Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Delilah waauw meis wat veel en mooie spulletjes heb je al zeg!en gefeli 30 weken nu is het aftellen begonnen hahaha!

@Joyce waaaaaaauw wat een super mooi meisje is Nienke zeg! wat een vechtertje,met hoeveel weken is ze ook alweer geboren?is ze al wat aangekomen,knuff lieverd

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce sorry ik lees het al in je onderschrift!

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @delilah, zo leuk om te zien al die foto's. Super mooi je buik. Ik heb nog helemaal geen zwstreep over me buik. Aleen scheurtjes..:(
    En wat een leuke spulletjes voor jullie kleine man, leuk! Die komt niks tekort straks..:)

@joyce, wat een mooi meissie.. Het sterke kleine vechtertje! Liefs..

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Joyce, een meisje om trots op te zijn! Blijven vechten!!

Delilah, prachtige buik en een mooi gevulde kast! hahaha, ik kan haast niet meer wachten, maar zal toch echt nog even moeten wachten...pfff.

Hier gaat de rugpijn nog niet over.... Ik hoop maar dat dit niet nog 11 weken duurt...pfff. Ik probeer rustig aan te doen, maar dat is toch lastiger dan het lijkt met een peuter van 2 die je echt aan het uitproberen is....

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Marije en dat uitproberen stopt nog een tijdje niet he :p hahaha Hier probeert Noah nog elke dag zijn grenzen te verleggen... grrr en zeker als jij je niet 100% voelt.
    Maar goed dan bekijkt hij je met z'n mooie blauwe oogjes en zegt poeslief sorry mama en voila je breekt al hahaha :D

Ik ga nu een tasje soep proberen te drinken... Voel me nog niet top maar beetje beter, maag is leeg denk ik :s Dus weet nu niet of ik echt ziek was of dat het iets slechts was... Ik die normaal graag eet, heb vandaag volledig geen zin. Dus mss toch ziek?!
    Maar goed zal morgen wel veel beter zijn he!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Marije, maak morgen even een afspraak bij de fysio. Die heeft bij mij ook net dat ergste laagje eraf kunnen halen. Ik ga morgen weer.
    Het is zo vermoeiend die pijn. Hier ook nog steeds pijn, maar de fysio heeft wel iets geholpen.

7. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Joyce, wauwwwww wat een mooi meisje zeg en echt een vechtertje.

Delilah je heb een hele mooi buik en wat een hoop schoentjes leuk zeg om te zien nee dat heb ik nog niet hahaha..

Marije1980 balen dat je nog steeds last van je rug heb sterkte ermee hoop ook niet dat het langer gaat duren niet zo fijn.

Zo ik ga weer afsluiten vreselijke hoofdpijn ik voel me niet prut erg veel pijn onder mijn borsten kan niet meer normaal zitten zoveel last van me bovenbuik weet gewoon niet wat ik daar nu mee aan moet. Gisteren in bed draaide ik me om en precies onder me borsten een pijn scheut dacht dat er wat scheurde van binnen tranen in me ogen heb daar nu al de hele dag last van..:( Ga zo eten maken dan lekker ff douchen en op de bank liggen

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hetzelfde als ik wss??? er heerst een buikgriep.. spugen, buikpijn en diarree... dat laatste heb ik niet tot nu toe, maar misselijk blijf ik nog steeds... heb alleen vandaag niet hoeven te spugen gelukkig...

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @delilah wat een prachtige buik heb je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @joyce wat een vechtertje!!!!!!!!!!!!!!

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Buddy hier enkel de buikpijn, hij ''brobbelt'' zo weet niet hoe ik het moet uitleggen, maag blijft gelijk vol :s en als ik een boer laat smaakt het naar eitjes en heb er in dagen geen gegeten! :s Net beetje spaghetti gegeten maar na enkele hapjes begon mijn maag alweer te borrelen en ben dan maar gestopt... Heb mij nu in de zetel gezet, effe laten zakken dan Noah in bad steken en samen in ons bedje kruipen... Hopelijk deze nacht beter slapen ;)

@Delilah echt mooie buik meid!! Hier ook geen zwangerschapsstreep, had ik bij Noah ook niet ;) Vind dit wel mooi :)

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou meiden, beterschap allemaal. Lekker allemaal vroeg onder de wol.

