dames ff snel, heb gisteren de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit en kindje ligt prima op schema, was erg fijn om te horen! alleen heb ik nu sinds vanmorgen erge buikpijn rechtsonder in mijn buik en ook achter in mijn rug. net de vk gebeld omdat het me toch niet echt lekker zit, nu mag ik vanmiddag om 5 uur langskomen gelukkig! pfff zit me echt niet lekker, misschien een van jullie die hier iets in herkend of een idee heeft wat het zou kunnen zijn? hoop maar dat het niets bijzonders is
Hey meiden, net mijn 2e halve paracetamol ingenomen en ik lig lekker op de bank onder mijn dekentje... Mijn moeder heeft speciale keeltabletten mee met citroen erin... Smaken vies maar ja... Nu lekker een uurtje liggen...
Wow meiden, ik mocht maar liefs 9 pagina's bijlezen! Thanks, haha! Moi, veel beterschap meis. Dikke knuf! Ik las veel over babykleertjes en de maten. Onze oudste werd bij 34 weken al geschat op 6 pond dus ook voor de zekerheid maar 62 gekocht, ja weten wij veel. Dus toen we met 36+5 weken naar het ziekenhuis mochten ivm. gebroken vliezen maar wat spullen bij elkaar gegrepen en gegaan. Tuurlijk hadden we maat 62 mee genomen. En toen na enig hard werk er een meid werd geboren die 45 cm was en 2830 gram woog zaten we mooi te kijken met onze maat 62, haha! En tja, dan krijg je zoiets. Ze heeft de eerste weken maat 44 aangehad!
Nadesy, zorg dan maar dat je goed slaapt anders duren de nachten lang... succes! Ik zat net op internet wat te neuzen voor kleertjes. Ze hebben bijna niets unisex. Of alles is zo zoetig wit! Zit er nu aan te twijfelen of we het dan toch zullen vragen, haha! Hoeze nieuwsgierig!
ahhaha zondagskind ja das moeilijk he zo'n kastje vol leggen met unisex kleren... De meeste pakjes zijn al jongens of meiden-achtig Ik zou zeggen vraaaaageeeeeeeeeen meid
we zijn weer terug van de vk (heb ondertussen ook ff gegeten ) en gelukkig lijkt alles prima! ze heeft ff naar het hartje geluisterd en dat klonk prima, maar was ook niet echt bang dat er wat met de kleine aan de hand was omdat ik hem gewoon heel de dag wel voel en vandaag ook gewoon gevoeld heb! ook heeft ze een inwendig onderzoek gedaan en alles zit gelukkig potdicht van binnen, daar maakte ik met toch wel een beetje zorgen om! ze vermoed een blaasontsteking dus nu moet ik morgen ff naar de Ha urine inleveren, we zullen het wel zien, maar ben gelukkig weer gerustgesteld! hopelijk word de pijn nu ook snel minder want fijn is anders natuurlijk gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en alles zag er echt prima uit, de kleine ligt goed op schema en was al mooi aan het draaien en trappen haha mooi om te zien hoe de kleine alweer gegroeid was! 25 cm en 340 gram is hij nu al! Mayke mooi buikje al meis! hier nog een plaatje van onze mooi zoon
Ladys Deze mevrouw zit voorlopig nog op een hele grote roze wolk! Ze liet gelijk haar spleetje zien zoals de engelse vrouw het zei! Ben zo blij............... Hier een mooie echo foto
Hammelientje zó mooie duidelijke foto zeg! en wat leuk een meisje! gefeliciteerd! geniet er lekker van!
ben ook zo blij dat ik het hier wel openlijk kan vertellen! Het had een dubbele gevoel omdat ik morgen eigenlijk uitgerekend was van mijn miskraam! Op andere netwerken maak ik het niet bekend ivm schoonfamilie! Zo trots en een naam hebben we al! Volgende week nog de 20wk echo en dan wachten totdat onze kleine meid komt! De vrouw denkt dat ik miss ook iets verder ben omdat het kindje al zo mooi was voor de 19 weken, dus ga voor de zeker heid nog f navragen volgende week! O, ja nog 1 foto van mijn buik vandaag nog f spammen
Owwwh meiden ik krijg helemaal kippenvel van jullie mooie echo's @Hammelientje woehoeee Roze gaaaaaf! gefeliciteerd
Hammelientje mooi buik heb jij al zeg! en kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent hoor! is toch ook super!
Nou laatst hier bij de vk geweest en gevraagd hoe dat zat met de berekening!omdat ik zelf eerst op 6 januari uit kwam en de echo van 8 weken 1 dag op 8 januari niet erg 2 dagen verschil,toen kreeg ik 13 weken echo die kwam ook uit op 6 Januari en de geslacht echo 15 weken en 1 dag kwam ook uit op 8 januari dus ikke nagevraagd aan de vk hoe dat zat wat ik nu kon aanhouden maar tegen woordig schijnt dat als je 8 weken bent dat ze dan het beste kunnen opmeten,ik zeg waarom zijn die termijn echo's dan vaak pas rond de 12 weken,vond het zo vaag iets maja hahaha