oh nog ff dit heb zo met me vriend te doen.. ik snurk de laatst tijd heel erg en hij slaapt daardoor heel slecht..
@ Elleke: Gefeliciteerd met je kleine meid! @ Nadesy: erg vervelend, kiespijn... ik leef met je mee @ Toekomstigemam: die mannen hebben het ook niet makkelijk hoor...
@toekomstigemam hahaha je bent echt niet de enige meid... Gelukkig slapen mijn mannen erdoor Maar als mijn man moe is en hij snurkt (weer) eens kan ik niet slapen Maar nog enkele weken dan snurk jij niet meer,... Dan moet de kleine eten hahaha
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 6 januari - din0 - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Totaal: 26 Jongens: 9 Meisjes: 13 Onbekend / geheim: 5 Geboren: 10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke (26w3d) Afspraken 4 november Jade86 - 3D/4D echo (poging 2) 10 november jannie1980- intake kraamzorg 14 november Eendje - groei - liggingsecho gyn Escal - controle vk 15 november Toekomstigemam - controle vk Delilah86 - controle vk Delilah86 - intake kraamzorg MayD - controle VK jannie1980-controle VK 24 november Escal - controle gyn
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 6 januari - din0 - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 7 januari - Maitestar23 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje -Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen -BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 14 januari - MamaT - 3e kindje - ?? - BV - ZH 18 januari - Zondagskind- 3e kindje -Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 20 januari - Jade86 - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 24 januari - Vonnie32 - 1e kindje - Meisje - BV - TH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Totaal: 26 Jongens: 9 Meisjes: 13 Onbekend / geheim: 5 Geboren: 10-10-2011 - Joyce1982 - Nienke (26w3d) Afspraken 4 november Jade86 - 3D/4D echo (poging 2) 10 november jannie1980- intake kraamzorg 14 november Eendje - groei - liggingsecho gyn Escal - controle vk Zondagskind - controle vk 15 november Toekomstigemam - controle vk Delilah86 - controle vk Delilah86 - intake kraamzorg MayD - controle VK jannie1980-controle VK 24 november Escal - controle gyn
Ik heb mezelf er even bijgezet! Knap he, dat ik dat zelf kon, haha! Elleke, proficiat met jullie kleine grote meid! Nadesy, auw! Hoop dat het intussen minder is geworden. Toekomstigemam en MayD, waarom zouden die mannen het makkelijk moeten hebben, geloof dat wij het nog altijd moeilijker hebben, haha! Enne Eendje, jij bent echt een grappenmaker!!
Zondagskind ben het helemaal met je eens waarom zouden hun het makkelijk hebben.maja hij moet wel gewoon werken en door mij slaat hij slecht en gister doordat hij zo prikkelbaar was vn slechte slapen had hij zelfs woorden met collega.ga me zo schudig voelen haha
Goeiemorgen deze morgen . @ snurken had ik van de week ook heel zachtjes merkte het zelf. Zolang me vent niets zegt haha. Heb last van me oor:S al 2 dagen doet niet zeer maar lekker als anders. Heb een foto gemaakt van mij zelf lol wat een dikke buik heb ik zeg pff. Zal eens kijken of ik hem er op krijg
Toekomstigemam, je hebt helemaal gelijk! Ik was mijn man laatst een keer kwijt en toen lag hij bij onze Siem op de kamer. Tja, zo kan het natuurlijk ook. Hij baalt er ook wel van... maar het is nu even niet anders.
juist ik denk nog steeds dat wij het het hardst hebben he LOL Vroeg eens aan mijn man of hij ons meisje eens een dagje wilde overnemen, gwn 1 dagje van de 280 is toch niet veel gevraagd he?! Zei hij nee nee hou ze maar warm bij jou je doet dat goed hahaha... Heb er zelfst bij gezegd je mag op de bank blijven liggen, hoeft niets te doen, ik doe alles voor je maar toch wilde hij niet ruilen Och ja kon dat maar eens he... Zo 1 dagje
Eendje, wat dat betreft denk ik wel dat onze mannen iets heel bijzonders missen. Ze kunnen het alleen aan de buitenkant voelen maar dat voelt natuurlijk heel anders dan hoe wij het voelen. Onze kids weten niet dat ze een broertje krijgen, trouwens dat weet niemand behalve jullie. Maar afgelopen maandag avond zaten zijn billen hoog in de buik dus ik vroeg aan onze Siem of hij de billen van de baby wilde voelen. Nou ja, dat wilde hij wel. Hij heeft zijn hand op mijn buik zet grote ogen op en zegt, "Ik voel een piemeltje!" Hahaha!
Da's waar, voor hen is het natuurlijk nog een beetje ongrijpbaar allemaal. Mijn man klaagt gelukkig niet over mijn gesnurk. Ik snurkte ook al voor ik zwanger werd, dus da's niks nieuws. Ik word zelf wakker van mijn eigen gesnurk omdat ik minder diep slaap dan voorheen hahaha... wat een bak of niet dan!
