Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Ninja welkom terug meid!!! En wauw zooo een mooi kamertje!!! Lijkt zo uit een boekje!! :D

@Elleke ai meid jammer dat je er zo'n nare herinnering aan hebt... Het is niet fijn ,maar echt akelig zou het niet mogen zijn he... hopelijk kom je een beetje van die angst vanaf wat dat gaat de boel nog meer ophouden he... Denk maar aan het kleintje dat eruit komt! :)

@foto's ga meteen enkele maken, enkel de kaders moeten nog een plaatsje krijgen das voor straks :D

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @ninja mooie kamer zeg!!!!!!!!!!!!!!!!

@all straks naar de gyn spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en straks zal ik ook ff een foto laten maken van mijn buik! die heeft gisteren ook rustdag gehad net als ik, heb heel de dag en avond voor pampus op de bank gelegen, en vannacht ook geslapen, goh, zou het nodig zijn??? :cool:

Nu ff ontbijten en dan over een klein uurtje weg :)

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hier de eetkamer-keuken :)

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    En de eetkamer-woonkamer :)
    Ikzelf vind de kleuren echt mooi maar ja het moet je stijl zijn he ;)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Heb sporadisch bij gelezen, ben niet zo lekker geweest de laatste week. Word steeds moeilijker weer met misselijkheid en vermoeidheid. Kan geen 10 min staan want dan zie ik alles draaien, ben door de VK georderd dat ik meer moet eten....maar krijg het gewoon niet naar binnen!!

Vanmorgen een groeiecho gehad!! Alles goed. Benen en hoofdje bijna 32 weken en buikje precies goed....net zijn zusje hihihi.

HOe is het hier? Nog dingen gebeurd? Kan er iemand ff een kleine update geven misschien hoe alles is? Thx!!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Eendje: mooi resultaat hoor! Ik hou er wel van.

@ Antares: ik heb een geheugen als een zeef, dus ik denk niet dat je veel aan me hebt m.b.t. updates.... Vervelend dat je je niet goed voelt. Wel fijn dat het met de kleine goed gaat!

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden, wil als het mag graag hier weer inhaken...
    gaat hier nu stukken beter... heb eindelijk weer energie en die benutten we ook maar :D dus net heerlijk door het park wezen wandelen...

hier de hoop op een klein meisje opgegeven.. ze loopt nu nl al 1,5 week voor op de groei.., dus ze zal haar broers wel achterna gaan.. (die waren 8,5 pond)

kamertje moeten we nog mee beginnen.. eerst moet onze kamer klaar en die begin nu op te schieten... ga zaterdag iig de aankleding uitzoeken op de jonge gezinnenbeurs.. word grijs/lila. meubeltjes hadden we nog van de jongens, net als de kinderwagen...

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @dino haha wat een verhaal die man. haha ik zou heel hard moeten lachen denk ik

@ninja goed dat je aan jezelf denkt meis en 50 % minder gaat werken ik doe het ook vanaf deze week en moet zeggen nu ik meer rust heb neem ik ook meer rust. heb elke dag nog geslapen smiddags haha. vanmiddag word het hem helaas niet want ik moet werken.
    mooi kamertje:D

@doglover wat vervelend zeg dat je flashbacks krijgt. hopelijk is dat gauw weer over en je weet wat ze zeggen elke bevalling is anders.

@eendje wow wat mooi zeg..hey die bank had mijn moeder ook:p

@jannie oh de jonge gezinnenbeurs ik wou daar ook graag heen maar met met rug is dat niet verstandig.. veel plezier.. en welkom terug

@hier ik werk nu dan wel 50% maar heb nog altidj geen puf om overal op te reageren hier ik probeer het wel. lees voornamelijk via mijn telefoon mee..

zal zo ff wat foot's van ons kamertje en wiegje posten.

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    het wiegje bij ons op de kamer en het bedje op de slaapkamer. de gordijnen krijg ik er neit op

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,

Net wakker, dus heerlijk uitgeslapen!
    Voel me echt stukken beter nu mn rug/ bekkenklachten minder zijn. Ik werk halve dage, dus rust meer en ook dat doet goed!

Ons kamertje is qua meubeltjes enz ook klaar, ook al veel gekocht voor de aankleding, maar t wassen enz ga ik in mn verlof doen.

Moi, succes vandaag en lekker genieten.