Ik vind het ook iets moois zo'n zwangerschapssteeep. Heb hem ook niet. Weet ook niet of je dat nu nog kan krijgen. Volgens mij heb je dat dan al vrij vroeg toch?

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marije dat is balen dat de rugpijn maar niet overgaat! hopelijk word het nu wel snel minder! hoop ook voor je dat het geen 11 weken meer duurt inderdaad!

eendje hopelijk ben je morgen inderdaad weer beter te pas!

vonnie meis ook al zo slecht te pas, beterschap ook voor jou! kruip maar lekker onder de wol!

wat betreft zwangerschapsstreep, ik vind dat juist niet zo mooi haha, dus als iemand wil ruilen :p ik heb hem inderdaad al wel een aantal weekjes ja, dacht zelfs al voor de 20 weken ;)

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zwangerschapsstreep, ik had m al met een week of 13 en groeide maar door. Van mij loopt ie echt an mn onderbuik tit ver boven mn navel. Vindt t niet mooi, maar wel bijzonder! En liever zo'n streep dan straie....

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Straie, die heb ik dan weer..:(

Heb nu af en toe echtnhet idee dat de kleine bijna naar buiten komt kruipen. Zo draait ze, je zag het vanmiddag door me kleren heen helemaal gebeuren. :)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    die streep heb ik ook niet... helaas wel striae... maar dat heb ik al vanaf mijn 12e.. ik ben toen best snel dik geworden... dus mijn buik zit sindsdien al vol met striae..

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb de streep ook niet!het leuke is mijn jongste heeft hem wel hahaha,ja straie heb ik ook genoeg :D

18. dank meiden we zijn ook super trots op haar!

Eendje eerlijk gezegd geen idee nienke is nu net zo groot als de hand van martijn zal eerdaags daar een foto van plaatsen, ze is ook erg klein maar o zo dapper.
    ik kan er nog niet weer heen en dat is zo dubbel, maar ik kan naar de wc strompelen en ben dan blij dat ik weer op de bank lig/zit alles doet zoveel zeer, hoop zo snel dat ik opknap en ook naar ons meisje kan neemt martijn ook veel stress en zorgen weg nu moet die voor zijn beide meiden zorgen en ik weet en zie dat die het daar heel zwaar mee heeft.

jullie allemaal beterschap ik wil met klem aanraden mocht je buikpijn hebben bovenin je buik, en rugpijn ga alstjeblieft naar de VK !

Dikke kus voor allen weer

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.220
    1.873
    113
    @escal..

Wat een gedoe dan als alles en iedereen zit te zeuren dat je door moet gaan.
    Ons manneke kreeg ook bij voeding als de avond gevallen was omdat het zo moeilijk ging was geen probleem gelukkig.
    En dan met de lepel.
    Na het weekend kreeg ik een wereld vrouw.
    Die deed niet moeilijk die vond dat ik dat ook wel met de fles kon bij voeden hihi.
    En we hebben ook nog een tepel hoedje geprobeerd ook dat werkte niet op een dag zat meneer dus anderhalf uur aan de borst en toen ik het welletjes vond der af en huilen pff.
    dus fles der bij en meneer was tevree.
    Dus toen geen borst meer..
    Wel een ramp hoor want ja spuite er bij mij uit hihi.
    Maar dat was zo opgelost onder de douche ,,,

Maar dat door drammen vind ik zo verkeerd als het een dag niet lukt dan lukt het gewoon niet en dan moeten ze niet door gaan tot dat de kleine het ziekenhuis in moet pff voor uitdroging echt brr

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.220
    1.873
    113
    @joyce,

Hoop dat ze snel naar huis mag.
    En dat je ook opknapt weet niet het hele verhaal maar best heftig zo vroeg bevallen.
    En het is een mooi meisje geniet er van.
    En is het een goede ziekenhuis krijg je veel steun van hun?

Geniet vooral van je meisje.
    En dat ze heel sterk mag worden.

Deel Deze Pagina