Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja dat zei de vk gister hier ook. Maar wat je zelf zei, vertelde de vk hier gister ook. Zegt niks over sneller kunnen bevallen.
    En het kan altijd nog, bij mij nicht lag de kleine ook al heel vroeg ingedaald, maar die kwam op het laatst toch nog opeens in stuit te liggen. Nou zijn dat gelukkig wel uitzonderingen.

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hier net mijn CZ kraampakket thuis gekregen.
    Bel blij dat ik 'm nu in huis heb. Zit zelfs een netbroekje in ??? waar is dat voor dan? Ik ben van plan om gewoon mijn eigen ondergoed aan te doen na de bevalling eigenlijk....

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    meiden, mijn laptop boven is ff gecrashed... althans, had hem zonder stroom aan, en dan staat er 90% vol, en dan zegt ie KLIK en dan gaat ie helemaal uit... iets met de stroom dus... op netstroom doet ie het goed hoor, maar ben boven, en we zijn lekker dicht, dus ff snel hallo vanuit de receptie en dan weer op de bank.. ben aan het breien, en ben begonnen met het achterpandje van de trui, dus ben lekker bezig...

lief stukken beter, lopen lekker allemaal in pyama nu hihi, tis alleen geen gezicht als de hond uit moet :)

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Jade das voor na de bevalling voor een spannende avond met je man hahahahahahaha GRAPJE he! LOL Ja das voor net na de bevalling met het maandverband erbij... Maar hier ook steeds eigen ondergoed gebruikt, enkel maatje groter de eerste weken met die dikke verbanden erbij :D

@Ligging ja door de vele echo's dat wij krijgen zien we alles he... Maar ik denk dat jullie toch meer onderzoeken krijgen he? hier elke 4-5 weken eens bij de gyn. Maar dan wel met echo... ben benieuwd of ze volgende keer nog steeds met hoofdje beneden ligt :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind het zo raar hier checken ze nog helemaal niet! terwijl voor mijn gevoel deden ze dat alwel toen bij de andere 2!

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Nadesy, bij mij was afgelopen dinsdag de eerste keer dat ze voelde hoe de baby lag. Lag met hoofdje naar beneden en rugje aan rechterkant, de billen en benen in de lucht. Kon nog alle kanten op! Maar het is toch overal anders, jij hebt toch al je suiker moeten laten prikken. Ik hoef dat nu pas en een groeiecho krijg ik pas ronde de 34 weken. Dus...

Wen, mooie tas. Ik heb nog dezelfde als bij de andere 2.

Eendje, ik weet niet of wij meer onderzoeken krijgen, we gaan nu om de 3 weken.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    HIer ook niet speciaals bij de VK, ze heeft wat folders over bevallen mee gegegven. En een curss die we kunnen bezoeken...weet niet of ik dat ga doen.

En een geboorteplan om in te vullen...vinden ze fijn.

Voel me wel extreem slecht..kan gewoon niets meer doen, voel me niet lekker in mijn vel en heb nergens zin in maar tgelijk ook overal zin in....nietleuk! Herken het wel..had het bij ons meisje ook, een prenatale depressie..niet erg, maar wel in de gaten houden.

Hier voel ik ook de kleine goed bewegen, hij lag links...maar vk gisteren zei rechts...dus is weer verschoven. Koppie onderin, dacht ze....Echo pas zei dat ook al dus tsjah. Maar niet ingedaald..kleine meis ook niet!! Tot aan de bevalling (persweeen) zelfs niet..... dus verwacht het ook nu niet echt.

Wel hoge bloeddruk ben ik bang, heb zelf een meter en vind hem behoorlijk hoog. Ass,gisteren wou ook niet zeggen hoe hoog enz...doet ze anders wel altijd...en ben weer afgevallen. Moet meer koolhydraten eten en brood....Bleuhhh en heb zo geen trek of zin om iets te eten......erg hoor!!

lees hier dagelijks bij hoor.....maar voel me gewoon niet goed genoeg. Moe hoofdpijn buikpijn, vaak harde buiken enz...rugpijn, plassen lukt niet poepen lukt niet, bah.....gewoon...Ben echt blij als de kleine geboren gaat zijn, en dan noooooit meer!!

Groetjes,
    MIranda

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Miranda, dikke knuf meid! Heb met je te doen, wordt er zelfs een beetje verdrietig van als ik je verhaal zo lees. Hoop voor je dat jij je snel beter gaat voelen en toch nog een beetje kunt gaan genieten.

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Daar ben ik weer!

Voor ik het vergeet; hier ook 29 weken!!

Ben bij de vk geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor orthopedie. Eens kijken of zij wt kunnen betekenen. Kan volgende week terecht.hoop echt dat ze iets kunnen!
    Met de kleine was alles oke gelukkig! Daar ben ik dan extra blij om!

