Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!!

Ben ik weer, heb nog steeds last van m'n rug, waardoor ik ook erg slecht slaap.... Dus ga niet te lang laptoppen vandaag...pffff.
    Vanavond is manlief weg dus moet ik alleen naar the voice kijken. Niet zo heel erg ;)

Maar goed:
    Mayke en Delilah: toekomstigemam is ook een Twentse, dus we zijn met 4! :D

Dino, welkom! En wat erg van je zoontje.... :( Ik moet er niet aan denken...pfff!

Joyce, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen. Hopelijk mag Nienke snel naar huis!!

Mayke en Moi: gefeliciteerd met jullie joepies!! :D

Nadesy, wat vervelend dat je zo slecht slaapt... Ik heb helaas geen tips, ik zoek ze zelf nog ;)

Vonnie, ook al zo slecht slapen... Wat vervelend!!

Toekmam, succes met werken en veel plezier bij je schoonzus! Fijn dat alles goed was!

Antares, hahaha, je ziet ze vliegen!! :D

Eendje, verwen je grote mannetje maar goed!! En idd, nog een 3 maandjes en dan is het al zover!!

@Dino, ja, ik merk ook veel verschil met de eerste. Deze is ook veel drukker en mijn buik is gewoon groter.
    Onze meid is ook van 2009, ik moet er niet aan denken om haar te missen... Ik vind het vreselijk voor jullie, maar daar heb je niks aan. Ik hoop dat jullie meisje gewoon gezond is en blijft!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Din0 meis wat een verhaal zeg van je mannetje! ik hoop heel hard net als de anderen dat jullie meisje gewoon helemaal gezond geboren word!

Mayke en Moi gefeliciteerd met jullie weken-joepies!!

marije leuk zeg 4 twente meiden! kom je dicht uit de buurt dan?

zag op mijn banner dat ik 'nog maar' 72 dagen hoef, zo dat was wel ff apart haha komt toch echt behoorlijk dichtbij nu!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Deliliah, ik woon in Hengelo! :)

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Daar ben ik weer. Gister wel meegelezen maar niet gereageert. Had op een ander topic een heel verhaal getypt en was ineens alles kwijt, dus was er klaar mee...

Maar goed, ik doe mn best vandaag.

Moi, gefeliciteerd met je mijlpaal!

Mayd ook jij gefeliciteerd met je 29 weken!

Plassen; gister nog een tip bij de gym. Eerst gewoon uitplassen zeg maar en dan een holle rug trekken. Je baarmoeder leunt op je blaas en zo drukt die het laatste beetje urine uit je blaa.s Zo heb je ook minder kans op blaasontsteking.

Slapen, ik slaap redelijk goed. Slaap op mn linkerzij met een voedingskussen en meestal maar 1x eruit om te plassen. En dat nog wel in een nieuw huis he. Dus ben er blij mee.

DinO, jee wat een heftig verhaal zeg. Wat erg! Hoop van harte dat nu alles goed is met jullie meisje!

Hier, beginnende klachten van BI... Balen, maar gas terug nemen dan hoop ik dat het niet erger wordt.

Nu lekker uit eten, tapas met een vriendin! Dus tot later!

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lijst Januari 2012 mama's

1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH
    6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH
    6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH
    7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH
    7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli)
    7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH
    8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH
    9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel)
    10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH
    10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH
    11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH
    11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH
    13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH
    14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -?
    14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH
    18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH
    18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH
    20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH
    20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH
    23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH
    23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH
    24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH
    26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH
    26 januari - Tess - 2e kindje - ?? -
    29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen -

Totaal: 26
    Jongens: 9
    Meisjes: 12
    Onbekend / geheim: 5

Geboren:
    10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke (26w3d)

Afspraken

22 oktober
    Jade86 - Pretecho 3D/4D
    24 oktober
    zondagskind - controle VK
    Nadesy - controle VK
    25 oktober
    Antares - controle vk
    Delilah86 - controle vk
    MayD - controle VK
    Toekomstigemam - controle VK
    27 oktober
    Jade86 - controle VK

1 november
    Nadesy - groei echo
    Doglover76 - controle vk + bespreken bevalplan
    Marije - controle vk
    2 november
    Maitestar23 - 2e GUO
    3 november
    Antares - groeiecho
    14 november
    Eendje - groei - liggingsecho gyn

Even weer omhoog gehaald!

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marije dat is hier denk ik 20 minuten vandaan, kom daar nog regelmatig, schoonmams woont daar :) en we hebben daar ook onze pretecho laten doen ;)

MiniM lekker uit eten! geniet ervan! hier morgen uit eten, hebben personeelfeest dus lekker gratis je vol eten :D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije Hengelooooo denk ik dan altijd hahaha leuk :D

hier Deventer ook niet zo mega ver van Hengelo!