Antares, sorry ik kan je ook niet echt bijpraten...

Eendje, wat een kleurrijk geheel!

Dino, t ligt vast aan mij maar snap je verhaal niet helemaal... Maar volgens mij rook jij nu gewoon door en zei iemand daar wat van??

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja waaaaaauw meis wat een mooie kamer zeg voor jullie meisje straks!

@Eendje waauw mooi huis! lekker ruim

@Moi meis succes straks ikke is benieuwd hoeveel jullie zoon weegt hihi

@ Toekomstigemam mooi wiegje en kamertje!

@Jannie waauw mooi gewicht,ze zeggen toch ook dat de kids steeds zwaarder worden hihhi al hoop ik het niet voor je!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    blije doos, gisteren tijdschrift gehad en ook apart een bon om hem op te halen. Had hem al via mail, maar geen tijd gehad....

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!

Ik haak ook weer in.... Nog steeds veel verdriet om het verlies van onze kat, maar het slijt wel.
    Ben erg moe de laatste tijd en veel last van m'n bekken. Doet echt zeer met lopen, echt balen!
    Bij dochter had ik daar geen last van, maar daar deed ik zwangerschapsgym en veel bekkenbodemoefeningen. Zal dat dan echt helpen? :)

Blije doos kan ik ook ophalen. Niks via mail gezien, maar inderdaad tijdschrift met apart ophaalbewijs gekregen.

Ninja, prachtige kamer!!
    Eendje, mooi huis heb je!
    En ik zag nog een mooi bedje voorbij komen :D

Verder haak ik nu weer in hoor.... Het valt me allemaal niet zo mee, maar komt vast goed!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hadden jullie bij de blije doos ook het afhaal bewijs met uiterlijk 2 november? heb er maar ff achteraan gebeld.. kreeg vervolgens een mail en die is tot 30 november... heb ik tenminste tijd om hem op te halen..
    zag een mooi wiegje voorbij komen...
    heb alleen een foto van de wieg terwijl de oudste erin lag... is de wieg van de oudste niicht van mijn man en opnieuw bekleed met mijn trouwjurk...

Bekijk bijlage 195853

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja ik denk het wel. Ik had ook veel klachten en heel erge pijn en sinds de gym en bekkenbodemoefeningen is het veeeeel minder!

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @ninja, wauw wat een mooie kamer zeg! inderdaad net uit een boekje! fijn dat je sm dat allemaal kan zeg!
    @eendje, ziet er netjes uit, mooi ook die keuken met zo'n (soort) eiland!
    @toekomstige mam en jannie, wat een mooie wiegen zeg! hou daar echt van (terwijl ik normaal echt ben van heel strak haha)
    @moi, bah wat een kerel zeg! heeft hij toch niets mee te maken wat jij doet! (af en toe net alsof je publiekelijk bezit bent he dan...) succes bij de gyn trouwens!
    @doglover, morgen alweer een jaar, niets gek dat je dan terug denkt hoor (hier hetzelfde geweest) spannend blijft het toch maar gewoon goed bespreken zodat je er wel ontspannen in kunt gaan! en je hebt nog even hoor ;)
    @hier, net bij de gyn geweest, alles was goed. harde buiken doen gelukkig verder niets dus goed teken. verder niet heel spannend hier. kamertje moet nog steeds het gordijn opgehangen worden *schaam* maar gaat dit weekeinde eindelijk gebeuren, dan komen de pics!

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ow hoe zit het eigenlijk met die bon voor slagharen? kun je die gewoon printen en gaan? lijkt me wel wat voor mijn nicht namelijk.... (zie mezelf niet echt in de atracties haha)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik wilde er niet over beginnen, maar dat dacht ik dus ook...

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zo eindelijk weer thuis alles was goed bloeddruk weer iets lager. Alleen schrokken ze wel dat ik erg veel vochtvasthoud en dat ik me zo beroerd voelt de symptomen die ik heb zijn wel klachten voor een hogebloelddruk word in de gaten gehouden volgende week vrijdag terugkomen dan ook gelijk groei echo. En ik moet stoppen met werken zij de arts pff vind dat best wel moeilijk. Zo nu ff wat eten en beentjes omhoog relaxen kom later weer maar ik voel me niet fit hartklopping benauwd bleehhh

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Doe maar kalm aan Vonnie!

Deel Deze Pagina