De blije doos had ik besteld, en elke keer als mijn zus dat ding ging halen waren ze er niet meer.. Grietje achter de balie zei, ze komen dan en dan, dus dan kun je hem komen halen. Komt ze hem halen, zegt dat zelfde grietje, je krijgt hem niet meer, je bon is namelijk verlopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onee das slecht pffff. Maar het kan zijn dat je hem nu thuis gestuurd krijgt dat heb ik vaker gehoord kost alleen wel 5 euro geloof ik
@ eendje: Jij bent al lekker op tijd begonnen aan je vluchtkoffer! Je hebt groot gelijk hoor. Ik denk dat ik over 3 weken er ook aan begin. Dat piekeren als je de slaap niet kunt vatten herken ik wel. Eigenlijk moeten we dat niet doen maarja.... meestal helpt het bij mij om ontspanningsoefeningen te doen en me te concentreren op mijn lichaam in plaats van op mijn gedachten. Gewoon goede buikademhaling doen zodat je rustig wordt. Hoop dat het bij jou ook helpt. Over een weekje zie je jullie kleine meisje weer! Spannend, zo'n schatting van het geboortegewicht. Als het moeilijk is voor jouw bekken hoop ik dat jullie meisje niet boven de 3500 komt. Inderdaad maar tegen je gyn zeggen. Die schatting van het geboortegewicht heb ik ook gevraagd afgelopen vrijdag. De echoscopiste schat dat onze meid ongeveer 6,5 pond zal wegen bij de geboorte. Het is een lange smalle baby. Ben benieuwd in hoeverre zo'n schatting zal kloppen.
hier ook, vorig jaar bij de MK en deze keer ook weer. En een avent fles zat er de vorige keer ook in.....deze keer dus niet! word dus per maand minder weer... Moet die van de prenatal nog ophalen....ben beniuewd of daar iets in zit.
Wat een gedoe met die dozen! Die doos ziet er niet uit Moi, groot gelijk dat je erachter aan hebt gemaild! Mijn bon voor de blije doos is tot 12 november geldig. Moet hem dus echt gaan halen deze week
lijkt mij (heb op een pakketbedrijf gewerkt) dat ze het pakket sterker hadden ingeschat en het onderop terecht is gekomen..waardoor er dingen uit zijn gefloept en ze de doos dus weer terug in elkaar hebben gezet. NIet netjes dat er geen briefje of sticker bij zat! Hier pas een plastic zak omwikkeld met tape...met een sticker erop....Deze zak is zo bij ons aangekomen, wij hebben hem gesloten met tape zonder de inhoudt te bekijken.... Ik was al blij dat de inhoudt er nog in zat...kwam namelijk helemaal van corfu hihihi
Niet normaal meer! Misschien een tip voor de volgende keer om er donkerbruin papier omheen te doen... is misschien minder uitnodigend... Wel erg dat je dat soort dingen moet verzinnen en zelfs de post niet meer kan vertrouwen!
trouwens, mooie buiken en kamertjes gezien! Hier echt nog niets gedaan....kheb er de energie niet voor... vluchttas...nu al hahaha. Vanaaf echo!! ben benieuwd of zei wel wil schatten voor gewicht, vk wou het niet doen. Ze dacht aan te voelen dat hij net zoals zijn zusje zou zijn..misschien een halve kg meer...ach dat kan nog wel dat is 8 pond....ikizelf was bijna 9 pond en mijn broer 9,5......dus hoop dat ik zoiets er niet uit hoef te persen!! Mijn oma vertelde wel eens, bij elke zwangerschap werden ze groter hahaha, die begon met een 9,5 ponder!!!! En kreeg op het eind mijn oom, van jawel...maar liefst bijna 11,5 pond!! Pffffff
Jeetje Antares, wat een gewicht!!! Pffff, ik vond mijn dochter met 8,5 pond al zwaar! Ben benieuwd wat deze gaat wegen...hmmm
kerijg je nog een echo marije? Anders ff snel een pretechotje doen om te meten hihi. Hoeft maar 10 min te duren...
