Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce lieverd ik voeg je gelijk toe! en ik stuur je een pbtje!

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.203
    1.867
    113
    Zeker een mooie naam hoor nadesy:D

Ben best neiuwschierig naar namen haha.
    Hoop dat onze naam niet vaak voor komt hihi.
    We hadden eerst Amylee maar ja dat word al gauw Amy en heb hier best veel Amy's dus dat is niet leuk.

Maar die we nu hebben komt niet zo heel erg veel voor. Er staat dat deze naam 35 keer gegeven is in 2010:D.

Pff stomme klok haha

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    hallo dames,

sorry sorry sorry kan niet altijd reageren en heb ook niet altijd zin.
    lees wel alles hoor.
    zie dat een aantal van jullie de naam bekend maken hier leuk hoor. ben erg nieuwsgierig dus zal iedereen die het via pb wil doorgeven pben.

gister is me mams hier geweest en heeft het hemeltje afgemaakt. ze komt straks weer en gaat dan bezig met de gordijnen. ben zo benieuwd naar het eindresultaat haha.

zal proberen om vanmiddag of vanavond nog een keer langs te komen en te reageren op iedereen.

en anders ben ik er vast morgen weer.

morgen middag komt hier trouwens iemand van de kraamzorg

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    In 2010 kregen maar 16 meisjes dezelfde naam.... ik had eigenlijk wel meer verwacht. typisch.

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik dacht gelijk maar eens kijken, 22 jongens kregen onze naam in 2010, 4 meiden ook.

Hier viel het vanmorgen wel mee met de klok, Siem was om kwart over 6 wakker wat hij normaal ook is. En wij hebben het geluk dat de kids al wat ouder zijn dus die gaan in de kamer tv kijken/ spelen en pap en mam kunnen nog ff dutten, heerlijk..... nu kan het nog!

Fijne zondag allemaal!

6. de mensen die me hebben toegevoegd al geacepteerd:D daar schrijf ik ook het meeste op over nienke

hoe kijken jullie dan naar hoeveel keer de naam gegeven is ? ik weet niet hoe dat werkt..

Nadesy en doglover wauw wat een orginele namen en doglover mooie gedachte erachter respect

pff pijn hier is weer niet te harden, maar gelukkig geen koorts anders mocht ik niet naar nienke toe, maar martijn heeft net meteen gebeld naar het ziekenhuis en ik mag eerst naar een arts voor mijn wond 1 die ik al ken gelukkig, sta echt op het punt neem me maar op als de pijn maar weggaat.
    kan dat alleen de hondjes en katten weer niet aandoen, die waken zoooo goed voor me, vind ze zo geweldig rustig en lief!
    alleen klote dat ik mijn paardje nog niet heb kunnen verblijden met een bezoekje maar hoop dat dat snel kan , maar weet ook dat die niks tekort komt met alle mannen en vrouwen op stal die hem lekker vertroetelen en beweging geven ben zo gelukkig met mijn omgeving.

o dames als jullie bevallen zijn he...bereid je voor op veel kraamtranen jank echt om alles, maar denk dat het ook pijn is maar ook kraamtranen

Blue wat goed alweer 22 weken volhouden meis, ja hier is het even anders gelopen dan gepland.

7. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy wauw meid de mijlpaal van 30 weken :D

@Namen diegene die het willen verklappen stuur me maar :D hahaha Ben zo een nieuwsgirig aagje LOL

@uurtje terug... Hier heeft Noah gisteren van 17 tot 20 al geslapen met gevolg helemaal wakker toen we naar bed gingen had hem wakker gehouden tot 21u... Om 23.30 viel hij eindelijk in slaap hahahaha maar heeft fijn tot 8.30 geslapen nieuw uur dus dat vond ik best SUPER!!! :) Hij zit hier nu naast me en eet een stukje pizza van gisteren dat overbleef hehe vroeg hij zelf naar :D

@Joyce hopelijk is je wonde snel genezen meid! En ja het zal nog zo een kleine 10 weekjes zijn dat ze daar blijft? of ligt het aan hoe ze vooruit gaat? Mag ze naar huis vanaf ze zelf ademt-eet enzo? Goh vind je echt een hele sterke madam hoor :) Maar goed je staat ervoor en moet erdoor he! Maar hoop dat je weet dat we allemaal als 1 blok achter je staan! :D Veel beterschap nog en hopelijk een mooie kerst thuis met jullie kleine meid :)

Zo fijne zondag allemaal!! xxx

8. he lief eendje,
    ik denk dat ze er nog wel een paar maanden blijft, als ze het daar pas goed doet mag ze misschien mee naar harderwijk is voor ons dichterbij maar heb toch liever dat ze daar blijft tot ze sterk genoeg is voor huis, maakt me niet uit hoe lang het duurt als ze er maar doorkomt.
    je kan je haast niet voorstellen hoeveel je van zo een klein meisje zoveel kan gaan houden in zo een korte tijd!
    ik weet en voel ook dat jullie achter ons staan absoluut en dat doet me ook enorm veel en goed!
    had liever nog met jullie allen zwanger geweest maar dat is helaas niet zo.
    alles met jou zwangerschap goed dan?