@miniM wat balen zeg van je BI knuff

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ho ho hier zoooo'n lekkere vis gegeten :) met aardappelen en een lekker vis-sausje :D Goh heb mijn buike rond gegeten! Kan eigenlijk niet ronder... goh ik was vergeten dat men zo ''rond'' werd... Mijn zw-broek word zelfst te klein!! *schaam schaam!!*
    Had ik bij Noah echt niet, daar kocht ik rond de 25 weken mijn broeken en die droeg ik tot op het einde... Nu kocht ik eentje rond de 12-16 weken (weet ni meer juist) en ze spand halverwege mijn buik :( Voel me soms een walvis :( Sorry meiden niks tegen die mooie baby-buiken he, maar soms... grrrrr
    Ik kreun bij het bukken ik kreun bij het schoenen aandoen... hehe mijn man vind het zo'n lachertje :p Ik niet dus :p
    Maar vind de bewegingen wel echt fijn!! Zag daarstraks weer heel de buik 1 kant opgaan :D hehe maar mijn meid nu is veel zachter dan Noah in de buik hoor... Noah was echt een heeel beweeglijke baby (in de buik he ) :p hij stampte op commando :p gaf een klein duwtje en flop daar was hij :p :)

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
  10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ghehe eendje...hier nu een jongen en die is idd veeel beweeglijker!

Reageerd ook op zijn zus..als die tegen me aan komt zitten krijgt ze standaard een duw in de rug...hey! roept ze dan...beebie slapeh!! Mama buike pijn, nie duwe!! hihihi

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.220
    1.874
    113
    ieuww vis bahhh.
    Lus ik niet.

En dat bewegen is echt appart lijkt net een slang hihi.
    Bij onze ventje voelde ik de laatste weken zijn kontje heel erg goed.
    NA de bevalling hey wat een lekker kontje herkende het gelijk.

En we hebben 2 katten een DIK zak die dus niet meer op mijn buik kan liggen en een kitten en die ligt afentoe nog op mijn buik als het kan want soms ligt het meisje raar en niet lekker en dan mag hij er niet op hihi.

Katje hier van daan trouwens (zw site) :D we zijn erg blij met hem.

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    eendje klinkt lekker die vis :) en ik herken dat wel, voel me soms ook net een walvis! en schoenen aantrekken is hier ook best een heel gedoe!
    volgens mij geniet iedereen nog steeds van de bewegende baby's, schijnt in de laatste weken wel anders te worden, schijnt dat het dan ook echt zeer kan gaan doen ;) we zullen zien :)

zal het eraan liggen of het een jongen of meisje is qua bewegen? hier ook een jochie en ook super bewegelijk!

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Delilah jaaaah de laatste weken zijn de bewegingen echt anders :p Ze proberen zich dan nog een beetje te rekken enzo maar dan zitten ze meteen tussen je ribben of aan je schaambeen! AUW!! :p haha Maar goed nu is het nog genieten he! :)
    Bij mij is het wel juist m'n jochie was echt veel beweeglijker en krachtiger! en hij reageerde meteen op alle bewegingen, meid is rustiger vind ik zelf. Ze durfd ook een hele tijd niks van zich te laten voelen als Luc mijn buik in wrijft... Noah werd dan net aktief :p
    zo hier naar bedje... £Ben op en ga tv kijken onder mijn lekkere warme donsdeken :)
    Slaapwel dames!

14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.220
    1.874
    113
    slaap lekker eentje.

Me ventje was een slang en nu begint deze ook al..

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @all, bedankt voor de felicitaties!! Helaas hebben we het feest voor morgen af moeten zeggen omdat ze vanaf haar verjaardag al ziek is :( waarschijnlijk 5de ziekte dus ben zelf ook geprikt omdat het kwaad kan voor de beeb. even baalmoment weer dus. maaaar volgende week gewoon lekker feesten :)
    @eendje, zal inderdaad druk worden na de bevalling ja haha. op de arm lopen met twee hoeft denk ik niet aangezien ze al ruim een maand loopt ;) scheelt dus weer. hier trouwens juist bewust dicht op elkaar (en is ons gelukkig ook gegund!)
    @nadesy, het is nu inderdaad een vrij pittige zwangerschap lichamelijk. 9 maanden ontzwangeren is geen onzin blijkt hier. moet wel zeggen dat ik er geestelijk nu juist veel meer van geniet en veel positiever in sta
    @hier, ga zo even beetje bijlezen, paar dagen niet geweest ivm zieke sem :(

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @joyce, wat zijn jullie sterk meid! hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten van jullie kersverse gezinnetje, ben ook erg benieuwd naar de foto's van de kleine meid! knuf
    @din0, ik heb geen woorden voor wat jullie hebben moeten meemaken, kan alleen meehopen dat het jullie deze keer niet gaat overkomen....
    @moi, nog aan het sneeuwen daaro? wat een heerlijk uitzicht he!
    @hier, ff voice verder kijken :)

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    alvast de eerste foto van de babykamer, heb de boom af :D

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goedemorgen meiden!!

@Escal mooi meid!! Echt heel creatief he :D

@hier goh om 6.45 stond er al een klein mannetje aan ons bed, mama beneden :D Dus mama al weer vroeg op :) Wel blij dat ik zo vroeg in bed was gegaan ;)

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Escal: mooie boom... ben benieuwd hoe het in combi met de rest is...

@ Eendje: gelukkig genoeg slaap gehad dus?

@ Twentegirls: ik woon in Wierden... jeeehhhh het oudelullendorp van Twente. Wel lekker rustig om je kinderen in op te voeden. Elk nadeel heb z'n voordeel.

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Haha, eendje, troost je. Hier stonden om 7 uur al 7 bouwvakkers op de stoep. Jippie! Daar begon het getimmer en geboor en natuurlijk de radio die volgens mij de hele buurt heeft wakker gemaakt!!

Escal, mooi die boom! Erg creatief.

Deel Deze Pagina