@Buddy hahaha laat ze maar eens kennis maken met het sterke geslacht hahaha Hoe was het nog voor de rest meid? Hopelijk kun je wat slaap inhalen! Dikke kus!! @Joyce ach meid zo jammer maar zit je dan niet weer dichter bij je meisje? Weet natuurlijk niet waarom je weer binnen moet, hopelijk niet te erg! Ook voor jou en Nienke een dikke knuffel!!! @Antares heb je op Fb toegevoegd, had zef een hyves aan gemaakt maar zit er bijna nooit op, maar op Fb alle dagen @Marije hier ook veeeeeel beweging! Ze kan er wat van hoor die kleine meid! Hopelijk is ze kalmer als ze geboren is lol want anders dat beloofd Iedereen een hele fijne zondag!!
Hoi allemaal, Gister laat thuis ennog wel ff bijgelezen maar niet meer gerageert, lekker in bed gekropen. Lunar, welkom. Moi, fijn van die zatte apen en dat terwijl je hormonen gieren... Succes dadelijk hahaha Bewegen, hier is de kleine ook lekker druk! Daar kan ik echt van genieten!
@ Moi: pfffff.....valt niet mee met die brutale jeugd, en dan ook nog ongenode gasten die gewoon blijven slapen! Grrrrr!!! Je zult vast heeeel blij zijn als ze allemaal weg zijn en de rust weer is wedergekeerd. @ eendje: Leuk om het verschil te zien! @ Joyce: Las op Hyves dat je weer in het ziekenhuis bent opgenomen. Nu met Ecoli bacterie. Heel veel beterschap en sterkte lieverd! Het zit je niet mee zeg. Dikke knuffel! @ Antares: Heb je toegevoegd op Facebook. Ben benieuwd naar jullie 3D foto's! Spannend he?! @ Facebook: Wie mij toe wil voegen. Dat mag hoor, gezellig! Hoop dat je me zo kunt toevoegen? Joy van den Berk | Facebook @ Lunar: Welkom! Leuk, weer een meisje erbij. @ Bewegen: Fijn als je kindje lekker veel beweegt he? Hier vooral 's avonds veel beweging.
@Lunar welkom meid @ Facebook Jasmin Caers Van Steenbrugge | Facebook Denk dat je zo mij kunt toevoegen?! Ken der ni veel van hoe je dit kunt kopiëre LOL
Antares ik heb je toegevoegd op hyves Joyce hopelijk is het niks ernstigs beterschap!! Lunar welkom! marije veel plezier vandaag en morgen (telefonisch ) ik heb geen facebook dames, wel hyves! als iemand mijn hyves wil graag ff een pbtje dan stuur ik je mijn hyvesadres bewegen, hier voel ik de kleine minder, maar hij heeft natuurlijk ook een heel stuk minder ruimte nu, maar als hij beweegt dan beweegt echt mijn hele buik! heel apart om te zien en een Joepie momentje voor mij! vandaag alweer 32 weken zwanger!!
@wen doe je rustig en ik hoop dat er niks ergs uit de kweek komt. oh waggelen ik hoop niet dat ik het ook ga doen... elke keer als ik met me vriend ergens loop vraag ik het hem en hij zegt dat ik nog niet waggel. @doglover hoe was de verjaardag? @jannie hoe vond je de jgzbeurs? collega van mij vond het voornamijk veel voor meisjes @jade wow mooi meisje hoor. @vonnie hoe vond je de jgzbeurs? @slapen ik ben normaal een buikslaper maja dat gaat nu niet meer. heb me voedingskussen tussen me benen langsme buik en onder me hoofd. de ene keer kan ik zo wel slapen en de andere keer moet ik op me rug liggen. merk wel dat slapen steeds moeilijker word.(in slaap komen dan) @moi doe je rustig aan? @zondagskind nee ik heb daar geen last van. is je ijzer niet te laag? kun je ook duizelig van worden toch? @antares ik heb van de zwangerschap nog geen straei wel toen ik in de pubertijd zat en die worden nu wat donkerder. @ eendje ja dat zie je heel duidelijk dat verschil @joyce sterkte @lunar welkom @moi haha hoe is het gegaan? @marije hier ook veel beweging gisteravond heerlijk op de bank genoten van mijn buik die elke keer bewoog. @delilah mooi buikje @minim ook mooi buikej en wat een mooi kamertje
zo hier gister even in het park wezen wandelen klein stukje en toen naar intratuin cadeautje halen voor een vriendin en boodschappen doen verast vriendlief me met een mackroket in de winkel kon ik al niet meer lopen van de zere boven rug. thuis aangekomen gauw boodschappen opgeruimd pyamma aangedaan en in bed tv gaan kijken naja tv kijken eerder in slaap gevallen haha. om half vijf er weer uit om te koken.. hmm had zo zin in risotto rijst met salami en doperwten en er moest dan padankaas (of hie je het ook schrijft) overheen. wou ik de kaar raspen zie ik op de verpakking staan dat het van rauwe melk is. (dacht altijd dat dat hier in de supermarkten niet verkocht werd) dus maar gewone kaas overgedaan.. maar het was heerlijk. daarna naar mijn vriendin geweest haar nieuwe huisje bekijken. vandaag heerlijk relax dagje hele dag in pyamma voor de buis. alleen ff wat witte was van de babykamer in de wasmachine gestopt die ik nu kan laten drogen en nog een witte was aandoen zo. en in de oven zitten de lagen schuim voor mijn mokka schuimtaart voor a.s. vrijdag . ben dan nml jarig:d vriendlief vertelde me gister wat ik voor cadeau krijg. krijg een camcorder zo leuk kunnen we de kleine straks filmen @iedereen hele fijne zondag ik nestel me weer lekker op de bank oh nog 1 ding moet elke keer zo lachen de kleine in mijn buik gaat vaak aan 1 kant liggen en duwt dan echt naar buiten met als gevolg dat de linkerkant van mijn buik helemaal uitsteekt hah
Jeej kan weer computeren. Net even naar de itratuin geweest. HEb ik van die beeldjes gekocht voor kerst waar kaarsje in kan. Voor bij me ventje. Zo triest dat het zo moet . Ben even naam kwijt Welkom . @jooyce heel veel sterkte hoop dt het niet erg is. Zo en nu even rusten last van me buik.