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hey lieve joyce :D klinkt echt lief e :D

Ja ik geloof wel wat je zegt hoor, liever nog enkele weekjes langer daar en gezond dan mee naar huis en problemen hebben he... Ik kan het echt geloven wat je zegt, je zou je eigen vingers afsnijden moest dat helpen voor je kindjes he! Heb ik hier ook met de oudste hoor... En dat word enkel sterker :D
    Ja dat je liever nog even zwanger was geloof ik ook best, beter nog wat langer in je warme buikje he! Daar zitten ze goed, maar goed ik denk dat jullie het beide goed doen, en hopelijk zijn jullie gauw samen :)
    Hier is alles goed :) beetje last van de rug-bekken enzo maar wil tegen jou zeker niet klagen! :) Ik geniet van de strappeltjes maar wil ook 10 weken verder zijn en zien hoe ze eruit ziet enzo :) Of ze op grote broer trekt enzo :) Nieuwsgierig he :D

dikke knuffel!! :D

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @joyce, kan het niet vaak genoeg zeggen meid. Maar wat een toppertje hebben jullie op de wereld gezet. Heel veel liefs!

@nadesy, gefelciteerd met de 30!

Namen, hahaha ik ga niks zeggen. Wil ook niks weten. Veel ste leuk straks de verassing.

Ons rijtje namen voor een meid. is in deze richting, Fiene (maar toen kwam die trut ertussen..;)) Roos, Femm, Sam, Noor, Juul

Voor een jongentje was het Stein geworden. Maar ja toen was het toch een meisje.

@zondagskind, Siem en Mijs en Eef. Leuk!!

Heb ook even gekeken, haar naam is wat vaker voorgekomen vorig jaar. Hahahaha.. 338 keer..:p

@mayd, 1 van mijn vriendinnen heet Renée. En mijn beste vriendin Thierry. Ik vind het leuk van die stoere namen, past ook echt bij hun.
    We hebben zelfs een man in de vriendengroep die heet Anne. Hoor je bijna nooit voor een jongen.

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.203
    1.867
    113
    Ja de namen haha.
    Vind het zo raar hier komt amy luna esmee heel veel voor.

@ Joyce ..Heb al gekeken op de naam Nienke

Omgelovelijk he hoe sterk kinderen kunnen zijn.
    Zag het ook op de IC de kleinste kindjes zo vroeg maar o zo sterk.
    ga zo nog even soepje eten :D.

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
  13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    de naam milla komt echt ni veel voor :) tss 11-13 keer tss 2009-2011 :) dus das fijn e :)

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey,

Iedereen bedankt voor de complimenten. Wij zijn in deze wel origineel, de naam komt geen enkele keer voor in de database. Zal wel aan de spelling liggen, maar dat vinden wij dus wel leuk.... Onze kinderen zullen waarschijnlijk 10 ofzo zijn eer dat ze zelf hun naam foutloos kunnen schrijven hahahaha.....

Groetjes,
    Elleke

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ken ook een jongen die Anne heet, hoor je inderdaad niet veel... Wij zijn trouwens lekker eigenwijs en doen het streepje op de laatste e... Vond ik net wat mooier. Reneé vind ik ook stoere, maar ook wel vrouwelijke naam.

16. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @elleke hahahaha ja dat denk ik ook wel :p Zie maar dat de familie hem al foutloos speld want dat is zooooo ergerlijk he hahaha :p Hier schrijven ze Noah soms zonder H en dan denk ik ook meteen grrrr het is een jongen geen meid LOL Maar goed, namen zijn op zoveel manieren schrijfbaar he... Luc zijn oudste dochter noemt Venicia, hoor je ook niet veel he...
    Maar ik vind een naam toch iets speciaals, je loopt er tenslotte je hele leven mee rond he, en wie heeft er nog nooit aan gedacht zijn eigen naam te veranderen?! :)

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Sterker nog, mijn vader heeft mij zelfs tot 2x toe verkeerd aangegeven. Na de 2e x kon het niet meer gewijzigd worden. Daarom wijkt mijn roepnaam 1 letter af van mijn aangegeven eerste naam.

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.203
    1.867
    113
    Mijn pa heeft mij goed aan gegeven.
    Alleen de ambtenaar heeft het helemaal fout gedaan.
    Kwamen we achter toen ik voor moest komen (had zwart gereden).
    Mijn naam is E inplaats E,E:(

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wen, ik denk dat wij qua namen wel op een lijn zitten. Erg leuk rijtje namen had je staan. Een neef van mijn man heeft een dochter, Liene. Ben wel benieuwd naar welke naam jullie uiteindelijk gekozen hebben! Nog een paar weken ....

Een nichtje van mijn man was eerder uitgeteld dan ik bij onze oudste. Alleen werd onze Eef eerder geboren, bleek dat hun ook Eef hadden voor een meisje. Ze hebben 9 dagen later een Noor gekregen, haha, waren wij blij dat we eerder waren!

MayD, o,o,o, die vaders! Mijn vader kwam bij het aangeven een bekende tegen die ook zijn dochter aan kwam geven. Zijn ze samen de kroeg ingedoken tot s'avonds laat! Mijn moeder lag toch in het zh, ben met keizersnede geboren...

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden,

qua naam... we hebben een naam, maar die komt pas naar buiten als de kleine man buiten is ;)

verder hier erg slecht... ik sterf van de pijn in mijn rug sinds een paar dagen, en dat breekt me op... vandaag volle bak, een etentje van 24 man, en ik kan niet serveren... verdikkeme... zit ik hier met grote tranen op mijn wangen omdat ik gewoon niets zwaars kan tillen... tis nu ffies rustig, en mams stuurt me naar de stoel om te gaan zitten uitrusten...

Deel Deze Pagina