Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje sweet!

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    En kijk hoe groot hij nu al is :D Ook al is het een kleintje voor zijn leeftijd, hij is 3 van juni en draagd maatje 92 en soms al 98... Weegt ook maar 12-13 kg... Maar zolang ze gezond zijn he...

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    dank je! :) :) Ook al vind ik ze zoveel mooier na enkele dagen he!! Ze zijn zo gefrommeld de eerste dagen he :D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje hahaha ja klopt :p
    waaauw mooi blond haar en blauwe ogen,

zijn jullie zelf ook niet heel groot dan?hier heeft Sylvano al geruime tijd maatje 104 tshirt aan en broek 98/104

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy, eraan toegeven betekent dat ik geen kamers klaar heb voor mijn gasten, en dat kan ik ook niet maken...

ik eet nu even een boterham (tegen mijn zin in) en ga dan 2 kamers doen... alvast klaar is klaar...

de gyn heeft intussen teruggebeld, en ik mag 1500 mg paracetamol op een dag, en voor mijn keel mag ik alles, behalve strepsils en dingen waar aspirine in zit... dus moeders is nu ff weg omdat ze een afspraak had, en die neemt zo wat van de apotheek mee...

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Moi: tja, een eigen zaak is a bitch... geen tijd om ziek te zijn... ik ken het, mijn ouders hebben ook een eigen zaak. Pas je wel een beetje op jezelf!?

@ MiniM: Gefeli met de 19wk!

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @MayD, ja ik pas wel op mezelf... mamma en pappa en mijn liefste passen ook op me hoor... daarom ga ik vanmiddag weer plat... maar nu ff wat kamers doen... brood is eindelijk binnen.. ff een glas drinken en wat doen.. t wordt vandaag weer 30 graden, dus beter nu doen als vanmiddag...

ook nog reanimatie cursus vandaag, en morgen moet ik weer bloedprikken, weet nu waar mijn ontstekingwaardes zo hoog van zijn...

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Moi pas mooi op jezelf he, laat je beetje verzorgen door je ouders en je liefste :) Lief dat je straks effe plat mag gaan!! Heb je ook nodig he, zo ziek zijn is al hel... Dan nog een zwangerschap erbij....
    @Nadesy goh echt klein zijn we niet hoor, ik 1.63 wat niet groot is maar man-lief is toch wel 1.80 ofzo denk ik LOL Maar hij is altijd kleine baby geweest, misschien doordat hij niet zo goed eet?! Weet niet of dat echt de groei kan hinderen :S Hij eet soms boterhammetjes en spaghetti, pizza enzo wel maar aardappelen en vlees is hij niet zot van en zeker geen vlees... Soms moeilijk omdat hij echt niet wil eten, maar wat doe je he, je kunt het er niet inproppen... Hij eet soms ook wel eens koekjes enzo en cornflakes. Maar goed ;)

Oooow Nadesy mooi he!!! Ik heb dat bij La redoute besteld in het bruin :) Zo'n leuk berenpakkje vond ik echt wel schattig!!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moi, doe rustig aan en beterschap meis! (ze zeggen de eerste 3 dagen na krijgen van symptomen zijn het ergst....)

Berenpakje....eigen mening verschrikkelijk! Je krijgt een kindje geen beertje....hahahaha. Maar ieder een andere smaak he!

Nadesy, jij slaapt slecht he..misschien kom je nu wat tot rust met wat er allemaal gebeurd is...en verwerk je dat onbewust toch snachts ook al denk je van niet. (moet zeggen ik slaap laatste week weer heerlijk....wel veel dromen maar niet meer ieder uur wakker, weet niet of er meer zijn?)

Ik ben er nog steeds niet over uit...kan niet goed accepteren dat ze het niet zo duidelijk kon zien...zit er mee in mijn maag eigenlijk. Wil het echt duidelijk weten....niet dat halfslachtige....Wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Kan hier toch zo slecht tegen, vinden jullie dat slecht?