Hoi Meiden.. Ninja meid wat een mooie buikje en de babykamer wauwww echt gaaf zeg leuk gedaan. Doglover gefeliciteerd met je dochtertje verjaardag. jannie wat een mooi wiegje.. Ik snurk ook nu erg veel pfff nooit gedaan vriend slaap er slecht door voel me daar echt schuldig over. Hij moet de hele dag nog werken maar ja kan er ook weinig doen hoor hem ook niet klagen hoor zegt ook zelf dat ik er niks aan kan doen. Ik heb vandaag erg veel last van ongikrampen echt vervelend en pijnlijk en ja hoe het voor de rest gaat nog steeds het zelfde ff in de gaten halen anders toch maar balen voel me net zo klager.
@ninja, wat een prachtbuik zeg!!! @doglover Van harte met je meisje!! en mmmm lekker een appeltaart!! en de stress, kijk daar idd mee uit, daar hebben de beebs snel last van... laatst een aflevering van de babyfluisteraar gezien, en dat kindje was helemaal van de kaart elke keer, wat bleek, tijdens de zwangerschap had mamma stress met pappa, en daar bleek het kindje last van te hebben... @jannie volgens mij had ik al gereageerd, maar ja, ik wil BV gaan geven, of het lukt is een tweede, zo niet, dan ga ik niks forceren trouwens... vind het iets moois, maar het moet wel leuk blijven... alleen met het bedrijf hier wordt het wat zwaarder, omdat ook dat doorgaat... @jannie, wat voor werk doe je, dat je tussendoor klanten hebt???? @roken, ik rookte 8 jaar geleden, en ben van de ene op andere dag gestopt, toen ik het spuugzat was, geen gekke pillen, kauwgommetjes, of pleisters, gewoon stoppen! en ik rookte minimaal een pakje per dag, al sinds mijn twaalfde @delilah, kraamzorg is hier helaas niet, maar hier blijf je een dag of 3 in het ziekenhuis @buddy doet je man wel voorzichtig, dat het topje niet blijvend letsel heeft ofzo... @snurken, mijn lief snurkt ook, maar hij heeft slaapapneu... hierdoor heeft hij een apparaat en slaapt dus met een masker... als dat ding op zijn neus staat dan kan hij niet praten meer, want de lucht wordt dan via de keel weggezogen, is net zo een marsmannetje... maar hij voelt zich er beter door, en ik slaap weer naast hem, wat ik tot mei niet deed, althans, voor de goede doelen wel toen @nadesy, hoe gaat het met de kiespijn??? @din0 oorpijn, een van de meest vervelende pijnen vind ik, ff goed schoonmaken @vonnie, kunnen toch best voorweeen zijn??????????? ff rustig aan doen hoor! @hier vanmorgen onverwacht vroeg op moeten staan omdat de installateur kwam om de leidingen die in de komende babykamer lopen om te leggen. nu is lief de vloer die daarvoor open gebroken is weer dicht storten, en dan kan hij dindsdag met de muren beginnen. maandag gaat hij een dagje voor het bedrijf weg naar salzburg waar een grote vakbeurs is, wordt georganiseerd door onze leverancier, en ze gaan met de bus, de hele dag op stap... en morgen en overmorgen zitten we vol met jeugd, erg gezellig , dus kan hij ook niets doen... maar eind van de week is de kamer aardig op weg denk ik!! eindelijk, had al stress @nadesy de gyn schatte tussen de 1660 gram en 1800 gram...
Moi78 wat een mooie buikje al groeit ook lekker hard door. nadesy Bleehhh kiespijn erg vervelend wel raar dat je zo laat pas kan komen vind als het niet meer gaat gewoon in het weekend gaan hou je toch niet vol zo lijkt me. Ohh zal dat het zijn ja moet het soms wel weg puffen ik ga zo lekker ff naar bedje kleine slaapje doen..
@zondagskind oow zo speciaal seg Heb je erop gereageerd? of gewoon gezegd dat hij dat niet kan voelen? LOL Lijkt me wel raar op dat moment he hahaha @Buddy ow meid mooie buik!!! Zal hier ook nog eens effe buikje spammen
wauw wat een mooie buikjes, ofja buikje, zeg maar gerust buiken ondertussen! ik moet ook echt een foto gaan maken maar vergeet het elke keer haha. @mannen, de papa's to be hebben het inderdaad ook niet altijd makkelijk nee, mijn manzwangert fijn mee (moet vaker plassen dan mij snachts whahaha) vind het stiekem wel erg grappig hoor @hier, hmm niets spannends eigenlijk....
mooie buikjes voorbij zien komen. ben terug van de kapper zo dat was echt te lang voor me rug ga nu plat op de bank en misschien ben ik er vanavond nog wel ff weer