@zondagskind ow das minder leuk wakker worden he haha... Ja ja hier goed uitgeslapen... Zou nog kunnen slapen maar het gaat best Ik zou altijd kunnen slapen hahha Hebben net de papa ook maar uit bed gehaald Met een lekkere (stinkende) tas koffie Sinds ik zwanger ben kan ik er de geur niet echt van verdragen... Lekker nog 15 min samen in bed gelegen Zalig toch! Binnenkort zo met z'n 4tjes Ze ligt er nu ook al bij maar dat is anders he
@escal nee geen sneeuw meer, wel kouder, en goed herfstig... @all belabberd ben ik vandaag, en ik ben niet de enige... hoop dat we het volhouden tot 23 uur vanavond... mamma heeft heel de nacht boven de pot gehangen diarree en spugen, pappa is verkouden en als een man verkouden is, dan is het heeeeeeeeeeeel erg, en ik ben misselijk, en heb maagzuur en hoofdpijn.... dus gaat lekker hier... de enige die goed is is mijn lieffie... en die is onze nieuwe bank in elkaar aan het zetten... zou hem dolgraag willen helpen, maar bij elke beweging maakt mijn maag een ommezwaai... pffff
@Buddy oei meid hopelijk zijn ze snel allemaal beter daar! En jah een man die ziek is is erg he Ken ik Mag eigenlijk niet klagen van mijn man hier... Zegt heel soms wel eens dat het pijn doet, maar klaagt niet. Speelt met de kleine zo kan mama ook af en toe eens effe zitten Straks eens bij kleine broer langs gaan en dan is de dag weer zo voorbij
Mijn man gaat normaal half dood van een beetje hoofdpijn, maar toen zijn blinde darm gesprongen was heb ik hem van de bank moeten sleuren en mee naar het ziekenhuis moeten brengen. Meneer wilde gewoon op de bank blijven liggen. Tegenwoordig klaagt ie niet meer als ie hoofdpijn heeft en weet dat als puntje bij paaltje komt, ik zijn reddende engel zal zijn.
nu mag ik ff zeuren... :x heb net zelf de boel ondergekotst... gossiemikke wat voelde ik me beroerd! ik had ff een halve paracetamol genomen tegen de hoofdpijn... en dacht ik ga lief ff helpen met de kussens van de nieuwe bank ik de hoezen doen... maar ik kon niets meer, behalve rechtop zitten... dus op een gegeven moment vloog ik naar de weecee... spugen en diarree... nu is gek genoeg de hoofdpijn over...
Moi, zorg jij nou maar dat je man die bank snel klaar heeft, dan kun jij lekker gaan liggen! Beterschap meid! Ik mag om 3 uur beginnen met m'n late dient. Jak, echt geen zin en eigenlijk veel te moe. Is kijken of ik vanavond niet een uurtje kan smokkelen.
@moi, nou meid, flinke ziekenboeg bij jullie. Iets verkeerds gegeten misschien? beterschap. @zondagskind, lekker wakker worden met 7 bouwvakkers voor de deur.. Puff.. Hahaha.. Oohhhhh...... Wat was dit hier lekker, en wat had ik het blijkbaar nodig. Gister na de Voice in slaap gevallen en ben nu net pas wakker. Hahaha.. Heerlijk. Had gister al op de zaak gezegd dat ik vandaag niet zou komen werken, was zo vreselijk moe. En kon bijna niet meer bewegen van de pijn. Dus heerlijk lang geslapen. Ga zo even boodschappen halen, dan laat ik lekker het bad vollopen. Daar kruip ik in met een boek. Daarna ga ik lekker me mooi aankleden en me haar doen. Begin van de avond naar vrienden om daar te eten. Komt helemaal goed vandaag.. Meiden fijn weekend!
@ Moi: beterschap meis... was je trouwens al misselijk? Als je last van de maag hebt mag je trouwens geen paracetamol innemen hoor.... Doe je rustig aan?
