@din0, dat zijn moeilijke dingen, zo met die kleertjes en een nieuw kamertje. Sterkte. Maar uuhh... Knakworst en banaan. Toch niet samen hè...?? Je weet het maar nooit met die zwangere... Hier wil ik trouwens ook bv proberen, maar ga niet hemel en aarde bewegen om dit door te zetten. Lukt het, prima. Lukt het niet, krijgt ze gewoon een flesjes. @eendje, niet ziek worden hè... Beterschap. Hier wederom weer heerlijk geslapen, weet niet wat me overkomt. Na weken slecht. Slaap ik opeens weer heerlijk. Lekker hoor.. @delilah, de blije doos.. welke gek heeft ooit die naam verzonnen. Maar ik heb hem ook vorige week opeghaald. Is indd wel leuk! Het wordt weer heerlijk weer vandaag, kruip vanmiddag lekker in en hoekje van de tuin uit de wind lekker in het zonnetje..
@Blije doos ook voor opgegeven maar ik heb nog geen reactie gehad dat ik de doos mag ophalen*snik* @bv hier ga ik ook weer bv geven ik vind het altijd een super speciaal moment samen met je kindje
Ja het is wel moeilijk maar het moet wel gebeuren. Het moet een kamertje worden van haar. We hebben ook alleen een andere behang gekozen. We hebben hele leuke lampen van mickey mouse en die blijven hangen en een puzzel van disney en de gordijnen hangen ook nog (blauw) maar lekker donker. En knak worst met banaan neee dat lijkt mij ook niet lekker. Maar mag geen banaan heb ijzer tabletten dus dan raak ik verstopt . En wil graag fles voeding doen zodat me vriend ook een fles kan geven..
he meiden, dank voor de lieve berichtjes! gaat alweer beter... ben om half 8 naar bed gegaan, althans, op de bank gaan liggen.. teevee aan, dekbedje over me heen... niet meer gespuugd, wel nog oprispingen gehad... maar het is goed gegaan gelukkig... gisteravond laat enorme dorst en trek in cola.. dus heb een slokje cola gehaald, en een glas water... daarna nog ff op de bank filmpje gekeken met lief, en daarna mijn bed in gegaan.. vandaag met hevige spierpijn opgestaan, en hoofdpijn... net ff 2 toastbroodjes gegeten, lekkere bruine van mijn neefje, en een halve kop kamillethee... nu kijken of het erin blijft... ben wel shaky hoor pff
dat wil ik ook echt. Dus mocht de bv lukken, ga ik ook kolven. Vind het zo belangrijk dat hij haar ook kan gaan voeden straks.
Hoi allemaal! Bah, wat slaap ik slecht... Ik kan me niet fatsoenlijk omdraaien zonder veel pijn. M'n rugpijn is echt verschrikkelijk....pffff Maar Moi en Eendje, sterkte! Hopelijk voelt alles straks beter! Ik wil weer borstvoeding proberen, met dochter 8 dagen volgehouden en toen gaf ze eigenlijk zelf al aan dat ze niet meer wou.... Maar goed, nu gaan we het gewoon weer proberen. @Mayke, inderdaad oudelullendorp...hahaha, manlief z'n opa en oma wonen daar!
@bv/fv, hier ook flesvoeding. Bij sem geprobeerd om bv te geven maar ging gewoon niet (zelfs uit de fles drinken vond ze moeilijk) was toen erg zwaar de eerste dagen en uiteindelijk heeft ze 3 dagen geen voeding gehad! dit mede doordat er aan alle kanten aan me getrokken werd t vol te houden. heb ook weinig kunnen genieten die dagen omdat het gewoon erg zwaar was om mijn kleine meid zo af te zien vallen. uiteindelijk moest ik bij gaan voeden met fv omdat ze anders naar het zh moest voor bijvoeding (teveel afgevallen) toen heb ik ook direct aan de rem getrokkken en aangegeven geen bv meer te geven (natuurlijk met zwaar commentaar van de vk) erg zware dagen dus. dat nooooit meer. gewoon flesje en genieten van de kleine mup! (sorry voor hele verhaal zit me nog steeds wat dwars hoe het allemaal is gelopen bij sem)
MiniM leuk dat het kamertje klaar is, ben ook wel benieuwd naar de foto's! eendje wat naar zeg dat je zo slecht hebt geslapen! moi fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Marije ook al zo slecht geslapen en kl*ten zeg van die rugpijn! feestje gisteren was wel geslaagd! heerlijk gegeten en lekker op tijd weer thuis! heerlijk! lekker op tijd gaan slapen en vanmorgen lekker uit geslapen heb nog ff wat fotootjes voor jullie van mijn buik en de inhoud van de babykledingkast!
@Delilah wauw seg! En al zo vele schoentjes! Die heb ik hier nog niet... Weet uit ervaring dat je ze raar of zelden gebruikt... (hier toch) Wel goed gevuld he Hier een beetje beter, net toch iets tegen de koorts genomen en blijven liggen, enkel mijn rug doet nog pijn. En mijn maag draait echt niet hoe het moet. Mss iets slechts gegeten gisteren? :s Ach ja de zondag op de bank doorbrengen is ook eens fijn he, jammer dat ik me er niet 100% bij voel he
eendje vind 30 weken toch ook wel weer een soort mijlpaal inderdaad! eigenlijk is elke week een soort mijlpaal natuurlijk! elke keer een week dichter bij het moment dat je de kleine in de armen hebt! fijn dat het iets beter lijkt te gaan, hopelijk knap je snel helemaal op! en de zondag op de bank is inderdaad niet erg, doe ik namelijk ook haha
@ Nadesy: misschien ff in je spam-box kijken? ik vond het ophaalbericht ook in de spam-box van de e-mail... @ Delilah: GEFELI MET DE 30!!!!!!
feli met je 30 weken meis! hier nog vewel pijn en alles vrij redelijk, met nienke gaat het ook redelijk tis een dapper meisje eendje met koorts enz ga toch even langs de VK..
Joyce mooie foto van jullie vechtertje!! fijn om te horen dat het ondanks alles redelijk met jullie gaat!
@Joyce ooow zo'n fijne meid!! Jullie zijn beide vechtertjes he! Mag ik eens vragen hoe het in Nl zit met naar huis te gaan? Is dit via een bepaald gewicht of blijft ze daar tot de uitgerekende dag? Doe zo voort kleine meid!!