ja inderdaad, tis een groot nadeel van een eigen bedrijf... maar ja.. een lichtpuntje, morgen zijn we dicht, dan ga ik me toch slapen!
jawel dat is ook wel zo, ik ben over 18 dagen al vrij jullie nog wat later toch??? althans, hier is het 8 weken voor en 8 weken na... en na die 8 weken na nog een 2 jaar na in mijn geval
@Moi ooh heerlijk zeg!geniet er maar lekker van @Wen jaaa ik vind dat ook leuk om te zien dus die van jou straks ook showen he hihihi
@ Nadesy: Woah, 1800 gram al! Klinkt best zwaar al vind ik, hahaha. Toch al bijna 2 kilo. Fijn dat alles goed gaat met de kleine man. Mooi, zo'n curve. En al met het hoofdje naar beneden he, jullie kleine is goed bezig. En jij ook dat je tegen je man hebt gezegd wat je dwarszit meis. Soms is dat echt nodig he. @ Vonnie: Ik ben blij dat je eindelijk een pijnloze dag gehad hebt meis! Lekker rustig aan de rest van de avond. @ Moi: Oh fijn dat je officieel nog maar 18 dagen hoeft te werken. Maarja, met een eigen bedrijf ligt het anders dan wanneer je buitenshuis werkt natuurlijk. En na de bevalling nog 2 jaar verlof! Lekker!!
ja inderdaad, ik woon ook nog eens hier in het bedrijf, dus ben er eigenlijk altijd... ja, die twee jaar zijn verlof, Karenz heet het, en je mag er ook nog bijverdienen! Nou, dat komt dan goed hoor, ik werk er een aantal uur bij, en tussendoor zorg ik lekker voor de kleine hummel!!! Heerlijk toch! In mei begint de drukke periode weer, en die meiden die dan komen, ik ken ze al 3 jaar, het zijn vaste gasten, die gaan dan een dagje naar venetie, en hebben me meegevraagd... Denk dat dat wel goed gaat komen, maar dan heeft lief pappadag hihiihi leuk he plannen!
@Jade ja het is al bijna 2 pakken suiker hahah! en als ik dan lees hoeveel die van Joyce weegt denk ik waaauw echt klein en zo dapper is Nienke!
Joyce wat een goed bericht dat jullie vechtertje zo goed gegroeid is! Nadesy fijn zeg dat alles goed was bij de groeiecho en dat jullie ventje het zo goed doet! moi alvast veel plezier voor de groeiecho morgen! eendje fijn dat de keuken klaar is meis! en kan me zó goed voorstellen dat je pissig bent op je stiefdochter en broer! Mayke sterkte meis met je pols en schouder gewoon mooie k*tzooi meis! MiniM fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Jade veel plezier met de echo vanavond, en wel rustig aan doen he meis! niet fijn dat je niet kon slapen van de pijn! moi kl*ten zeg dat je zo'n last hebt van je rug! doe je rustig aan meis? Wen gefeliciteerd met de 30 weken! vonnie fijn dat je vandaag een pijnloze dag hebt gehad! houden zo! hier weinig nieuws te melden, wel realiseer ik me mede door de verhalen van jullie dat ik best een beetje geluk heb dat ik echt bijna nergens last van heb, lijkt me zo kl*ten als je rug/bekken e.d. zo'n pijn doen, leef met jullie mee dames, maar toch wel erg blij dat ik tot nu toe daar nog totaal geen last van heb. hopelijk blijft dat ook zo! wel ben ik echt enorm moe en heb ik echt een conditie van een vrouw van 80, als ik de trap op ben gelopen ben ik echt compleet buiten adem, maar dat heeft waarschijnlijk ook wel een beetje met mijn lage bloeddruk te maken, laatste keer was mijn bloeddruk 100/40 en dat is toch best wel erg laag, maar mag verder niet klagen als ik lees hoe moeilijk anderen hier in het topic het hebben, petje af voor jullie meiden!
