Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    sorry effe stoom afblazen!! Zet mijn stiefdochter er net een foto op, van haar moeder mijn mans ex en mijn moeder grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
    Heb ze meteen alle 3 verwijderd van mijn fb, en nu mogen ze mijn kl*ten kussen hoor! grrrrrrrrrrrrr

hahaha sorry meiden voor de taal!!

Maar 1 ding is fijn! keuken is klaar :) Zal morgen na dat ik de troep opruimde eens een foto maken :D

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    Ja het is moeilijk maar ja bevallen moet toch gebeuren en mag niet alleen:(.
    Me vriend vind het ook heel erg maar het gaat niet.
    En vind het erger voor hem dan voor me zelf ben dan toch bezig met bevallen en merk denk ik niets van.

3. dinO je merkt het wel, hoop alsnog dat hij bijtrekt en er bij kan wil en durft te zijn

Eendje sterkte

even ego nienke is van 540 gram vandaag gewonden naar 665 gram gegaan:D

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    Eendje dit is mijn 2e bevalling.
    En uhh die 24u is larrie koek hoor;).
    Heb vanaf de eerste wee tot dat me ventje geboren is 10 uur gedaan.

Begon om 8 u met pijnlijke rug en toen dacht ik hey dit zijn weeen;).
    En 12u de vk gebeld en die zij neem 2 paracetamol en ga onder de douche.
    Pff die rug weeen doen pijn en kwart voor 3 weer bellen 3 uur was ze er.
    Vruchtwater geprikt had al 5cm en half 4 in het ziekenhuis aan de aperetuur (wilde ruggenprik) half 5 tjekken en had 10cm.
    Dus geen medicijnen maar persen.
    Dus snelle bevalling:$.

En dat hij er niet bij kon zijn is omdat hij het niet kan.
    Snap je hem werken doet hij niet op het momend:(

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.195
    1.859
    113
    Joyce denk wel aan je zelf hoor:(.
    Tis zo moeilijk je kindje achter laten.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een knapperd die dat kan :D :$

Ik ben benieuwd... ik ben zelf geen wit-fan, dus ik hou wel van kleur!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooi dat je meisje is gegroeid Joyce!

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden,

vanavond weer naar boven, want als ik met paps beneden ben, dan ben ik op mezelf aangewezen, aangezien paps niet achter de bar staat etc... dus morgenavond met mams beneden, dat werkt lekkerder... nu dus op de bank, fort boyard aan, en een schoppend mannetje in mijn buik!!

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @joyce, wat fijn om te lezen dat nienke gegroeid is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje grrrrr ik zou ook mega boos zijn zeg!dikke knuff lieverd!

@Vonnie welkm back!en ik zou gewoon je vk bellen hoor,dikke knuff

@Joyce meis,je bent een topper! jullie hebben en maken nu zoveel mee dikke knuff

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce ik had al gereageerd op hyves,maar echt super dat ze gegroeit is!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier morgen de groei echo,ik ben zo benieuwd hoe onze zoon ongeveer weegt :D

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy spannend hoor!! ikke overmorgen hihihiihi!!

hmmmzzz lekker joh, zit een zak bugles leeg te vreten!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi ooh leuk dan mag jullie je mooie zoon ook weer bewonderen :D haha goed bezig lekker

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nadesy: succes met de echo vandaag!

@ Moi: waren ze lekker, de bugles?!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD dankje wel meis!