Hey meiden... De laatste zijn een half uur geleden weggegaan... Van gisteren uur of half 2 tot vandaag dus 17 uur... Was een zwaar weekend! Gelukkig viel het al met al in de kamers mee, en waren mijn hormonsters meer aanwezig dan ik gedacht had... Vannacht dus 2 uur geslapen, en vanmiddag ff 2 uurtjes liggen knikkebollen op de bank... Omdat lief en mams morgenochtend voor de zaak een dag op pad gaan, hebben paps en ik vanavond sluit... dus ik heb mijn laptoppie mee, en ga straks wel eens even uitzendinggemist kijken!! @lunar welkom! @rest van de meiden, lief dat jullie aan me denken!!
Moi78 jemig dat is wel ff pittig geweest knap hoor nu lekker ff beetje rusten en tv kijken op de laptop. Lunar welkom hier toekomstigemam Wat een lief kadoo meid erg handig dus vandaag lekker een lui dagje gehouden ook wel eens lekker hoor ff niks doen. joyce sterkte meid. miniM leuk babykamertje die van mijn komt eind november binnen zal ik ook ff foto,s maken en ook een hele mooie buikje Delilah mooie buikje hoor Ik vond maar dat is mijn mening jgzbeurs niks aan veelste duur en te druk pff ik kan daar niet tegen was er ook zo weer uit dacht weg wezen hier. Nou hier ook nog steeds pijn onder mijn borst maar ja we zien wel volgende week een groeiecho en controle weer
Mooie buiken meiden! @ miniM: Mooie kamertje meis! Ik vind het een stoere kamer hoor! @ toekomstigemam: Jammie, schuim in de oven....mmmm! Wat een leuk cadeau, een camcorder! Zoooo leuk om de kleine straks te filmen he. Grappig he, zo'n buik die helemaal naar links of rechts uitsteekt? Ziet er raar uit. Geniet van je relax avondje! @ dinO: oooh meis ik word verdrietig van je berichtje van de beeldjes voor jullie kleine jongen ..... Zo erg dat het zo moet he. Dikke knuffel, lieverd! Doe het maar lekker rustig aan als je buik pijn doet hoor. @ Moi: Gelukkig, ze zijn weer vertrokken! Morgen maar rustig aandoen als je zo weinig slaap gehad hebt. Hoop dat je deze nacht lekker kunt slapen. @ Vonnie: Valt niet mee in die drukte op de jgzbeurs kan ik me voorstellen ja. Ik hou daar ook absoluut niet van! Volgende week groei echo. Sterkte met de pijn onder je borst. Hier: ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb morgen maar mijn urine laten checken bij de HA. Vervelend!
@ Moi: fijn dat het erop zit of niet... neem je rust en geniet maar lekker van de avond! @ miniM: mooi buikje en mooie kamer! @ Delilah: mooie buik en gefeli met de 32 meis!!! @ Joyce: hopelijk snel weer thuis meis... beterschap!
@slapen... ja, moet morgen nog een hoop poetsen hoor... de bar moet morgen flink gestofzuigd en gedweild worden... ben met paps samen, dus dat komt wel goed... om 12 uur gaan we pas open..
@minim, wat leuk om je kamertje te zien. Mooi, echt lekker stoer jongens maar toch lief. Leuk. En mooie buikie hoor... @jade, hoop dat het geen blaasontsteking is. Ik kreeg gelijk bericht, vorige week. Kon er op wachten bij de assistente. Waarom denk je blaasontsteking? Pijn met plassen? @delilah, wow meid 32 weken.. super leuk. Wat gaat het opeens snel hè, En weer een super mooie buik foto! Hier lekker plat, met kruik op me buik. Heb vorige week een kruik met modder besteld. Echt een aanrader. Blijft lang lekker, en is niet zwaar op je buik. Kan er ook op liggen en zo onder me rug stoppen in bed. Echt heerlijk.