Groetjes,
    Miranda

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares ik vind niet meer dan normaal dat je zo denkt ik zou ook meer zekerheid willen hebben! ik zou nog een pretecho laten maken alleen als jullie dat zelf wel willen natuurlijk

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik sluit me bij Nadesy aan! Een pretecho kan geen kwaad.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou heb toch maar een afspraak gemaakt bij een ander bureau...die doet het wat langer (al bijna 20 jaar ofzo) en daar waren we met dochter heel positief over! Ik ben gewoon een zenuwenbom.....vind dit niets het niet zeker weten...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En En En wanneer mag je :D

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    thx meiden...manlief wil liever wat langer wachten voor nog een pretecho (week of 4/5...) maar ik heb een afspraak voor morgen avond gemaakt...... Hij snapt dat niet echt dat ik het wil weten...zucht mannen....Het maakt hem namelijk geen fluit uit wat het is...

Jongen/meisje als het maar gezond is zegt ie. En dat is gisteren bevestigd...dus is genoeg voor hem!

Heb er zelfs niet van kunnen eten vanmorgen..en enorm slecht geslapen vannacht....echt eng gedroomd...

(misschien ook omdat ik enge film gekeken had :p)

Maar droomde dus dat mijn dochter bezeten was..en dat we (ik in de vorm van mijn man........ :S) Haar verstikte met de hand over haar neus en mond...ze keek ons met grote ogen aan en toen werd ik wakker...stootte manlief aan omdat hij snurkte...en tegelijk sprong die uit bed! (doet ie nooit....) hoor ik hem praten stond dochterlief ook op dat moment bij ons in de deuropening heel stil naar ons te kijken.....brrrr moest ff rillen hahahaha. Zou ze mijn droom op gepikt hebben ofzo...eng idee, ze ging meteen terug naar bed zonder morren en sliep meteen weer verder...(teken dat ze niet goed wakker was...)

en daar was ik ook een beetje van slag van...nu nog...kan mijn handen niet stil krijgen als ik het typ ahhahaha...zenuwen bom (zo ben ik nooooit!!)

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Je hebt groot gelijk Antares dat je nog een pretecho laat doen!
    Eendje wat een leuk zoontje!
    Nadesy, gaaf pakje. Zag hem al hangen in de winkel :)

17. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Antares groot gelijk heb je hoor, wij hebben straks om 3 uur de pretecho en de zenuwen schieten nog net niet mijn kont uit!
    Hahaha

Maar wij hebben volgende week donderdag zoiezo de 20 wk echo en dan ga ik het voor de zekerheid nog een keertje vragen!

Manlief wilde het eerst ook niet weten wat het word, maar nu het dichterbij komt word bij hem de nieuwsgierigheid ook groter!

Oh ik kan niet wachten, maar zodra ik thuis ben en f tot mezelf gekomen ben laat ik het jullie wel weten en voor de hyvesvrienden ik zet het niet in het openbaar op hyves ivm schoonfamilie die het niet willen weten!

Nou tot laters

xxxxxxxxx een heel zenuwachtig meisje

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Spannend, geniet ervan meis!!!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Hammelientje whahahaha de zenuwen komen zowat je kont uit,nou ik was al aan de schijt geweest hahaha

spannend hoor!ga duimen dat baby niet eigenwijs is xxx

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ooow spannend!!!!
    @hammelientje ik hoop dat hij of zij mooi ligt he :D
    @Antares Kan geloven dat je het wilt weten! Ik weet het nu eigenlijk heel zeker en zou ook meteen willen terug gaan om nog eens te kijken en zekerheid te hebben, omdat bij de oudste zei ze eerst ik denk meid want zie niks en de keer erna kon ze het niet zien en dan de keer erna weer niet ondertss 32 weken zei ze opeens oeps er is een piemeltje bijgegroeid :( En ja das wel effe een ommekeer he... Maar 1x ik buiten was en mijn man belde die zo blij was met dat nieuws was ik meteen vergeten dat ik een meid wilde en was zo blij met mijn knulletje :D
    Maar hier zei de gyn enkele keren op het scherm kijk hier 3 streepjes en dan zei hij ooh kijk hier zie je de schaamlipjes al goed... Dus zou al goed mis moeten zitten he?! :)

Veeeeeeeeeeeeel succes beide!!!!!
    Hoop dat jullie het snel weten :D

Deel Deze Pagina