Nadesy, het begint er op te lijken. Vandaag komen de pannen er op, de dakkapel wordt voor zover afgetimmerd. Volgende week het kozijn er in en dan kunnen we binnen beginnen. Hier qua kilo's een 14 kilo aangekomen. Meer als bij de andere 2, maar ja. DinO, ik ga ook groentesoep maken. Lekker makkelijk!
Moge Meiden, De kleine dame heeft er zin in hier. Gaat toch tekeer in me buik.. @minim, Heellllllll veel plezier vandaag. Zeker geen straf. Geniet ervan. Soep, lekker! Hier vanavond verse erwtensoep. Oom is jarig, en traditie altijd erwtensoep daar. Zal vanavond eens gebruik maken van me zwanger buik, heb voor 2 nodig.. om wat extra worst me koppie soep in te lullen.. Meiden, vanacht weer van die felle steken echt in je vagina. Herkent niemad dit?? Fijn weekend!!
hahaha goh hoe dikwijls komt hiet het woordje MAC voorbij? Heb net ik denk 4p moeten bijlezen @Antares ja ja mijn knappe kerel noemt Noah, maar vind voor een meid Noa ook kunnen... Was ook laatste minuut die naam want hadden enkel een meiden naam bij de eerste (Febe) Vind ik nog steeds mooie naam maar nu word het dus Milla Afk van oma's naam Milania Is soms moeilijk he een naam! Vond ik bij de eerste ook! @hete hond voila misterie opgelost LOL @soep mmmmmm ik wil ook!!! Hebben een grote 3/4 pot gemaakt woensdag en zat nog maar een bodempje in als ik hem moest weg gieten Zoo lekker!! Vele groenten (alles wat ik dan kan vinden behalve spruiten, lust mijn man niet) lol En heeeel veel bolletjes LEKKER!!! @Wen eis maar lekker die extra worst op voor je kleine meid!! Ze moet de laatste weken ook zoveel kracht opdoen he hahaha @hier vandaag gaan sint shoppen.... Is nl volgende week al st- maarten en dan krijgt de kapoen al zijn geschenkjes, en als ik de laatste minuut weer moet gaan zoeken :s Dus vandaag samen op zoek Gisteren nm met vriendin rondgelopen in Ieper, enkele winkels gedaan maar niet veel gevonden naar mijn zin... Enkele boxers voor de kleine hehe heeft hij hier al goed staan showen deze morgen LOL @drukte hier ook auw seg! Ze rekt zich goed uit en dat voel ik echt aan mijn longen en de onderkant :s en harde buiken grrr vanaf ik rechtsta, buk,... ach ja de laatste weken he @steekjes in de vag heb ik ook soms en weet eerlijk gezegd niet of het het kopje is dat draait (kan ook pijn doen daar onder) of iets ander... Maar is maar enkele streekjes en dan gedaan bij mij... Zo fijn weekend lady's!! xx
Ik weet niet beter dan dat dit "bijwerkingen" van het ingedaalde hoofdje kunnen zijn. Ik heb het ook (nu al een week of 2) en onze dame is al ingedaald.
Dan zal dit het bij mij ook wel zijn. Hier was ze ook al aan het indalen volgens de vk vorige week. Tanks..
