Hoi meiden! MiniM, zorg goed voor jezelf meid. Wat vervelend zeg die BI. Delilah, fijn dat alles goed was, wel vervelend dat je je zo'n zorgen hebt moeten maken om niets. Nadesy, was ff benieuwd hoe het bij jullie gaat? Hoe gaat het met het revalideren van je man? MayD, al ingedaald? Ik wist niet dat dat al zo vroeg gebeurde en al helemaal niet dat ze dan ook zo blijven liggen. Zou een van jullie mijn afspraak erbij willen zetten, 14 november mag ik weer voor controle naar de vk. Thanks! Hier nu lekker een weekje vrij! Kids ook dus dat is wel gezellig! A.s. donderdag naar de dierentuin in Nuenen, altijd leuk!!
Had ik ook niet verwacht, zo vroeg al... Maar dat bleek geen enkele garantie voor een vroegere geboorte te zijn volgens de VK.
He meiden, ik kruip lekker mijn bedje in na de gekke gebroken nacht vannacht... Moet er wel aan wennen nu, want de kleine zal me aan het begin ook nodig hebben snachts Lief gaat stukken beter, heeft wat gegeten, en gedronken, en morgen doen we nog ff rustig aan, lekker relaxed!!! Trusten meiden!!!
@MayD lekker jullie wondertje weer bewonderen hier ook mega slecht geslapen vanacht! @Moi fijn dat het wat beter gaat met je man!
@Zondagskind geniet van je weekje vrij meis! lief dat je er naar vraagt ja revalideren gaat redelijk,maar kwa psy gaat het een stuk minder,vandaag komt zijn psy ook hier aan huis zodat ik mijn verhaal ook kan doen,dat vind ik opzich wel fijn!
Hier ook slecht geslapen... Zou er wat in de lucht zitten? Vanmiddag naar de vk. Mn klachten eens ff bespreken. Vind het zo jammer dt ik zoveel pijn heb. Wil graag genieten van mn zwangerschap. Tis toch echt iets bijzonders en heb nu alleen maar last.....
Goedemorgen!! Balen van het slechte slapen MiniM en MayD! Hopelijk verandert dat snel! Hier heb ik best goed geslapen eigenlijk... Was alleen wel vroeg wakker. Vandaag heb ik echt een dag vrij. Heb me ziek gemeld en dochter is gewoon naar de opvang. Kan ik nog even van m'n rust genieten MayD, succes met de echo! MiniM, succes bij de vk! Nadesy, dat is inderdaad fijn dat je kunt praten met de psych. Heel belangrijk!
Lijst Januari 2012 mama's 1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 6 januari - din0 - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Totaal: 27 Jongens: 9 Meisjes: 13 Onbekend / geheim: 5 Geboren: 10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke (26w3d) Afspraken 26 oktober din0 - groeiecho MayD - groeiecho 27 oktober Jade86 - controle VK 1 november Nadesy - groei echo Doglover76 - controle vk + bespreken bevalplan Marije - controle vk 2 november Maitestar23 - 2e GUO 3 november Antares - groeiecho Moi - controle Gyn 4 november Jade86 - 3D/4D echo (poging 2) 14 november Eendje - groei - liggingsecho gyn Zondagskind - controle vk 15 november Delilah86 - controle vk MayD - controle VK Toekomstigemam - controle VK ==================================== gegevens bijgewerkt
@MiniM ja echt niet fijn dat je er zo een last van hebt he! Verzorg je he! Hier ook het gevoel van waggelen hoor haha @Nadesy echt wel fijn dat ze met jou ook zo rekening houden! Ga je anders mee als je man zijn verhaal doet of is dit echt persoonlijk? Mss eens bekijken met de psy of hij echt wel verteld wat er hem dwars zit? @Delilah fijn meid!!!! Goh al die stress weer voor niks he?! Daarom vind ik fijn dat wij altijd bij een gyn gaan, daar word meteen gekeken niet voelen... @MayD wauw meid nu al ingedaald? Dan ga je meteen meer plaats hebben he Wel lastiger zitten he? Bij mij hing de buik dan echt tss mijn benen als ik op een stoel zat hahahaha @Pyama's moet hier ook nog op jacht slaap nu steeds met t-shirt en onderbroekje hier thuis ook meestal met oude broek die uitgerekt is *schaam schaam* maar wil me gemakkelijk voelen en die jeans die zitten me gewoon niet lekker @hier zooooooooooo fijn geslapen!!! hahaha mijn mannetje gaf me mijn zin eens LOL ja ja mijn libido staat soms op knappen Maar die buik zit soms echt zo in de weg!!! Maar goed willen jullie waarschijnlijk niet weten he hahahaha erover lezen dan LOL Kreeg net mijn mutsje binnen Zo'n mooi donker roze gebreid mutsje van baby-mexx zoooooo lief JOEPIEEEEE!!! :νﻪռժﻪﻪց 29 աεεĸյεร ռօց 11 էε ցﻪﻪռ... ժε էﻨյժ νlﻨεցէ! ოﻪﻪг աε աﻪ८հէεռ օթ յε ĸlεﻨռε ოεﻨժ!!
