Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja bij jullie is natuurlijk alles open... hier zijn de scholen en de winkels dicht vanwege Allerheiligen.... om 14 uur is er een mis, en dan is daarna de Modeshow... dames in het bont, en mensen die je het hele jaar door niet ziet! heerlijk om naar de begraafplaats te kijken hoe dat eruit ziet hahahahahahaha!!!!

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Haha, ben nu bezig met de slingers aan het ophangen, en huis te versieren. Vanmiddag komen er al wat mensen koffie met taart eten. Vanavond uitegbreid buffet. Om vanavond los te gaan, op de dansvloer die ze nu aan het aanleggen zijn in de tuin. En oh ja, om een uurtje of 10 vanavond vuurwerk voor de hele stad. Hahahahaha..;):p;)

Krijgen we weet foto van je breiwerk?

Ti's hier ook heerlijk weer, eens kijken of we vanmiddag even in de zon kunnen gaan zitten..

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen feli met je 30 weken :D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier terug van de groei echo!
    kleine mannetje doet het goed zag er allemaal goed uit,hij weegt NU 1800 gr het ging allemaal erg snel hahaha maja wel fijn dat alles er weer voor zoverre goed uit zag

oooh ja hij lag nu netjes met zijn hoodje naar beneden hahahaha maja hij kan rondjes draaien hahaha
    we zullen zien met 35 weken :D

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Wen gefeliciteerd 30 weken over helft nu gaat echt hard:D

Moi dat gaat de gyn zeker wel zeggen veel rusten soms erg moeilijk. Sterkte meid xx

Minim Kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent. Wel lekker dat je nu minder last heb van je rug en bekken houden zo.

Joyce wat super zeg jullie kleine meid doet het echt goed. Nu jij nog hoop dat de wond snel zal genezen en dat je Nienke kan vasthouden.

Jade heerlijk naar de zwaluwhoeve dat word zeker genieten en relaxen. En vanavond weer je meisje zien heerlijk jaloers erop:D.

Nadesy leuk groei echo heel veel plezier.

Zo vandaag een pijnloze dag dus het kan nog wel pffff heerlijk nu hopen dat het zo blijft dus wacht nog ff met bellen. Ja vocht hou ik nog wel heel erg vast maar ja daar kan ik weinig aan doen zwel helemaal op. Ga zo ff lekker liggen ben behoorlijk moe net klaar met werken. Maar wist niet dat er een hyves was ga me gelijk aanmelden altijd leuk xxx

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    leuk!! ik kom ook, heb wel trek in een hollands buffet, heb je kaassoufflees?????MMMMMMMMM lekker dansen, feestjeeee!! ;)

ja ik zal straks eens een foto van mijn breiwerk maken, ik zal ook even een foto van mijn buukske maken, die dijt aardig uit ineens :) nu ben ik niet dik, maar echt zwanger :)

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Fijn dat alles goed was. 1800 gram is dat gemiddeld voor jou termijn nu. Of daarboven of onder?

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh lekker kaassoufflees!! Ga ik regelen voor jou..:)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik zag een paar midden lijnen en 1 boven lijn! wat alles inhoud geen idee
    kan wel foto van maken hahaha kun je het zien!

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat is zooooo lekker kaassouffle, die hebben we alleen niet hier :( *SNIK*

@nadesy fijn dat alles met de kleine, groter wordende man goed gaat :) was manlief mee of ben je alleen gegaan?? *KNUFF*

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nadesy: een flinkerd al met 1800... jongens zijn toch altijd ietsje forser dan meisjes? Fijn dat alles goed was!

@ Moi: tja het toverwoord he *rust*. Ben benieuwd naar jouw breiwerk!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja, inderdaad, rust... maar ja, vanaf de 18e ben ik in 'mutterschutz' en dan mag ik dus niet meer werken.. ach ja, met een eigen bedrijf zit je nooit stil, daar niet van, ik vind het al ellendig genoeg dat de rest zich de poten uit zijn lijf loopt en ik op de bank zit...

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik krijg steeds een formulier mee, daar staan van die cuve op, die ik daarna bij de vk inlever. Kan dan precies zien of ze gemiddeld, daarboven of daaronder zit. Als het goed is staat daar ook een percentage op. Daaruit kan je ook opmaken of je boven of onder gemiddeld zit.
    Dat ze dat niet hebben verteld.
    Maakt niet uit hoor, maar vind het gewoon interessant om te weten hoe zwaar jullie kleintjes zijn. En hoe dat op gaat.

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hier in oostenrijk krijg je met 8 weken een 'mutter-kind-pass' hier in worden alle onderzoeken geschreven, en alle bloeduitslagen etc... ook wordt de groeicurve aangestipt hoe het kindje groeit... bij mij de laatste keer hoofd en buik bovenste lijn en de rest gemiddelde lijn... ben benieuwd wat het donderdag is hihi! hier in oostenrijk zijn ze best streng, als je je niet aan alle onderzoeken houdt, heb je ook geen recht op kinderbetreeungsgeld...

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi ja manlief was mee heb hem vanmorgen ff flink gezegd wat me dwars zat hihih
    Dat is weer een nadeel hebben van een eigenbedrijf he dikke knuff

@MayD valt wel mee als ik bij 32 weken kijk staat erbij 1800 gr hahahaha

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen ja ik ben net zo nieuwsgierig als dat jij bent hoor heb foto van gemaakt ff aan het uoloaden hihihi

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik kom zelf uit een ondernemersgezin en ik snap het helemaal. Maar de kleine en jouw eigen lijf zijn nu net wat belangrijker!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Klinkt goed toch?

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen speciaal voor jou haha

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Haha, leuk. Nou dat is perfect toch. Bijna precies gemiddeld op alles.
    Leuk om te vergelijken. Bij mij was ze de laatste keer ook zo. Dus zal nu ook rond dit gewicht zijn.
    Ik heb er met 31 wkn 6 dagn weer 1. Leuk kunnen we weer vergelijken.

Deel Deze Pagina