Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wen, gaat het om de streptokok? Hier ben ik ook drager van, moet over een paar weken urine inleveren om te kijken of de bacterie actief is/ er nog zit.

Eendje, kan best leuk zijn om je man op pad te sturen! Wie weet wat hij uitkiest, haha!

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    10 maten te groot en met stipjes hihi

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @zondagskind ow die bacterie had ik bij Noah ook... Hier testen ze dit ik geloof rond de 32-35 weken... Heb ik dan ook baxter voor gehad toen net voor de bavalling... Weet niet of ik er nu drager van ben...
    En neeeeeee stel je voor hij komt met zo'n oma-nachthemd aan he hahaha en bh hij zou nog niet weten wat hij moet nemen LOL
    Ach ja zal hier volgende week als Noah naar school is en hij werken is nog eens een dagje erop uit gaan he :)

@DinO ik ga hier ook elke keer alleen naar de gyn hoor, mijn man was nog maar 2x mee... Hij is telkens werken dus ja ;) En moet eigenlijk eerlijk zijn buiten de beslissing van de kamer heb ik alles alleen gedaan, kleren, buggy enzo telkens alleen uitgekozen en gekocht. Hij is nu eenmaal niet zo voor dat baby-gedoe... 1 keer dat ze er is wel he, maar zolang ze in de buik zit, moest het aan hem liggen werd er maar iets gekocht als je bevallen bent... Maar zie je dat al gebeuren :O Zou nogal stressy zijn denk ik hahaha :D
    Mannen he :p

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goed dat je hebt volgehouden Eendje!

@ Jade: met 20 weken al! ik vond 28 weken al vroeg.

@ din0: ik zou dan toch echt ff nieuwe flesjes halen hoor.

Nou, kom ik net bij de Arbo... kijkt die mannelijke verpleegkundige mij met een wazige blik aan...

Als je met 3,5 week toch al met zwangerschapsverlof gaat, snap ik niet wat je hier doet en waarom deze afspraak is gemaakt. Kon ik dus binnen 5 minuten weer naar huis.

Nu ben ik aan het genieten van sinterklaasschuimpjes. Fout, zoet, maar oh zo lekkerrrrrrr.

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    Ja ik ben er wel mee bezig.
    Wat als mijn schoon ma niet snel genoeg is.
    Zij moet me ook naar het ziekenhuis rijden.
    Ze woont 4 etages beneden ons maar ja stel je voor.

Vind het wel heel erg voor mijn vriend hij wil zo graag maar het lukt hem gewoon niet:(.

Echo's ook alleen gedaan.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    zonder het door te hebben toch de hele zak met schuimpjes leeggegeten... oeps...

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    MayD.

Gwoon die kleine de schuld geven ;)

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ DinO: Dikke knuffel meid! Begrijp ik het goed en ga je bevallen straks met alleen je moeder en schoonmoeder, dus zonder je man? Moet voor jou en voor hem moeilijk zijn dat hij er niet bij zal zijn dan.

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hey dames!

ik ben er weer :D heerlijk weekendje uitgewaaid op Texel!! supermooi weer gehad en het was erg gezellig! nu weer lekker in ons eigen vertrouwde huisje! morgen weer aan het werk, nog 5 weken te gaan en dan heerlijk verlof!

vanaf nu probeer ik weer actief mee te lezen/praten!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik weet het niet precies. Ha had eerst urine gecontroleerd, was gelukkig geen blaasontsteking. Toen ik vroeg aan de vk waarom ze me dan toch nog doorstuurde naar het zh voor een kweek. Wilde ze niet op de zaken vooruit lopen, maar het kon evt een bepaalde bacterie zijn. En mocht dit het geval zijn moest ik ook een antibiotica gaan slikken. En dan zou ik ook overgedragen worden naar de gyn, en ook bij hem bevallen.
    Meer weet ik niet, duurt een week voordat die uitslag van de kweek er is. Vandaag gelukkig iets minder vaak harde buiken. Maar nog steeds erg vaak.
    Maak me niet echt druk, maar leuk is ook anders.