Eendje, ik vind het juist leuk om te lezen over je libido! hahaha Die van mij is ver te zoeken juist! En leuk!!!! Een mutsje!! Zo schattig altijd! En gefeliciteerd met je 29 weken!!
Goedemorgen meiden! Als eerste ff dit... hier ook de magische grens bereikt van 28 weken!! Zo, hebben we dat gehad. Hier gaat het slapen wel, ik slaap wel erg onrustig volgens mijn man maar ik heb er weinig last van! Haha! Ik kreeg net een mailtje terug van de baas dat ik me per as. vrijdag voor 30% ziek mag melden. Werk dan nog 14 uur in de week. Voor volgend weekend gaat ze regelen dat ik ipv. van 15-22 uur maar tot 19 uur hoef te werken, en de zondag ipv om 7.30 te beginnen pas om 10.30 begin. Hoe fijn kun je het hebben! Super toch, ben blij dat ze zo goed met me meedenkt! Nadesy, goed dat ook jij je verhaal kwijt kan, het is voor je man allemaal erg vervelend maar voor jullie ook. MayD en MiniM, succes vandaag!
Goedemorgen meiden! Hier vannacht heel slecht geslapen. D'r zit echt wat in de lucht denk ik, haha. Meisje was ontzettend druk aan het draaien en doen in mijn buik. @ Vonnie: Geniet van je vrije dag vandaag meid. Doe het lekker rustig aan. @ Delilah: Gelukkig was alles goed gisteren. Wat een schrik als de VK opeens zegt dat de kleine niet goed meer groeit! Geen zorgen, hij loopt zelfs 3 weken voor op sommige punten! Misschien dus toch een dikkertje? Ik vind dat mooi, pasgeboren baby's met lekkere bolle wangen en een mollig lijfje. De benen van ons meisje lopen 1,5 week voor. Buikje loopt een paar dagen achter, maar zit tegen de middenlijn van de curve aan. Hoofdje liep 2 dagen voor. Slank buikje met lange benen, zei de echoscopiste. @ Moi: Hahaha fruithapje uit een potje, Hier ook nog nooit gehad, maar zal best lekker smaken ja en vol met pietamientjes @ Toekomstigemam: Minder werken zal je goed doen meis. Fijn dat je vanaf volgende week. Pyjama's......toevallig heb ik daar gisteren ook naar gekeken, maar niet geslaagd. Op de markt misschien???? @ miniM: Succes vandaag bij de VK meis! Hoop dat je VK tips heeft voor de pijn. Sterkte! En waggelen, dat doe ik ook al een tijdje. Kan gewoon niet zo makkelijk 'normaal' lopen door de pijn in mijn bekken. Als ik meer rust neem, is de pijn minder. Maarja dat is makkelijk praten voor me want ik heb geen andere kindjes rondlopen hier. Oh heeerlijk zo'n huispak! Lekker warm en comfi! Hier is de joggingbroek favoriet op het moment. Ziet er niet uit, maar zit zo lekker! @ MayD: Succes vandaag met de groeiecho! Fijn dat je bloedonderzoek ook helemaal prima in orde was. Wat een leuke naam voor jullie meisje trouwens! Ik zie het nu pas in je onderschrift joh @ Zondagskind: Geniet van de vakantie met de kids! Veel plezier morgen in de dierentuin. @ Nadesy: Succes vandaag met je man meis. Fijn dat jij ook de kans krijgt om je verhaal te doen bij de psy. Knuffel! @ Marije: Lekker rustig aan vandaag op je vrije dag. @ Eendje: Gefeliciteerd met de 29 weken!! Fijn dat je je zin gehad hebt bij manlief Ik moet zeggen dat mijn libido ook wel eens hoger is geweest hoor! Het gaat ook allemaal niet meer zo makkelijk merk ik, hahaha. Leuk, zo'n babymutsje he? Super schattig. Ik ben hier zelf maar aan het breien geslagen. Ik wil een kleine sprei gaan maken voor het bedje. Kijken of het lukt. Ik ben laaaaang niet zo handig als Moi hoor! Dus we houden het maar op een simpele sprei Sokjes en mutsjes, dan kan ik niet.
@Marije dank je @Zondagskind joepieee meid!!! @MiniM ook JOEPIE met 29 @Jade Hier ook soms hele woelige momenten hahaha gisteren namiddag hier op de bank zag je echt de buik van links naar rechts bewegen Ö zei tegen m'n man kijk ze is haar koffers aan het pakken nog 11 weekjes he Of ze heeft grote schoonmaak voor de volgende LOL nee nee hierna is het gedaan
@ Zondagskind: gefeli met de 28 mijlpaal!! @ Eendje: ik had al zo'n 2 weken last van mijn schaambeen en van de buik bij het zitten. Wel blij dat het indalen de verklaring daarvoor is. Trouwens, gefeli met de 29 meis!!! @ Jade: Thnx voor het compliment van de naam. Telkens als ik haar naam met de achternaam uitspreek, vind ik de naam mooier...