Hier mega chago! bah soms mannen ga er maar niks over zeggen,maar ben er chago van en heb de neiging alleen te gaan naar de groei echo!ben er zo klaar mee

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

@ Nadesy: wat doet er op???? (hoeft niet, mag wel)
    @ hier: vandaag naar de vk. Ik ga mijn bevalplan doornemen. Ik heb nogal wat dingen opgeschreven, hoop dat ik niet te veel eisend overkom, maar na mijn vorige bevalling wil ik het dus echt gewoon heel anders..... Verder op verzoek van manlief nog ff vragen om een echo, hij wil zeker weten wat het geslacht is, voordat we aan de kaartjes beginnen. Ben benieuwd of ze het doen, want normaal gesproken zou ik pas met 35/36 weken weer een echo krijgen. Wij krijgen niet zoveel groeiecho's als sommigen (helaas).
    Verder gaat het hier redelijk. Vrijdag is Caitlynn jarig (alweer 1) en wij zitten te wachten op de komende discussies over het ophalen van Kevin. Ik heb daar dus echt geen zin meer in, iedere keer een week lang bakkeleien over hoe of wat.... Manlief is het ook helemaal zat en heeft gezegd dat als ze weer moeilijk gaat doen, dat hij dan Kevin maar niet ziet.... Vraag me af of hij dat echt meent of dat hij alleen maar sterk wil zijn voor mij..... (dan voel ik me dus weer schuldig, het is wel zijn zoon....). Nou ja, we merken het wel...

Groetjes,
    Elleke

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Joyce ach meid das geen goed nieuws... das SUPER nieuws :D
    Ow das echt fijn te zien dat je kleine meid vooruit gaat!! :D

@DinO dikke knuffel meid! Moet niet fijn zijn voor je, maar wij denken aan je he!

@Nadesy geniet van je kleine mannetje te zien he :) Is het de laatste voor de geboorte of krijg je er nog 1 ertussen?

@buddy hahaha lekker he :p Ik eet ze tijdens de zw wel niet :p Ben niet zo een chips-fan nu... :D Maar anders lekker! met blokje geitenkaas om te soppen ;D mmmmmm lol

@Doglover ik denk voor een bevalling dat je een beetje veeleisend mag zijn he, je moet je tenslotte op je best voelen he... En die echo hoop dat je hem krijgt meid!! :) En jah is moeilijk he kinderen uit vorige relaties, ken er alles van :( jammer genoeg en ze MOETEN altijd moeilijk doen aan de andere kant! versta ik dus niks van he! Waarom de mensen niet gewoon laten leven en gelukkig zijn... Nee altijd tegen werken. Hoop dat jullie het nog makkelijker krijgen meid!! Geniet van jullie verjaardag he!!

@hier goh de keuken is klaar Ö Vind het zelf zooooo mooi en fris :D Heb gisteren gelijk de hele keuken een buurt gegeven, hoezo hormonen hahahahaha Vandaag doet hij de rest, en heb gisteren nog een hele mooie eetplaatst online gekocht :D Mogen we vandaag nog gaan halen dus dat word mooi :D (hoop ik he LOL) Maar me niet meer druk in de anderen en jah nu is het enkel nog mijn gezinnetje he voor hem kan zijn dochter nu ook de hoogste boom in, want ze pest natuurlijk hem het meeste he ;)
    Maar ach ze zijn niet slimmer...

Zo hier beginnen meubels leeg te maken en plaats maken he :D
    Later meiden :)

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Elleke: vervelend zeg, over het ophalen van Kevin... kan me voorstelen dat je daar nu helemaal niet op zit te wachten. Over de weken echo: ik heb gewoon heel brutaal gevraagd of ze dat ook deden en toevallig was het net besloten, misschien bij jouw VK ook?

@ hier: Net bij de HA geweest. Ik was er al bang voor, maar aan mijn schouder en pols wordt tot na de zwangerschap niks gedaan. Ik moet maar rust nemen (nog meer!!!)... tja, ik zit mijn tijd wel uit.
    Daar kunnen die ontstekingen ook nog wel bij...

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MayD ai meid pijnlijk denk ik!! :( Maar ja 1 keer je zo een klein mensje met je meedraagd geven ze idd niet veel medicatie enzo he... hopelijk kom je je 10 weekjes goed door! dikke knuffel! :)

Deel Deze Pagina