Delilah86 meid dat is ff schrikken zeg succes vanmiddag denk aan je. moi78 zal vast wel een buikgriep zijn bleeeh niet leuk. Zo net klaar met werken ben ontzettend moe erg veel last van BI kan amper nog lopen steken van ondere. Nee ik heb geen VK gebeld omdat ik er vrijdag ook over begonnen kreeg niet veel antwoord erop dus dat schiet dan ook niet op. Kijk het maar aan anders maar ff met pijn leven zit niks anders op leuk is anders. Morgen dagje vrij heerlijk dan nog donderdag werken en vrijdag gaan we naar Apeldoorn hotelletje tot maandag me schoonouders zijn zoveel jaar getrouwd en hebben dit geregeld leuk een mini vakantie.
@Delilah hier staan ook de duimen omhoog meid!! Laat maar snel horen dat alles ok is he @Buddy Pietamientjes? hahaha deed me effe aan iets anders denken hahahahaha Ik wil ook pietamientjes XD LOL
even snel, druk aan de was/klus/poets/enz bezig alles verder goed hier alleen moet alles met tussenpose doen zodat mijn harde buiken niet te erg worden. weinig tijd dus om hier te kletsen vandaag.. duss of tot straks en anders tot morgen @alle zieke en misselijke lady's: beterschap!
@delilah, ja dan schrik je toch even. Bij ons zeiden ze met de pretecho ook dat ze heel klein was. Maar 2 weken later bij de groeiecho, is ze perfect. En ligt ze precies op schema. Dus moeilijk in te schatten blijkbaar. Hoop dat er niks geks aan de hand is straks.. Liefs...
zo hallo ik ben weer terug van vk alles was goed. de jeuk word waarschijnlijk veroorzaakt door zijn hoofdje die daar ligt. heb met 32 weken een groei echo ipv 30 omdat ik vorige week nog een echo gehad heb. moet 15 nov weer terug voor controle. sorry verder niet veel puf om op alles te reageren. vanaf volgende week ga ik 15 uur werken 3 halve dagen.
Delilah, hoe was t vanmiddag bij de vk? Ik moet er morgen weer heen. Ik denk dat ze schrikt van mn gewaggel.... Kan niet meer normaal lopen, zo'n last van BI. Ben ook benieud of ik nog een groei echo krhg. Niks van gehoord. Lag tot nu toe ged op schema. Net een paar gymp- achtige laarzen gekocht, loopt al wat beter dan nette laarzen. En verder geslaagd voor een heelijk jogging/ huispak bij Prenatal. En ziet er nog best leuk uit ook dus dat wordt mn nieuwe favoriete outfit de komende weken denk ik...
Dames, waar hebben jullie je pyammas weg ik zoek pyammas die passenof bigshirts maar overal war ik kijk is het in maat s of m
hier is alles gelukkig goed, ukkie loopt zelfs voor op schema bij sommmige dingen loopt hij zelf 3 weken voor, dus net als bij de pretecho blijkt het dus echt een dikkerdje te zijn! vk zei ook al wat kun je je soms vergissen zo te voelen was hij aan de kleine kant, blijkt hij gewoon voor te lopen op schema! gelukkig maar! ben weer helemaal gerustgesteld! met 35 weken krijg ik nogmaals een groeiecho.
Gelukkig dat alles toch goed was Delilah! Hier was vanmiddag alles goed bij de VK. HB en bloeddruk perfect. De kleine was al ingedaald en zal ook niet meer andersom komen te liggen. Meteen gevraagd naar een groeiecho. Ze hadden dus net besloten dit met 30 weken door te voeren, dus ik mag morgen terugkomen voor een groeiecho. De volgende "gewone" afspraak is dan op 15 november.
@mimim jeetje, dat is balen hoor die BI... wel leuk zo een huispak hihi @delilah fijn dat alles oke was!!!! @Mayd ook bij jou fijn dat alles ok was!!
@Delilah wat fijn dat alles goed was meis! @MayD zo dat is vlotjes lekker gevoel geeft dat lijkt mij dat het ingedaald is!oh en morgen al een groei echo beter!
Gaat inderdaad lekker vlotjes allemaal. Ben er ook errug blij mee. @ Toekomstigemam: m.b.t. pyama's... ik heb de mijne (lekkere ruime maat L longshirt-achtig) bij de Action gekocht. Daar hebben ze ook wel maat XL en XXL.
Mayke fijn dat alles goed was vanmiddag bij de VK ik was vanmiddag trouwens bij de VK in W. was daar om 10 voor 3, maar geloof niet dat jij er toen was, de dames die ik daar gezien heb stonden al op punt van bevallen hier trouwens de volgende controle ook weer op 15 november! grappig dat we elke keer gelijk zijn
Lijst Januari 2012 mama's 1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 6 januari - din0 - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Totaal: 26 Jongens: 9 Meisjes: 13 Onbekend / geheim: 5 Geboren: 10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke (26w3d) Afspraken 26 oktober din0 - groeiecho MayD - groeiecho 27 oktober Jade86 - controle VK 1 november Nadesy - groei echo Doglover76 - controle vk + bespreken bevalplan Marije - controle vk 2 november Maitestar23 - 2e GUO 3 november Antares - groeiecho Moi - controle Gyn 4 november Jade86 - 3D/4D echo (poging 2) 14 november Eendje - groei - liggingsecho gyn 15 november Delilah86 - controle vk MayD - controle VK Toekomstigemam - controle VK ==================================== gegevens bijgewerkt