Escal mooie boom! erg creatief! Moi beterschap meis, wat kl*ten zeg dat je alles hebt ondergespuugd! zondagskind niet echt een leuke tijd om te beginnen nee, werk ze! Wen lekker toch ff uitslapen, doe ik ook regelmatig hoor hier net de blije doos van de Prenatal opgehaald! zitten best leuke dingen in!! een speentje met I love mama een fles van Avent 12 luiers van pampers en luierdoekjes, een spuugdoekje, sokjes, klein potje sudocreme een of andere gezichtcreme, zwangerschapsvitaminen en 2 blikjes alcoholvrij bier! ik was er wel tevreden mee zag dat ze bij de Prenatal op alles wat in een zak past 15% korting hadden dus heb nog 3 schattige badeendjes meegenomen. een witte een zilveren en een blauwe supercute! vanavond personeelsfeest lekker uit eten bij de Wok!! zin in!! iedereen alvast fijn weekend!
he meiden, vanmorgen vroeg niet echt misselijk, alleen hoofdpijn... een toastbroodje genomen, maar die smaakte niet... ja, is makkelijker gezegd dan gedaan, in bed, en mams ook, maar de tent draait door... en ik weet niet of lief en pappa het aankunnen
@wen zalig meid, geniet van je bad, tut je maar eens lekker op en geniet van het eten!! @buddy bah meid! hopelijk nu al wat beter? @hier goh vandaag weer veel last van harde buiken :s Doet niet echt pijn maar is lastig als ze zo opspannen he... Man zei kom leg je nu maar eerst een beetje op de bank de lieverd!!
wat een mooie boommmm. Wij hebben de kamer allang af Moest wel want kamertje was nog steeds het kamertje. Nieuwe behang er op en gesopt. Kleding gewassen (gekregen en gekocht). En nu nog de kleding opbergen van ons ventje. Moeilijk hoor. Net lekker knakworstjes met brood gegeten jamm.. en heb zin in leverworst en banaan mag niet haha.. nog 10 weken hihi. Ik geef trouwens geen borst voeding wie nog meer niet?
moi fijn dat het iets beter lijkt te gaan, hopelijk kan je toch nog een beetje rust nemen, al zal dat inderdaad niet makkelijk zijn! eendje wat lief zeg van je man! Din0 dat zal zeker moeilijk zijn geweest om de kleertjes van je ventje op te ruimen! knuffel! en knakworstjes heerlijk! heb ook best wel honger, maar ga toch maar niet wat eten, vanavond gaan we uit eten en straks heb ik dan geen honger meer hier wil ik wel proberen bv te geven!
moi, beterschap meid! @dino, begrijp meteen dat het erg moeilijk is om de kleertjes op te ruimen, liefde blijdschap en verdriet liggen dan ineens zo duidelijk naast elkaar. succes meid! @minim, aaah foto's
@DinO ja zullen toch nog moeilijke tijden zijn he voor jullie! hehe knackworst niks voor mij nu LOL #MiniM fijn meid!!! @bv, wil ik hier ook proberen... Is normaal laatste zwangerschap en bij de eerste fv gegeven en hij heeft na 3d thuis eerst 3d in het zh gelegen omdat hij alles terug gaf als hij gedronken had, maar het stonk al, dus zure melk,... bleek koeiemelk allergie :s Heeft dan sojamelk leren drinken, maar dat vond hij niet zo lekker, en heeft eigenlijk zijn hele flessentijd tot hij overstapte op groeimelk blijven overgeven en was best zwaar soms, telkens als je ergens naar toe ging moest je op tijd thuis zijn want je kunt moeillijk bij andere mensen fles geven, hij kotste telkens alles onder dus ging je toch eens ergens, reserve kledij voor hem + reservekledij voor jezelf Maar goed... Nu dus proberen bv te geven... Ik hoop dat het me lukt maar goed je weet nooit he Sorry voor het hele verhaal @hier Zo slecht geslapen!! pijn aan mijn maag :s en echt het gevoel dat ik moet overgeven de hele nacht, heb van 12 tot 1.30 wakker gezeten, met glas cola, hopen op een goede boer dat alles werkte, maar het lukte niet... grrr