Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.207
    1.870
    113
    Goede morgen deze morgen.
    Heb lekker geslapen:D ben een geboren slaper.

@ in de ouder slaap kamer slapen doen we ook niet.
    We wonen in een flat 3 stappen en ben in haar slaap kamer.
    Hoef geen trap te lopen.
    En hoor haar toch wel :D.

Hihi heb hier een katje die het leuk vind om op mijn buik te liggen kan nog tenzij de kleine niet lekker ligt.
    Hoop toch wel eens dat de kleine een keer een schop geeft lol:D.

@von heb je niet nier stuwing?
    Meende dat dat ook behoorlijk pijn doet.

En we hebben de uitzet nog badje en alles.
    Ga volgende maand luiers halen en voor mij dingen halen.
    Pff zie zo op tegen die maandverband hoop dat ik nu ook niet lang bloed,.
    En dan rond de 37 weken de voeding en doekje:D.
    En dan kan het beginnen kan niet wachten pff

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @spulletjes hier ook nog enkele zaken voor mezelf , pyama's wil wel 2 nieuwe voor in het zh en voedingsbh's, daar ga ik toch eens aan mogen beginnen he haha
    pampers hebben we liggen, doekjes enzo ook, moet nog wasgels enzo voor de klien halen maar wil wachten want normaal kun je een pakket kopen in de kraamafdeling van Mustelle, ruikt zooooo lekker! En anders de dag dat ik naar huis ga bij de apotheker stoppen voor wasgels he ;) Is snel gekocht :) En jah die maandverbanden zie ik ook tegenop!! Moest de eerste weken telkens 2 van de dikste soort gebruiken :s Voelde me net een kind met pamper aan... Maar goed zo een 6-8 weken en het was gedaan LOL zoooooo lang ja ja :)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zo hier net geboorte kaartje eindelijk gemaakt pfff maar ikke is er tevreden over :D

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb alle enveloppen al geadresseerd en voorzien van postzegels... Enige dat rest is de inleg die na de geboorte van de drukker moet komen, de rest is klaar voor de start. Wel een lekker gevoel.

Alles is gestickerd en de stickers zijn genummerd... mocht er iets wijzigen, kan er gewoon een sticker overheen.

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ow jullie zijn goed bezig :) Ik moet hier nog beginnen kiezen!! lol Zal er maar snel aan beginnen he!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik heb nu 2 proefdrukken thuis liggen, maar is nog steeds niet helemaal naar me zin.

Vind het idee van zondagskind zo leuk. Maar ja, heb nog geen kindjes die voor mij kunnen kleuren..:(;)

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ geboortekaartjes: Goed bezig meiden! Hier hebben we de proefdruk ook al een aantal weken liggen. Ik ben er erg tevreden over. Zal binnenkort mijn enveloppen ook eens gaan bestellen. Dan kan ik die alvast schrijven.
    Poeh, da's nog een karweitje!
    @ spulletjes: Ik heb nog helemaal geen wasgel , bodylotion etc. Wel een pak pampers gekregen van mn ouders, hahaha.
    Moet nog echt een aantal dingetjes wassen/aanschaffen voordat het sinterklaas is. Ik wil met sinterklaas alles klaar hebben.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jade: ik heb, misschien wat onpersoonlijk, om schrijffouten te vermijden gekozen voor geprinte etiketten. Is ook ff werk, maar minder belastend voor je arm/hand. Duidelijke deadline heb je... hier is alles eigenlijk al klaar voor de start, alleen de kleine ontbreekt nog hihihi

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik wilde dat eigenlijk pas in mijn verlof gaan doen. Ik denk dan ga ik alle adressen verzamelen en schrijven.
    Of is dit niet slim...?? ;)

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je moet het doen wanneer jij denkt dat goed is... Ik weet het, lekker vaag antwoord hahaha

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Mezelf kennende ga ik me echt KAPOT vervelen straks in me verlof. Helemaal nu ik amper een stukje kan lopen met die rug.
    Heb echt een hoop uitgesteld tot me verlof dus. Maar denk nu ook, stel dat ze opeens eerder komt. Ik ben echt een sloddervos. Heb nog een adresboekje thuis, niks..:)
    Dat gaat niet goed komen dan..:D

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heeft toch geen haast hahaha, wij hebben het de vorige keer 2 dagen voordat ik bevallen was gehaald (boeken) en beslist de dag nadat ze geboren was......:D

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik wil mijn kaartje best even showen dan haal ik wel de naam en adress gegevens weg ahahah

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dit is de onze!vandaag gemaakt

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy mooi kaartje!

@vonnie sterkte met de pijn, en als je je niet goed voelt, is het mss wel beter om thuis te blijven het weekend...

@hier vanmorgen inkopen bij de groothandel gedaan met paps.. en net even een stukje met de hond gewandeld... kan alleen niet lang lopen merk ik... ben kapot... over een half uur gaan we al avondeten, want daarna gaan lief en ik richting de stad, want het kleedje wat we hebben besteld voor in de babykamer is er :) en om half 7 hebben we voorlichtingsavond in het ziekenhuis, jeetjemineetje wat spannend!!!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi thnxx,owwh spannend idd,eetsmakelijk voor zo

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je!!! ja, best spannend allemaal... en volgende week cursus hihi

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi78: Meid wat spannend leuk eetse voor straks.

Nadesy wat een leuke geboorten kaartje zeg echt leuk gedaan.

Wij hebben ook nog geen geboorten maar is wel een in de maak waar ik werk zij kan heel erg mooie tekenen en nu wil ze voor ons heb ik gevraagd een geboorten kaartje ontwerpen maak ze 3 verschillende ben reuze benieuwd ernaar. :D

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Wen: adressen nu alvast opzoeken zou niet verkeerd zijn... voor de rest gewoon op je gevoel afgaan

@ Nadesy: mooi kaartje

Wij hebben deze: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Ribambelle - C.984

Maar dan niet met donkergroene bedrukking, maar met antraciet. En niet de naam in de vrije hoek, maar een afbeelding. De naam staat achter de flappen, zodat mensen de kaart wel moeten openen.

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    gaan we heel de dag zpen hahahahaha!

Deel Deze Pagina