen...... Leuke foto. Mijn man zei het trouwens ook gelijk..... Groetjes, Elleke
Goedemorgen dames.. Zo er is weer veel geschreven.. Moi wat een mooie foto zeg sneeuw vind ik altijd zo mooi openhaard aan warme chocomel met slagroom mmmmm zie het al helemaal voor me. din0 wat erg zeg pfff heel veel sterkte. Nadesy fijn dat de huis tekoop staat die van ons moet nog hahaha.. Eendje dus je man heb last van buikgriep bleeehhh dat is niet zo leuk.. joyce heel veel sterkte meid.. Zo ik ga nu douche zo naar de VK ik ben benieuwd dan straks nog ff wat shoppen voor de baby altijd leuk natuurlijk en voor de rest een rustig dagje. Zaterdag komt mijn zus en moeder dagje naar Amsterdam want woonde zelf in katwijk aan zee. xxx
@Vonnie succes bij de vk meis en heel veel shop plezier!dus jullie willen ook gaan verhuizen, @Moi gefeli met je 28 weken @Din0 wat vreselijk voor jullie zeg pffff dikke knuff
Owh meiden ik wil nu toch ff klagen,ik slaap zo slecht omdat ik bij iedere omdraai moet plassen,ik zie zowat elk uur*gaap* iemand tips,ik had express niet veel gedronken,maar leek wel of ik nu nog meer moest plassen
@ din0: wat gun ik het jou dat alles goed gaat. Het is dan inderdaad een spannende tijd. Even iets anders: klopt jouw banner wel als je op 6 januari bent uitgerekend? Antares en ik zijn ook op 6 januari uitgerekend en zitten nu op 29....
Als je vaker op een dag zo'n halve minuut tot een minuut je spieren downstairs optrekt (de gymlerares noemt dat plas en scheet ophouden), verbeter je de werking van je sluitspieren. Heb je na de bevalling ook gemak van als deze in vorm zijn door de oefeningen.
MayD en Moi, gefeliciteerd met jullie weken! Nadesy, het helpt als je echt moet plassen. Na de bevalling van de eerste heb ik het goed gedaan en nergens last van, toen de tweede kwam met de keizersnede dacht ik dat het niet hoefde... helaas, als ik nu heel erg moet kan ik het niet goed ophouden. Heb er spijt van dat ik niet beter heb geoefend. Toi toi met de verkoop van jullie huis.
Nou hier ook een die slecht slaapt en ik word er ook doodmoe van durf bijna niet meer te slapen omdat ik weet dat ik weer wakker word. Pfff die oefening doe ik ook. Maar ik draai nu veel weet niet hoe ik moet liggen ik word er gek van en dat is al 5 weken zo. Als ik ga liggen neusdicht dus krijg amper lucht grrr.. MayD en Moi ook gefeliciteerd met jullie weken Nadesy ja moeten ook verhuizen wel zonden is nieuwbouw vriend woont net 3 jaar in maar er is maar 1 slaapkamer wel vrij groot dus bedje kan er in en wil hier ook bevallen en dan pas verhuizen maar komt eerdaags wel al te koop te staan. Nou alles was goed bij de vk over 4 weken terug komen 18 november dan heb ik ook mijn groei echo leuk weer de kleine zien