@zondagskind hahaha heb jij zo'n verkeerd beeld over me he Ik kook enkel graag als ik het lekker vind LOL ander doe ik het enkel omdat het MOET gisteren avond waren het snel boterhammen. Luc moest om 18u in het zh zijn voor onderzoek van z'n vinger... Nog steeds gebroken en nog zeker thuis tot 5/11... Nu is dat net (heeeeeel toevallig!!) 2 min van de mac duuuuuuuus wij gisterenavond nog lekker gestopt! Zo'n lieverd Hij heeft enkel tas koffie gedronken en ik een lekkere super deluxe of hoe noemd dat, en Noah een smulbox lekker lekker!
Hahaha, Eendje, je geniet in elk geval van lekker eten! Ik ook hoor Antares, ik herken het wel.... Heel vervelend als je niet tegen die geurtjes kan.... Hier nog even mijn buikfoto van maandag, 29 weken:
@ Marije: Mooie buik hoor! Vraag me af hoe het met Vonnie is..... ik hoop maar dat alles in orde was in het ziekenhuis...
@Marije, mooie bolle buik! @eendje, hier ook nog 1 hoor die nog steeds heelllllll erg blij wordt van de Mc Donalds, die hamburgers zijn echt me beste vriend sinds ik zwanger ben. En dan lekker die slappe iets te zoute patat met een 2 bakjes saus.. Net de box bij de Etos opgehaald. Niet zo heel boeiend, maar leuke bladen erin. En even lekker voor mezelf een luchtje bij de Douglas' gekocht. Heerlijk!
Zo indd zeg, dan zie je echt dat het sneller gaat bij een 2e. @jade, zat ook net aan Vonnie te denken. Weet iemand hoe laat ze moest?
@Marije wauw meid hehe herken ik Was hier vergeten hoe rond je werd... tot ik foto's bekeek waar ik zwanger van Noah op sta LOL Vonnie: "Alles is goed urine en bloed wezen prikken bloeddruk was iets te hoog volgende week weer terug komen naar het ziekenhuis heb een nummer gehad als de pijn erger word" Stond op FB @Vonnie hopelijk vind je het niet erg dat ik dit doorspeelde? hier net hele kom soep binnen en mensen die was weer lekker hahahaha
@ Vonnie: Oh gelukkig! Ben blij dat het geen zw vergiftiging is zeg! Hoop dat het heel snel beter met je gaat. Knuffel!
Hoi Meiden.. Eendje Nee vind het niet erg hoor fijn juist wel handig FB kan je sneller met je mobiel doen.. Gelukkig geen zwvergiftiging en ja wat het nu kan zijn weten hun ook niet pff word er moedeloos van maar volgende week donderdag terug komen half 9 bloedprikken en urine brengen en dan ctgscan en daarna naar de gyn. Ja word het nu erger moet ik hun gelijk bellen bloeddruk was nog wel hoog maar nog niet zo erg maar omdat dit bij ons in de familie voorkomt willen ze dat in de gaten houden wel zo fijn. Maar ja hier nog steeds mega veel pijn zelfs er ik er ligt opdruk doet het mega zeer. Morgen nog 1 dagje werkje pff weinig zin in vrijdag vrij gaan we weekend naar apeldoorn hoop dat ik me wel beter voel. Marije1980 mooi buikje heb je zeker wel een verschil met de tweede
@vonnie, nou spannend allemaal. Wat zeggen ze over je aantal kilo's erbij? Gooien ze dat op het vocht vasthouden? Lekker weg van het weekend, lekker even ontspannen dan.
@ Vonnie: wat een opluchting, iig geen zw-vergiftiging! Hier goede en mooie echo gehad. Kleine loopt ongeveer een week voor en het hoofdje ligt echt al in het bekken...
haii, alles was goed. Groei was goed 30.1 dag. Geschatte gewicht 1500gr. Hihi en einde 3000/3500 knap toch. En zo vind haar billen ook leuk want daarom doet het auw. Hoofdje lekker beneden niet in gedaald. Ach ze heeft tot 7 weken of langer de tijd. Bloed geprikt (nu wachten) en urine was goed. Mijn bloeddruk 100/50 dus mooi. Zo dat was dan weer de apk. @von gelukkig dat het niet erg was. Maar dat de pijn zo heftig is en niet weten wat .. Zat wel te denken aan een voor wee die is blijven hangen (kandat?). O en Eendje wil je mij ook een kommetje sturen. I love groente soep ga denk ik morgen of zo maken heb daar zo veel zin in al maanden.