heee meissie ik doe rustig aan hoor, er wordt op me gepast, en ik let zelf ook goed op... ja, die rugpijn is vervelend, ff melden bij de gyn donderdag en dan zien we het wel... vanmorgen voor de drukte begon een halve paracetamol genomen, kan geen kwaad toch... en morgen lekker dicht, dus dan kan ik lekker op de bank hangen
Hoi allemaal, Nou de verstopping is verholpen en ook is de elektra helemaal nagekeken en vervangen. Dus wonen nu weer in een veilig huis. Ook op het werk alle irritatie besproken dus was een goede dag. En me keurig aan mn uren gehouden. En morgen een dagje vrij dus zie alles weer zonnig in! Daarbij gaat het (AFKLOPPEN) goed met mn rug en bekken. Voelt wel wat beurs, maar ben nog steeds erg blij hoew het nu gaat ipv de afgelopen weken! Jade, hoe was je vrije dag? En veel plezier met de echo bij de Fontys. Hoop dat je wat mooie plaatjes te zien krijgt! Moi, bugles! Heerlijk! Met smeerkaas! Rug, ik had dat ook zo en bleek dus echt iets klem te zitten. Bij mij is het nu minder na het blijven doen van bekkenbodemoefeningen. Wen ,30 weken! MOOI! Gefeliciteerd! Ikke morgen! Nadesy, fijn hoor dat alles goed was bij de echo! Vonnie, fijn hoor dat je geen pijn hebt! Genieten en zo houden! Nog ff een vraagje, wie weet hebben jullie t ook... Ik heb rechts echt een mega brandend gevoel net onder mn middenrif/ rib. Al wat weten en trekt weg als ik wat meer naar achter hang/ zit / lig. Als ik aan tafel zit dan is het snel terug. HErkent iemand dit?
Ik ga de 25e met verlof (6 weken van tevoren omdat ik al in de ziektewet zit)... @ Delilah: wet heerlijk toch, zo weinig klachten. Heel lief dat je meeleeft meis.
goedenaaf. dank je wel. Me toetje is op en nu hihi. Heb vanmiddag een lekker broodje bal gegeten . zo zwaar al die van mij werd geschat op 1500 gr hmmm. Is het niet de baby die hoog ligt en ergens tegen aan drukt??
Ik gok maar ff dat je het tegen mij had hahaha want zie geen namen erbij! wanneer hebben ze bij jou een echo gemaakt dan?
Nou ik ging gisteren hier naar de apotheek voor rennie's ik heb er zo last van mijn keel die voel ik langzaam verdwijnen maar toen kwam ze met een drankje aan zetten was beter en dat zou de ha ook hebben voorgeschreven blablabla naja prima,nou tis niet te pruimen,vanmorgen na het eten ingenomen tweede keer dus 5 min later alles eruit gekotst durf het niet meer in te nemen nu dan maar meer melk drinken dat verzacht ook wat bij me!
owjee haha. Ons ventje was 3030gr mooi toch hoop niet dat dit 8ponder is. Want moet me nu wel gaan gedragen he . Bevalling van me ventje was echt een hel luisteren lukte me niet. puffen hoezo puffen haha ojeej help! Zuurbranden lekker gewoon rennies kopen bij de drogist
zo zo meiden jullie kletsen er nogal aan verder hahaha Sorry alles gelezen maar dus niks onthouden :s Enkel Nadesy wauw al bijna 2 kg betekend dat de bv niet zo ver meer weg is he hahahaha Joepie Ben benieuwd hier in 14d naar de gyn De laatste keer was het 866 gr zou dus nu zo'n kilo bij moeten zijn he Zo het verven gaat verder het bordeaux is niet echt onze zin maar afwachten tot het helemaal droog is hoe het eruit ziet... Ben begonnen met alles terug in de kasten te steken maar ben opgehouden, morgen verder doen. Krijg de hele tijd harde buiken en mijn rug amai amai Nu met de kleine in bad en dan hop in bed Mama is dood-op! kleine niet hoor, heeft weer van 17 tot 20 geslapen hehe