@Din0 ooh lekker groentesoep dat ik maak ik ook meestal,alleen sinds de laatste 2 keer heb ik kippensoep gemaakt en dat smaakte ook erg lekker @Wen oooh heerlijk zelfgemaakte erwtensoep eten mag ik mee denk ook dat het met het indalen dan heeft te maken! ik heb zo mega het gevoel deze keer dat kindje in een stuit ligt vraag me niet hoe ik er bij kom maar dat zegt mijn gevoel heel sterk,hoop dat mijn gevoel ongelijk heeft haha naja en zo niet ook niet erg
Goedemiddag meiden! Ben net pas uit bed, hihihihihi Plannen van vandaag zijn: Babykamer helemaal in orde maken samen met manlief. Commode op z'n plek zetten (staat nu nog op onze slaapkamer), rolgordijntje ophangen, commode inruimen, babywasjes draaien, boven poetsen en als we nog tijd over hebben overgordijntjes uit gaan zoeken voor de kleine meid. Maar omdat we nu pas uit bed zijn denk ik dat 'm dat vandaag niet meer gaat worden. @ miniM: Ooh lekker naar Sanadome!!! Geniet ervan meid! Fijn dat je bekkenpijn en rugpijn een stuk minder zijn! Hopen dat het zo blijft. Een dag relaxen zal je zeker goed doen. @ zondagskind: Succes met de bouwvakkers op de stoep vandaag. Wel lekker dat het goed opschiet met verbouwen. @ Soep: ik vind verse groentesoep ook de lekkerste soep. Erwtensoep vind ik bleh @ Wen: Lukt vast vanavond, die extra worst in je soep. Hahahaha, ik maak soms ook misbruik van mijn buik om meer te kunnen eten (tja, wij zijn met z'n tweeën he? zeg ik dan) Felle steken in mijn vagina herken ik niet, vervelend zeg. Wel pijn in mijn schaambot bij het omdraaien in bed, auw auw auw. @ Eendje: Veel plezier met sint inkopen doen vandaag! Hahaha de kleine Noah trots met zn nieuwe boxers Fijn weekend meiden!
@ Nadesy: Kindje in stuit?! Oooh....voel je dat ie gedraaid is dan? Ik hoop voor je dat je gevoel niet juist is meis en mocht het wel zo zijn, dat ie dan nog draait.
@jade, lekker zo lang geslapen. En dan lekker rommelen samen heerlijk. @eendje, Ik vind Febe echt een geweldige naam. Alleen me vriend niet. Dus ja... Naam die we nu hebben ook heel blij mee. Past helemaal bij ons..
@MayD ja op het laatst kunnen ze dacht ik draaien nog?maar wat ik mij kan heringeren lagen mijn andere kindjes allang met koppie naar beneden,ik voel vaak schopjes onderin of aan de linker en rechter kant tegelijk,haha Dinsdag groei echo dan kunnen ze ook vast wel zien hoe hij ligt @Jade.nou bij de pretecho lag hij zowiso in stuit,maar voel ook nog overal schopjes onderin of tegelijk aan de linker rechterkant ik ben heel benieuwd hihi
Ik zou zo graag de naam willen zeggen!maja ik vind het ook wel weer leuk als het een verassing blijft
Och ja,Nadesy, dan is het voor ons geen verassing meer maar voor de meeste mensen toch wel.... dus als je je niet in kunt houden..... haha!!
oke ik zet niks hier zelf op het forum maar ik wil het wel in een pbtje doen,dus mocht je nieuwsgierig zijn pb mij
Nadesy: komt vast goed hoor... ook al ligt ie in een stuit. Ik ben zelf ook een mooner hahaha... mijn mams zei dat de geboorte van mij, ondanks dat de billen eerst kwamen, best meeviel.
Owwh jou moeder is gewoon bevallen?dat zie ik persoonlijk denk ik dus niet zitten hahahha ach ik loop tever naar voren hahaha
he meiden, ik voel onderin mijn buik veel schopjes, of dat nou armen of benen of voeten of handen zijn, ik kan het niet vertellen .... donderdag weer echo, dus dan zullen we zien hoe hij ligt!! mmmmm groentesoep mmmmmm wij eten vanavond lekker macaroni, daar kun je mij blij mee maken, dan zie ik geen grote stukken vlees hahahaha! verder moe, weer eens slecht geslapen vannacht helaas... heb gedroomd over de bevalling dat ik hemniet meer voelde, en dat de hartslag daalde, en dat ik uiteindelijk een kz kreeg... pfffffff
Ja ja de soep lukt aardig is het al etenstijd . En stuit bevalling lijkt me nou niet lekker. Koppie doet al pijn laat staan de billen benen pff. Ow en heb snacht het gevoel dat ik een paart heb gereden doet pijn bij draaien . en de naam is al bekend vanaf 20 weken alleen onze ouder(s) weten het .
@Moi vervelende droom meis!ja hier voel ik ook overal nog de schopjes hihi @din0 ik ben onderweg lekker hahahaha hier lekker aardappels eten met sla komkommer en tomaat en gehaktbal