Trouwens, mijn VK gaf aan het begin aan..je hebt ruimte genoeg (ben overgewichtig...) en het kan dat je kindje groot word.......pff gewoon gemiddeld dus! Dochterlief ook, 3480 gram..heel normaal!
hoi meiden, Ik ga me niet vastpinnen op een schatting van geboortegewicht. Ik krijg over ongeveer 3 a 4 weken nog een liggingsecho, maar die schatting klopte bij Caitlynn ook totaal niet. Toen schatte ze haar op 6 pond en Caitlynn was ruim 7.... Voor mij dus maar geen schattingen.... @ Moi: zonde van de doos zeg, wel schandalig dat dat zo gaat. Groetjes, Elleke
Ja, ik krijg met 34 weken nog een groeiecho. Maar dat heeft meer te maken met het dikke buikje bij de 20 weken echo. Ach ja, die viel volgens mij ook nog wel mee.... Maar ik ben wel benieuwd, er hangt wel wat vanaf. Of ik in het ziekenhuis moet bevallen.... (ergens hoop ik van wel...hahaha, scheelt me weer de eigen bijdrage )
ghehehe. erg hoor dat je dat denkt! Nee...zo denk ik ook hoor, het is dat wij aanvullend verzekerd zijn en dat we dus niets hoeven te betalen.... Weet je meiden...zijn jullie ook zo bang? Ik word eigenlijk steeds banger om te bevallen...weet niet preceis waarvoor of waarom....maar die angst beklemd me soms, en dan krijg ik het spontaan zenuwachtig en benauwd.....hoop dat het met bevallen wel over is...moet me kunnen ontspannen anders gaat het niet lukken...
@MArije mooie buik meid!! @Antares jep hier ook met de week word ik nerveuzer... Weet wat er me te wachten staat en toch, weet ook dat ik het kan maar ben nerveus daarom ook de slechte nachten... Nog maar 9 weken en als ze besluit zoals Noah te komen nog maar 7 weekjes. Is echt niet lang meer he?! Mijn verstaat niet dat ik er toch nog beetje bang voor ben, hij zegt je hebt er toch al 1, maar hij voelde het niet allemaal he. Ach ja mannen... En aan de andere kant denk ik het zit erin moet eruit en we kunnen er maar beter ons best voor doen he, hoe ontspannender je bent hoe vlotter de bevalling gaat. Maar das sneller gezegd dan gedaan he. Droomde deze nacht dan ook nog (door dat hele verhaal van mijn broer en mijn man's ex bij mijn moeder) dat mijn broer op kraambezoek kwam met Luc zijn ex... Dacht dat ik ging ontploffen!!! Daarom beginnen piekeren en voila 2u wakker gelegen. grrrr akelig mens LOL Nog 45 min en mag mijn kleine mannetje van school halen! eindelijk het was veel te stil naar m'n zin vandaag, kleine man terug naar school en de papa terug werken voelde me beetje eenzaam hahah Ach hormoontjes he
@jannie veel plezier bij het overblijven @ felicitasbox. ik kon hem al heelvroeg ophalen. en kreeg vandeweek een tijdschrift waar een brief bij zat dat ik binnenkort bericht krijg dat ik hem op kan halen. (maar heb hem al dus) wat ontzettend slecht vande post zeg. @dino tis inderdaad herfstweer buiten @jade gelukkig was alles goed hmm strijken is ook niet mijn ding hoor haha ben blij dat het achter de rug is. is van rauwe eieren maar in de oven gedroogd tot het hard is. @marije oh erg is dat he. miss je man laten doen? goed bezig trouwens mooi buikje @eendje jij bent er vroeg bij met het koffertje. (alhoewel ik hem ook al klaar moet gaan maken van me vriend) dat van de moeheid heb ik ook idd ik probeer dan ontspanningsoefeningen te doen en val dan vaak wel in slaap