Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy aah meid het is ook het ene achter het andere bij jullie he :( Hopelijk snel beterschap! Maar stond jullie huis nu niet te koop? Of maakt dit niet uit?

@Ninja hier ook een hele andere buik... Bij Noah was hij ''subtieler'' LOL Nu is hij echt aanwezig hahaha :p

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje ja ons huis staat te koop!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bij ons meisje helemaal rond...echt was een tonnetje! Nu kan je van achter neit zien dat ik zwanger ben....wel zwaarder voor mijn bekken merk ik.

Nadesy, heb nog niet op je gereageerd, maar ik vind dat je je man eens een schop onder zijn kont moet geven...sorry! En misschien eens voor jezelf moet gaan kiezen met je kids.....al die problemen leveren jouw maar stress op en je man lijkt zich er niets van aan te trekken. (oke ik kan niet bij jullie thuis kijken maar zo komt het een beetje over....snap dat hij het moeilijk heeft enz..maja hij is je man!!) NIet nog een groot kind waar je alles voor moet regelen en doen..............

Over de hypotheek...ik zou zo snel mogelijk wat betalen... gewoon om goedwill te tonen ook al deed je dat al!! Sterkte ermee meis...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Word alleen maar beroerder hier pfffff sta nu echt op instorten van het huilen,net de zorg verzekeraar gebeld inverband kraampakket,ik had altijd 3 sterren,en tandarts plus ook met 3 sterren,wegens achterstand zou de tandarts er af gaan prima,maar nu hebben ze ook bij de gewone de 3 sterren weg gehaald en hebben we alleen maar de basis,en moet dus de kraampakket zelf betalen,terwijl ik met hun een betalingsregeling heb getroffen,ach ja kan er nog wel bij

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och meis...ik heb hier eentje staan en moet in ziekenhuis bevallen.....tis dat ik het moet hebben ingeval van....anders had je mijnes zo kunnen krijgen!!!

Wat ik nog wel heb, zijn wat matjes en dingen van omns meisje haar pakket...(hebben we toen ook zelf aan moeten schaffen..) Kan voor je kijken wat ik nog heb, en als je het wilt kan ik het opsturen?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares nee ik betaal niks extra;s nu aan ze omdat ze al loonbeslag gaan doen,ben klaar met ze hoe ze ons als voetveeg behandelen,

lief van je,ik moet ook zowiso in het zh bevallen gelukkig word dat wel vergoed ff extra nog naar gevraagt,maja je hebt idd zo'n pakket nodig,kost gelukkig niet veel dus even kijken hoe en wat,

nogmaals bedankt!

7. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadesy meid het zit je vandaag echt niet mee he ik heb het zo met je te doen potverdorrie hele dikke knuffel van mijn.

Ninja mooie buik meid.

Zo huis is weer schoon strijk gedaan boodschappen gehaald en nu verga ik van de pijn mijn bekken en onder mijn borst het gaat maar niet over was ff iets minder geworden maar word nu weer erger gisteren met slapen draaide me om en een helse pijn weer pffff nou ja vrijdag weer naar het ziekenhuis.
    Hier mijn blote buikfoto hier ben ik 29 weken.

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ miniM: gefeliciteerd met jullie 31 weken!

@ Moi: oooh lekker he, uitslapen? Is ook wel eens nodig en zooo fijn! Geniet van je vrije dag en van de babyinkopen doen!

@ eendje: Feli met de 31 weken! Goh vervelend dat ze het geslacht van de kleine van je vriendin steeds niet goed kunnen zien! En dat ze nu van meisje naar jongen gaan. Als je je kamer aan wilt passen op het geslacht is het wel makkelijk om te weten wat het gaat zijn he. Hoop dat ze het snel weet, zodat ze met t kamertje aan de gang kan!

Mooie buiken meiden!

@ Nadesy: Oh wat een ellende meis! Hele dikke knuffel van mij! Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie want dit levert alleen maar stress op!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie thnx meis waauw mooie buik!

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke hier ook veel vocht, en inderdaad worsteteentjes en vingers! als ik 's avonds mijn sokken uitdoe ziet het er niet uit:$ echt zo'n dikke rand in mijn been staan, maar goed je doet er niks aan helaas ;)

Nadesy hier ook al zo enorm nieuwsgierig naar de kleine!
    en een dikke knuffel voor jou meis, ze maken het je niet gemakkelijk he?

eendje gefeliciteerd met de 31 weken!!

babywas, hier doe ik dat pas in mijn verlof, heb ik dan ook nog wat te doen :D

MiniM ook gefeliciteerd met 31 weken!

Moi lekker zeg dat je uit hebt geslapen, en zo te horen komt er inderdaad schot in de babykamer leuk, leuk!

ninja mooie buik meis!

vonnie jij ook al zo'n mooie buik!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Babywas heeft mijn mams laatst gedaan voor mij

Hier voel ik ook steeds meer het kontje of rugje of weet ik het hahaha zowat tegen mijn borsten aan gedrukt,en je ziet dan mijn hele buik golven maken zo gaaf om te voelen en te zien!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ff een paar foto's...

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nog een paar...dadelijk laatste hihi:D

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb een cd meegekregen net als vorige keer met ongeveer 50 foto's....kon dus kiezen hahaha :p

en als je denkt dat ie een snor heeft...dat is de navelstreng...die had hij hele tijd in/op zijn mondje...in het begin zijn arm ervoor.... :D

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Antares wat een mooi foto,s zeg echt heel erg duidelijk schattig

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @antares, wat een mooi plaatje, zo lief! Je ziet echt dat het verder in de zwschap is. Bij ons heeft ze echt nog niet van die bolle wangen. Maar dat ik dan ook al weer ruim 5 weken geleden. Leuk hoor.

Zag een paar hele mooie toeters! Leuk meiden die buikfoto 's!

En een paar joepies! Minim :D & Eendje :D

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    zo eindelijk geslaagd voor babybed spullen:

we hadden van oma al een mooi kleed gekregen in de vorm van een schaap, dus thema is schaaaaaaap!

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej ieden!

Nadesy, ook van mij een heel dikke knuf! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over alles, hoe ging het gesprek vanmiddag?

Voor de rest veel gelezen maar weinig onrhuiden, sorry meiden.

Hier, vandaag 30 weken zwanger, nog 11 keer richting mijn werk, het kozijn zit erin dus we kunnen binnen aan de slag, de babywas heeft schoonmoeder ( doet die ook iets goeds... haha!)

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ieden, dat moet meiden zijn...

20. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Antares: Aaaaach wat LIEF! Ik vind die bolle wangetjes zo schattig!
    @ Moi: Mooi zeg!

Heb hier net online een fuchsia roze deken besteld met een aantal witte lakentjes. We hebben nog geen roze accenten in de babykamer (muren zijn appeltjesgroen) dus ik dacht dat een knalroze deken wel kon :D

Deel Deze Pagina