Eigenlijk direct een foto maken na ontvangst en de post (welke dan ook) aansprakelijk stellen... Zij mogen niet zomaar pakketten openen.
Ik haak even snel in! ik heb de dos van het weekend opgehaald en het viel mij erg tegen veel tijdschriften en maar 3 dingetjes paar luiers een speentje en nog wat
Sorry meiden ik heb jullie paar dagen verwaarloosd,maar had ff geen zin in geklets pijn in me bek etc,nu straks naar de tandarts en ik schijt 6 kleuren,bah ben 1 keer naar geweest van een verdoving,maja daarna niet meer maar ik maak me er altijd zo bang voor,terwijl het vaak nooit wat voor steld,maar denk wel dat ik een wortelkanaal behandeling krijg maar we zullen zien,het leuke is altijd als je aan 1 kies pijn hebt,dan krijg je vaak altijd aan meedere,maja er zijn ergere dingen in de wereld!
Zo ik lees af en toe mee, maar het gaat zo snel hier dat ik niet vaak gereageerd heb. (de laatste keer is alweer een paar maanden terug) Hoop nu af en toe mee te kunnen praten, maar of ik het allemaal goed bij hou en namen niet vergeet pin me er niet op vast haha ben al zo vergeetachtig aan het worden. Met mij en mijn buik gaat alles gelukkig goed (29wkn zwanger) en ben nu druk bezig de inrichting voor de babykamer af te ronden en de laatste dingetjes te kopen. @ de jgzbeurs ben ik afgelopen vrijdag geweest, dat viel ons zwaar tegen, druk, chaotisch en de dingen die ik wilde zien/kopen waren er niet bij. Was echt meer op gezinnen (naam zegt het eigenlijk al) met pasgeborenen gericht dan op zwangeren. Wel heb ik een draagdoek gekocht. Maar miste bv. voedingsbh's, had gehoopt daar wat voor grotere maten te vinden, maar dat is ook niet zo. Ook de melkfabrokanten die reclame maakten gaven testpakketjes mee, erg handig als je in januari ben uitgerekend en de testpakketjes voor baby van 6 tot 10 maanden is en de houdbaarheidsdatum tot mei 2012 is. Daar heb je dus niks aan. Nou ja, in iedergeval een keer meegmaakt grin.
@ Nadesy: Sterkte bij de tandarts meid. Begrijpelijk dat je chagrijnig bent van de kiespijn. Ik heb geen ervaring met wortel kanaalbehandelingen o.i.d. Hoop dat het meevalt meis. Dikke knuffel!
@Jade al eens eerder gehad viel me reuze mee,maar de verdoving zie ik naar uit bleh,maja eerst maar zien wat ze gaan doen!thnx meis
Pffffff..... worden jullie soms ook zo emo van bepaalde muziek? Ik heb dat zo erg he! Net was 'Dochters' van Marco Borsato op de radio..... nah, dan heb ik echt een doos tissues nodig hoor hahaha.
@ Nadesy: succes bij de bekkenbeul straks... @ Jade: dat nummer deed mij voor de zwangerschap al in tranen uitbarsten... (en dat terwijl ik toch echt een matalgast ben hahaha)
dan hebben wij dezelfde nadesy, een speentje, een knuffel, 2 pampers luiers en etos buikcreme... dat was het...
ja he, vind ik nou ook!!!! maar ja, tis in nederland verzonden, door duitsland en afgeleverd in oostenrijk, dus wie is er aansprakelijk!!
Moi78 dat is wel heel erg zeg vind zoiets echt niet kunnen. Ja zou ook niet weten wie je aansprakelijk kan stellen pff lastig word je niet vrolijk van
zo lijkt wel ofdat er een vrachtwagen over die doos is gereden haha. Misschien kun je effe de foto,s naar de etos mailen en misschien krijg je wel een nieuwe
Hoi Meiden! Moi, vervelend zeg! Kijk je uit naar een leuke doos vol verrassingen wordt je aardig teleurgesteld. Hoop dat ze je een andere kunnen toesturen. Nadesy, zet 'm op vanmiddag! Toi toi. Wij gaan hier wel lekker sinterklaas vieren, moet ook wel met de kids. Ook bij ons thuis nog surprise met gedicht, vind het te leuk om dat over te slaan. Ga ook de kerstboom zetten, vindt het veel te gezellig! De duizeligheid is over, misschien te veel gedaan zaterdag. Was natuurlijk ook al vroeg op. Ben blij dat het over is.
hallo dames, ben weer even niet geweest, erg druk nog steeds hier... dus wilde even snel laten weten dat hier alles goed gaat. heb de box niet gehad (ook "pas" 28 weken) maar zal melden wat erinzat. echt schandalig trouwens hoe hij aan is gekomen bij jou zeg moi!! goed dat je mailt! kaat je weten hoe het afloopt? kom snel weer kletsen maar moet nu ff omkleden en alweer weg, vanavond auto ophalen (andere gekocht, helemaal happy ) misschien morgen weer tijd... xx escal
de etosbox kreeg ik al heel vroeg trouwens. De blije doos wel vorige week pas. Ik zit nog te wachten op die tas van de kruitvat haha
@Buddy ow meid das erg! ziet er idd uit alsof hij onder verschillende vrachtwagens lag... Ben je trouwens wat uitgerust na jullie drukke weekendje? hier net de kleertjes voor de baby uitgekozen voor in het zh... 5 rompertjes 2 mt 50 -3 mt 56 5paar sokjes ook al ga ik er maar 1paar nodig hebben LOL 5 kruippakjes en 3 mooie pakjes ook 1 mooi roze mutsje Zo zo dan zit al allemaal mooi ik mijn koffertje Nu nog kijken wat mama allemaal meeneemd voor haar zelf... Hebben jullie ook soms dat je moe moe moe moe moe bent maar de slaap niet kunt vatten? Zit hier bijna met ogen toe maar voel me te onrustig denk ik om te slapen :s Deze nacht ook zo lang liggen piekeren over alles, heb ik alles, gaat het wel lukken enzo... Ach heb effe dipje denk ik gaat wel over he. @Nadesy hoe ging het bij de tandarts meid? nog een weekje en dan zie ik de kleine meid terug ben eigenlijk best benieuwd wat voor gewicht hij inschat bij de geboorte en hopelijk niet over de 3.500 kg wat de gyn zei bij Noah dat dit echt mijn limiet was voor mijn bekken :s of zo heb ik het verstaan... Dus mss dit toch effe melden aan de gyn die ik nu heb he Zo ik kruip weer onder mijn deken en kom er pas onderuit als ik Noah van school moet halen.