Vonnie, succes in hetziekenhuis!

Pyjama, bij de prenatal hingen hele leuke.

Wen gave tas!

Nadesy, hie checken ze idd de ligging. Vorige keer lag hij in een stuit, nu weer keurig met zn bolleke naa beneden.

Antares, rustig aan meis!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Pijn of geen pijn, ik ga ff winkelen voor de babykamer met mn moeder!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind!nou ik mag volgende week ook weer suiker doen,is standaard geworden 2 keer pffff vind het zo'n onzin maja

@MiniM fijn dat alles goed was bij de vk!

@Antares die stemmings wisselingen herken ik heel goed heb ik de laatste weken ook zo last van!lijkt me als je bloeddruk te hoog was dan had de vk dat toch wel gemeld?staat het niet op je kaart hoe hoog het was?denk goed aan jezelf!

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Miranda: Oh meid wat erg dat je je zo slecht voelt! Dikke knuffel! Hopelijk gaat het snel beter met je. Vervelend dat je nu echt niet kunt genieten van je zwangerschap. Ik begrijp trouwens niet goed waarom de assistente niet wilde zeggen hoe hoog je bloeddruk is, ik vind dat je daar recht op hebt, ook al is ie heel hoog.

@ MiniM: Hopelijk kan de orthopeed iets voor je betekenen meid. Shopze!

@ Hier: Sinds gisterenavond heb ik last van mijn longen. Ik ben gewoon echt benauwd de hele tijd. Het voelt alsof ik een half uur heb hardgelopen in de vrieskou zeg maar. Een soort licht branderig gevoel als ik adem.
    Hebben meer van jullie daar last van? Ik weet dat er meer druk op mijn longen komt nu mijn baarmoeder groter wordt maar ik hoop dat het snel overgaat als de kleine ingedaald is, want ik vind het een rotgevoel.

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Antares, knuf voor jou!!

MiniM, hopelijk helpt de orthopeed! En gefeliciteerd met de 29 weken!

Volgens mij waren er nog meer joepies...oeps vergeten! :D

Hier hebben ze de vorige keer ook naar de ligging gekeken. Maar toen kon ze het nog niet helemaal voelen, dit is ook al 5 weken geleden of zo. Twee weken terug heb ik nog een echo gehad en toen lag ie met z'n koppie naar beneden.

Heb van 10 tot 1 in bed gelegen en nu zit ik lekker charmed te kijken. In bed nog een heerlijk onderonsje gehad met de kleine. Hij beukte de hele tijd tegen m'n hand aan, geweldig!! Wat genieten zeg! :D

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vorige zwangerschap was die ook hoog, werd steeds hoger....maar net niet boven het randje snap je....

Heb vaker een hoge bloeddruk, weten ze ook, denk dat ze daarom geen echte zorgen maken. Ik ook niet echt, maar vind hem voor wat ik doe (niets....) echt hoog af en toe....vooral als ik dus iets doe, ben gewoon meteen uitgeput.

Weet zijn normale zwangerschapskwalen hahaha, maar voel me gewoon niet lekker in me velletje..helemaal niet...dus tsjah.

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!! Doet wel goed, ff afpraten...voel me ook vaak eenzaam denk ik...:)

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Jade, het zal idd met je baarmoeder te maken hebben. Het wordt minder als de kleine indaalt... Sorry! ;)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh mijn god...kan iemand me helpen? Heb vanmorgen al 2 keer over moeten geven bij verschonen dochterlief...en nu heeft ze alweer!!! gepoept...en zit nu al te kokhalzen erom......arm kind! Kan ze zo niet door laten lopen, maar het idee om weer te moeten spugen terwijl ik zoveel moeite heb gedaan om die halve appel met kop thee erin te krijgen :(

Hulp Hulp HULP!!! Verschoning gewenst van dochterlief hier thuis!! hahahaha

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moet ik ff komen? Haha! Sterkte rmee!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Te laat....bleuuhhh...

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Antares dat ken ik!! Normaal nooit moeite met zijn poep of als hij moet overgeven maar laatst moest hij overgeven en moest ik toch echt effe de kamer uit! (man was erbij he ) en als hij naar de wc was trek ik eerst even door en veeg dan zijn poepje proper, dan papier erin en weer doortrekken :p Kan die geuren nu eventjes niet hebben hahaha... wel jammer dat je lichaam de zwangerschap zo zwaar neemt meid! Hopelijk snel een lichtpuntje te zien aan het einde meid! Dikke knuf!

hier net verse groentensoepje op het vuur gezet mjam mjam! Lekker veeeeeeeel groentjes en veeeeeeel bolletjes :D haha gaat me weer smaken!!

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Eendje, ik moet er toch altijd zo om lachen zoals jij kunt genieten van alleen al eten koken! Geweldig! :D

Deel Deze Pagina