Wel leuk, vanmorgen weer allemaal mooie spulletjes binnengekregen. Kinderwagen, wiegje met alle aankleding erop en eraan, badje, boxkleed. Heerlijk! Me moeder heeft vanmiddag de lamp gekocht die ik graag wilde, en ook de gordijnstof. Dus die kunnen nu gemaakt worden..:D

@delilah, welkom terug meid! Je heb zeker mooie weer gehad. Fijn hoor!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zal ik doen :D

M.b.t. als het zover is... probeer je niet al te gek te maken met beren op de weg. Komt vast allemaal goed.

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MAyD het heeftr gesmaakt zeker? LOL :)

@delilah welkom terug meid!! :) Hopelijk batterijtjes weer goed opgeladen voor die 5 weekjes? :)

@Din£O ja als je liever hebt dat hij erbij is is het jammer he, maar ik heb er me al bij neergelegd, hebben de centen nodig dus ik snap dat hij liever gaat werken (maar dat is ons geval he) :) bij jou zitten er waarschijnlijk andere dingen tussen... Maar snap wel als je er soms effe mee zit! Heb ik ook! En geen bang je hebt meestal echt wel tijd genoeg hoor! Een eerste bevalling (zei mijn gyn) duurt meestal van de eerste wee 24-48u!! Dus normaal heb je echt wel tijd, natuurlijk niet wachten tot je het niet meer kunt houden he ;)

@Hier... Mag ik hier effe ROEPEN!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Sommige zagen het al op FB waarschijnlijk maar gvd ben het nu eeeecht beu!! Mijn broer en stiefdochter hebben het deze keer echt te ver gedaan!!! :'(
    Ze zijn op verlof naar Spanje bij m'n mama, ikzelf heb er bitter weinig contact mee omdat ze ook de moeite niet doet, maar daar gaat het niet over, zie ik net een foto op Fb staan dat ze daar zijn met mijn man zijn ex!!!!! Ik kan dat mens niet zien en zij mij niet maar wel op vakantie gaan bij mijn ouders!!! allez ben ik de enige die daar de logica niet van snapt??? :( pfff zit er weer effe door hoor! Mijn man was ook zo kwaad! Wel +punt, zijn verf gaan halen voor eindelijk beneden alles te verven en voor zijn frustratie een beetje weg te krijgen staat hij nu de keuken mooi te verven :) Maar goed mag er me niet druk om maken maar soms denk je toch echt dat mensen van 20 en 24 meer verstand zouden hebben he? Ach ja...

Sorry meiden moest effe van mijn hart!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ze hebben lekker gesmaakt hoor Eendje!

Wat een actie van je broer en stiefdochter zeg!!! Die zouden inderdaad beter moeten weten!

14. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden ik ben weer thuis..

ben erg moe moet alles nog lezen maar pff heb er ff geen puf voor. Hier nog steeds de zelfde pijn en mega veel vocht maar wacht wel tot donderdag. Morgen weer werken en daarna kom ik alles nou ja probeer bij te lezen xxxx

15. Vonnie wacht gewoon niet deed ik ook ....please als je je niet goed voelt bel!

Eendje pfft nou indd maar goed denk maar zo ze zijn niet wijzer

Deliah welkom terug

Nadesy mooi buikie

MayD zwanger of niet hier dus niet meer maar de schuimpjes gaan er hier in hoor haha

gister enorm lang in het wkz geweest de wond werd niet vertrouwd dus morgen weer naar umc voor de wondheelkundige, daarna kwam er nog een neuroloog gezien mijn verleden vertrouwde ze mijn hoofdpijnen ect niet, wachten wachten wachten ik dacht al hou me nou gewoon maar mochten om half 10 naar huis waren er om half 3 gelukkig ook nog ff ons meisje gezien,die doet het goed.
    maar ik was gister kapot, en emotioneel want steeds ons meisje achter laten pff
    maar goed wou nog wat typen weet het niet meer

Dino leef met je mee is het zijn angst? of financieel?

16. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Wen: Sterkte met het wachten op de uitslag van je urine kweek. Een week duurt lang.
    Wel leuk nieuws van al je babyspulletjes die binnen zijn!! Heerlijk om langzamerhand alles helemaal klaar te maken voor de komst van de kleine he? Moet je nu nog veel kopen?

@ Delilah: Fijn dat je zo genoten hebt afgelopen weekend. En echt lekker weer hebben jullie gehad inderdaad. Welkom terug!

@ eendje: Lekker is dat van je broer en stiefdochter! Snap goed dat je pissed bent. Pluspunt is dat je man nu heerlijk zijn agressie kwijt kan op jullie muren met de verf, haha.

@ vonnie: Welkom terug lieverd! Hey, als je zo'n pijn hebt en zoveel vocht vasthoudt zou ik eerder bellen en niet nog 3 dagen wachten hoor. Je bent geen aansteller als je de VK of huisarts belt, echt niet hoor. Jouw gezondheid en die van je kindje zijn zo belangrijk nu.
    Dikke knuffel voor jou!

@ Joyce: Wat moeilijk om je meisje elke keer achter te moeten laten. Ik leef erg met je mee. Ik hoop dat je Nienke snel in je armen kunt houden en dat je wond snel en goed heelt. Veel sterkte en ook voor jou een dikke knuffel!

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jade, het is heerlijk al die spullen. Wordt opeens allemaal zo echt dan. Eigenlijk hebben we nu wel alles. Alleen nu nog het kamertje aankleden. Gordijnen, wil een kleed op de grond, dingentjes voor aan de muur e.d. Heerlijk! Jij ook al een eind met het kamertje?
    Had eigenlijk dag of 2 à 3 verwacht voor de kweek. Maar duurt toch wat langer ja..

@joyce, lijkt me ook zo moeilijk om je kleine meisje daar achter te moeten laten. Zijn ze wel lief daar? Knuf!

@vonnie, ik zou ook echt bellen meid. De vk zei vanmorgen ook tegen mij. Goed dat je heb gebeld, we zijn zover in de zwschap nu dat we het niet meer zomaar voorbij kunnen laten gaan.
    Altijd bellen, liever 100x voor niks. Als 1 x te weinig. Daar zijn ze voor, doen hoor!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Joyce: ik vind je een enorme sterke vrouw hoor! Is niet niks wat je allemaal meemaakt nu. Dikke knuffel (en een paar digitale schuimpjes)!

@ Vonnie: als er iets is moet je wel bellen hoor... ik wacht normaal ook af, maar nu in de zwangerschap doe ik dat niet hoor.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    eendje wat een actie zeg van je broer en stiefdochter! kan me voorstellen dat je boos bent!

joyce kan me voorstellen dat het enorm zwaar is om jullie meisje elke keer achter te moeten laten! knuffel voor jou meis!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Joyce ja geloof ik best dat het moeilijk is!! Heb Noah toen hij 3d was ook naar het zh moeten brengen omdat hij niet wilde eten en telkens zure melk ophoeste. Uiteindelijk koe-melk allergie... Maar goed, ik bleef daar tijdens de nacht en ging enkel naar huis om me overdag te verfrissen en nieuwe kleren voor ons te gaan halen en huilde telkens ik hem moest achter laten en thuis ook... Alles was zo leeg he. Dikke knuffel voor je meid!!!!!!

@Vonnie ik zou niet wachten meid! Bel maar ze zijn er om op jou te passen en beter 1 telefoontje te veel doen dan te weinig meid! :) Let maar goed op jezelf en je kleine babytje

thnx meiden! Ben al blij dat ik me gal eens kon uitspuwen! grrr soms denk ik echt rot-jong! Maar goed dat denk je enkel stilletjes he! LOL

Keuken is bijna gedaan :D Mooi lichtgroen vint het met onze grijze keuken echt mooi passen :D Nu nog kijken of de rest erbij past LOL de lange muur die eigenlijk van voor tot achter loopt word lei-grijs, dan de keukenhoek groen, de eetplaats-muur wilde ik chocoladebruin en de muur van de woonkamer bordeaux :D Gaat wat geven LOL Maar is hier redelijk groot en wilde toch echt het onderscheid tussen de plaatsen hebben :) Ben benieuwd!! want tot nu was het allemaal wit wit wit :D

Deel Deze Pagina